Al 2 maanden op non-actief ; is er dan echt niets meer te melden ??
Wie geeft er weer een duwtje in de goede richting ?

RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?
Alvast zeer bedankt,
Coen.
RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?
Alvast zeer bedankt,
Coen.
Jaccoooo schreef:RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?
Alvast zeer bedankt,
Coen.
heb ik wel maar niet digitaal, en de kwaliteit zal niet geweldig zijn, zal vanavond ff kijken of het de moeite waard is om ze in te scannen
Mark Wielens schreef:Hallo Coen,
Zal als ik tussen de bedrijven door tijd heb eens even kijken, heb er nog wat foto's van in mijn giga Rallyfotoarchief.
Dat was toch die blauw/rode OPEL Manta als ik het goed heb.
Groetjes Mark.
RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?
Alvast zeer bedankt,
Coen.
manta-sport schreef:RallyManiac schreef:Is er iemand die toevallig nog oude foto's heeft van de Veenstra automaterialen Manta's , met name de manta tijdens de waalhaven rallysprint ?
Alvast zeer bedankt,
Coen.
Ik zal eens kijken, heb wel een film (3delen) staan van de waalhaven sprint.
http://www.youtube.com/watch?v=oelTFuVPJSo&feature=plcp&context=C49f2849VDvjVQa1PpcFO61zRYsih_chweO82kVqxgwar3q-_H46w=
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten