Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Alex_79 » vr feb 10, 2012 16:20

Motors TV om 22.30, maar verder helemaal niks. De organisatie van de rally schijnt zelfs een inzameling onder de fans te organiseren om de rekening van de Finse TV-crew te betalen die ze hebben geregeld. Ben eens benieuwd of Motors weer zo'n DJ-figuur als in de Monte strikt
There's nothing wrong with the car... except that it's on fire!
Alex_79

Berichtdoor bulli » vr feb 10, 2012 16:21

vr 03 feb 2012, 23:15
FIA vindt geen hoofdsponsor voor WK rally PARIJS - De internationale autosport federatie FIA is er niet in geslaagd een mondiale hoofdsponsor te vinden voor de strijd om de wereldtitel in de rallysport. „De FIA betreurt het dat het niet mogelijk is gebleken op tijd een sponsor en een zendgemachtigde te vinden voor de cyclus om de wereldtitel”, zegt de federatie in een verklaring. „Er zijn gesprekken geweest met potentiële gegadigden, maar uiteindelijk is de beslissing genomen die gesprekken te staken.” Organisatoren moeten nu zelf in de slag met tv-zenders.

Ads door Google
Porsche Cayenne onderhoud
Onderhoud voor uw Porsche Cayenne Bekijk direct alle serviceprijzen.

www.porsche.com/nl/serviceprijzen

Classic Rally
The Norwegian Winter Adventure; auto avontuur in winters Noorwegen.

www.classic-rally.nl

Fietsen in Duitsland
Unieke fietsvakanties in Duitsland: prachtige bestemmingen en routes!

eigenwijzereizen.nl/fietsen-duitsland

De FIA had in North One Sport een mondiale partner, maar nadat de moedermaatschappij Convers Sports Initiatives in geldproblemen was gekomen viel het contract weg.
bulli

Berichtdoor Alex_79 » za feb 11, 2012 22:33

Motors TV commentaar is erop vooruit gegaan nu er twee man zitten en Rally Radio DJ Julian Porter gezelschap heeft gekregen van Colin Clark.
There's nothing wrong with the car... except that it's on fire!
Alex_79

Berichtdoor erikjan » do feb 23, 2012 15:21

is er al wat bekend over RTL Rallyreport in 2012 ?
erikjan

Berichtdoor Eight_Gear » ma feb 27, 2012 15:25

Eerste Rallyreport komt op 18 maart.

Bron: Facebook
Eight_Gear

Berichtdoor official No. 27768 » ma feb 27, 2012 16:33

Gisteren in Topgear de Fabia S2000 met Toni Gardemeister.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor hjklena » ma feb 27, 2012 21:26

official No. 27768 schreef:Gisteren in Topgear de Fabia S2000 met Toni Gardemeister.

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=33455
hjklena

Berichtdoor Bartrallyfan » zo maart 18, 2012 19:25

Ik vondt het vanmiddag een hele goede uitzending van Rally report. ook vondt ik het een goede uitspraak van Frank dat hij vondt dat KP6 gewoon gereden had moeten worden, Rally is ook een strijd tegen de elementen!! Dennis was het duidelijk met hem eens.
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor ZZR Fan » zo maart 18, 2012 20:45

Dat kan zo zijn. Maar ik kon Ten Brinke volledig volgen. Ken de omgeving daar op mijn duimpje en ben op de terugweg langs de proef gereden. Zicht was 50 meter maximaal, op sommige punten nog geen 20. De proef wordt op zeer hoge snelheid afgelegd, sommige stukken tussen gigantisch dikke eiken, zeer dicht langs een breed water. De risico's waren te groot om de proef door te laten gaan. Zeer goed besluit genomen door de organisatie. Ongetwijfeld in samenspraak met de voorrijders.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor jordysport » zo maart 18, 2012 21:00

ZZR Fan schreef:Dat kan zo zijn. Maar ik kon Ten Brinke volledig volgen. Ken de omgeving daar op mijn duimpje en ben op de terugweg langs de proef gereden. Zicht was 50 meter maximaal, op sommige punten nog geen 20. De proef wordt op zeer hoge snelheid afgelegd, sommige stukken tussen gigantisch dikke eiken, zeer dicht langs een breed water. De risico's waren te groot om de proef door te laten gaan. Zeer goed besluit genomen door de organisatie. Ongetwijfeld in samenspraak met de voorrijders.

En daarbij kon de veiligheid voor rijders en publiek niet meer gegarandeerd worden. Bedenk zelf maar wat er gebeurd als Dennis met zijn Sub eraf vliegt tussen het publiek. Vond de uitspraak van hem niet zo heel handig, zet zo organisatie toch beetje te kijk. Zal echt wel over nagedacht zijn. Veiligheid is gewoon belangrijk en je kunt pas een oordeel geven als je alle gegevens van rijders officials etc. bij elkaar hebt liggen. Dit soort discussie kun je beter vermijden m.i.
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor PatrickTwente » zo maart 18, 2012 21:21

@ Jordy op KP 5 hadden wij ook last van de mist, en was het zicht ook maar 50 meter! en dan worden de mannen van de jongens gescheiden. en wij hadden ook wel bijna een paar auto's uit een vergrote sloot(de sloot was vergelijkbaar met een kleine kanaal breedte) mogen halen in de mist, maar moet erbij wel zeggen dat er grind lag in de buitenbocht.

Vast enkele rijders en officials op dit forum weten welke bocht ik bedoel.

Kortom ik ben het wel eens met Dennis en Frank.
PatrickTwente

Berichtdoor jordysport » zo maart 18, 2012 21:48

PatrickTwente schreef:@ Jordy op KP 5 hadden wij ook last van de mist, en was het zicht ook maar 50 meter! en dan worden de mannen van de jongens gescheiden. en wij hadden ook wel bijna een paar auto's uit een vergrote sloot(de sloot was vergelijkbaar met een kleine kanaal breedte) mogen halen in de mist, maar moet erbij wel zeggen dat er grind lag in de buitenbocht.

Vast enkele rijders en officials op dit forum weten welke bocht ik bedoel.

Kortom ik ben het wel eens met Dennis en Frank.

Je mag het met hun eens zijn maar als de organisatie de veiliigheid niet kan garanderen zullen ze daar redenen voor hebben en kun je beter reageren als Bernard dat deed. Dit is m.i. niet zo handig van Dennis om dit soort discussie aan te gaan. Zou ik ook niet moeten doen :oops: :oops:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
jordysport

Berichtdoor mitsufan3 » zo maart 18, 2012 22:11

Ook ik vond het een verstandige keuze om de proef te annuleren. Als je inderdaad naar het verloop van die proef kijkt, dan zie je hoe link die is. Stel er komt een auto in het water terecht en de duikers kunnen deze niet bereiken... Dat heeft niks meer met rallysport te maken. Ook vind ik dat er een verschil is tussen WK en NK. Mensen die in Wales rijden, hebben toch wel een pak meer ervaring met dergelijke elementen dan rijders hier in Nederland, waaronder een hoop die puur voor de lol rijden.
Los van de veiligheid was de wedstrijd er waarschijnlijk (nog) minder spannend door geworden.
mitsufan3

Berichtdoor PatrickTwente » zo maart 18, 2012 23:29

Hoho... zeg niet al te gauw! Je hebt bij het WRC ook wel een aantal mensen die voor de belevenis die WRC rally rijden. en dan heb je altijd een enkeling die toch harder wil gaan dan dat hij of zij kan.
PatrickTwente

Berichtdoor ZZR Fan » ma maart 19, 2012 8:35

KP 5 en KP 6 zijn qua veiligheidsrisico's totaal niet met elkaar te vergelijken.
Afbeelding
ZZR Fan

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia