DOEI, Humphrey
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
andre wrote:
EN NIET VERGETEN LEGITIMATIE MEE TE NEMEN NAAR PROEF BAUMHOLDER (AMERIKAANS GRONDGEBIED
We komen er al 15 jaar en heb welgeteld 1x meegemaakt dat we ons moesten legitimeren.
Dat was in de tijd rond de eerste golfoorlog volgens mij.
Holkers wrote:oortjes wrote:
Wij zaten er aan te denken een Formule 1 in Luxemburg te pakken, aangezien het toch maar een klein stukje is naar Trier daarvandaan en het is dan ook goed te doen. Gewoon iets eerder vertrekken denk ik.
kalender F1
Duitsland: 27 juli 2004
Hongarije: 15 augustus 2004
België: 29 augustus 2004
WRC Deutchland
20-22 augustus 2004
mag je mij uitleggen hoe je een GP in Luxemburg mee wilt pakken (die overigens tegelijk met het RAM festival VIEL) en naar de WRC wilt gaan
oortjes wrote:Holkers wrote:oortjes wrote:
Wij zaten er aan te denken een Formule 1 in Luxemburg te pakken, aangezien het toch maar een klein stukje is naar Trier daarvandaan en het is dan ook goed te doen. Gewoon iets eerder vertrekken denk ik.
kalender F1
Duitsland: 27 juli 2004
Hongarije: 15 augustus 2004
België: 29 augustus 2004
WRC Deutchland
20-22 augustus 2004
mag je mij uitleggen hoe je een GP in Luxemburg mee wilt pakken (die overigens tegelijk met het RAM festival VIEL) en naar de WRC wilt gaan
Nou misschien bedoelden we wel een Formule 1 hotel? duh, onwetendheid vermoeid mij!
oortjes wrote:
Nou misschien bedoelden we wel een Formule 1 hotel? duh, onwetendheid vermoeid mij!
oortjes wrote:
Tis dat je het zegt, maar in ieder geval bedankt voor de in(v)ormatie slaperd...
briljant wrote:andre wrote:
EN NIET VERGETEN LEGITIMATIE MEE TE NEMEN NAAR PROEF BAUMHOLDER (AMERIKAANS GRONDGEBIED
We komen er al 15 jaar en heb welgeteld 1x meegemaakt dat we ons moesten legitimeren.
Dat was in de tijd rond de eerste golfoorlog volgens mij.
vorig jaar moesten wij dat wel als we met een pendelbus via de kazerne naar de proef gingen
andre wrote:
dan had jij wel pech wij zijn ook met de pendelbus geweest maar konden zo instappen en uitstappen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten