Adac Rally Duitsland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Martijn_Braat » zo jun 20, 2004 12:18

Drie jaar geleden toen het nog geen WK-evenement was hebbben wij midden op de service geslapen in een tentje. Ik ging eigenlijk op de service de weg naar een camping vragen aan een official. Hij keek eens omhoog naar een zwaar bebliksemde hemel en zei dat hij wel een oogje kon dichtknijpen en liet ons op de service het tentje opzetten. Wasgelegenheid op 50 meter, was echt perfect. We zijn toen 's ochtends letterlijk gewekt door de knetterende Xsara van Bugalski die 20 meter naast ons stond te servicen.
Maar ja, dit zal er tegenwoordig wel niet meer inzitten.
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 20, 2004 20:50

Ik zit voor 330 euro in een 4-persoons huisje in Idar Oberstein. We zitten daar van zaterdag tot zaterdag......dus nog zoekende voor 1 overnachting.

Re: Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor bennie2000 » zo jun 20, 2004 22:40

EvoV6 wrote:
Daar weet ik wel wat op. :D

Ben nieuwsgierig, Vertel of mail ff a.u.b.
Want idd vorig jaar was t een pokke eind lopen!! Eerste jaar niet...
[/quote]

je kan de service via 2 kanten bereiken.
de ene is al veel besproken, deze is via ECKELHAUSEN de L325, of "het pokke eind lopen".
De tweede manier is via de zelfde L325, maar dan vanaf de andere kant, via NEUNKIRCHEN aanrijden, dan kom je een stuk dichter bij de service +/- 500 meter lopen , parkeren op een groot weiland.

Afbeelding
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Re: Re: Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor andre » ma jun 21, 2004 11:25

je kan de service via 2 kanten bereiken.
de ene is al veel besproken, deze is via ECKELHAUSEN de L325, of "het pokke eind lopen".
De tweede manier is via de zelfde L325, maar dan vanaf de andere kant, via NEUNKIRCHEN aanrijden, dan kom je een stuk dichter bij de service +/- 500 meter lopen , parkeren op een groot weiland.

Afbeelding [/quote]
Volgen mij kon dat in 2002 nog wel en in 2003 niet meer !?
andre

Berichtdoor GerjanK » zo jun 27, 2004 19:21

Aangezien ik weinig ervaring heb met het bezoeken van buitenlandse rally's heb ik een aantal vragen voor ervaren bezoekers van de Deutschland Rallye. Dit omdat ik de komende editie misschien wil gaan bijwonen.
1. Ivm met mijn stage ben ik waarschijnlijk niet in staat om eerder dan donderdagavond in Trier te zijn, ben ik dan nog op tijd (ivm camping, bereikbaarheid etc.)
2. Moet ik een top-pass bestellen? Of zonder kaartje afreizen?
3. Is camping Botsalsee gunstig qua ligging?
4. Als ik op deze camping sta, moet ik mij dan eerst aanmelden bij de organisatie van de rally o.i.d? (Las ik ook ergens op het forum)

Alvast Bedankt voor de antwoorden!
GerjanK

Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Holkers » zo jun 27, 2004 20:47

GerjanK wrote:
Aangezien ik weinig ervaring heb met het bezoeken van buitenlandse rally's heb ik een aantal vragen voor ervaren bezoekers van de Deutschland Rallye. Dit omdat ik de komende editie misschien wil gaan bijwonen.
1. Ivm met mijn stage ben ik waarschijnlijk niet in staat om eerder dan donderdagavond in Trier te zijn, ben ik dan nog op tijd (ivm camping, bereikbaarheid etc.)

Mis je helaas wel de shake-down. voor het 'echte' werk ben je wel op tijd. voor campings e.d. geen idee.

Mijn mening is bestellen, nooit problemen en overal naar binnen.

als je er nog op komt, zeker
4. Als ik op deze camping sta, moet ik mij dan eerst aanmelden bij de organisatie van de rally o.i.d? (Las ik ook ergens op het forum)

geen idee. denk het niet.
Zou het vreemd vinden dat de organisatie het interesseerd hoe je heet en waar je vandaan komt.
(tenzij je Laden van achternaam heet met de voorletters O.B. :D)

You're welkom
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor andre » zo jun 27, 2004 20:52

1)Je zult dan de shakedown wel missen, maar voor de rally op zich ben je nog vroeg genoeg

2) daar zijn de meningen op dit forum nogal verdeeld over!

3) de camping ligt op ca 200 m' van het serviceterrein af, lijt me dus qua ligging redelijk gunstig.

4) Je hoeft je niet eerst bij de org. aan te melden, maar om een lange wandeling te voorkomen alvorens je met een "doorrijkaart van de camping de toegangsweg op kunt komen,is het wel verstandig om je buiten de "rallytijden" aan te melden bij de camping want dan is de weg niet afgesloten en kun je gewoon met je autotje tot aan de camping rijden.
ik denk dat het wel verstandig is om te reserveren. (je weet maar nooit)
andre

Berichtdoor GerjanK » ma jun 28, 2004 6:53

Mensen, bedankt voor de antwoorden! Ik denk haast de we dit jaar naar deze rally gaan!Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met de bereikbaarheid van de camping tijdens de rally? Ik moet, als ik het goed heb begrepen, aangeven bij de camping dat ik tijdens de rally de toegangsweg op wil of zoiets? Het wijzigt zich waarschijnlijk vanzelf, maar ok!

Groet Gerjan.
GerjanK

Berichtdoor andre » ma jun 28, 2004 14:23

GerjanK wrote:
Mensen, bedankt voor de antwoorden! Ik denk haast de we dit jaar naar deze rally gaan!Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met de bereikbaarheid van de camping tijdens de rally? Ik moet, als ik het goed heb begrepen, aangeven bij de camping dat ik tijdens de rally de toegangsweg op wil of zoiets? Het wijzigt zich waarschijnlijk vanzelf, maar ok!

Als jij jezelf aanmeld op de camping krijg je een uitrijpas/ inrijpas van de camping voor de dagen van de rally, je moet maar even zo denken : de camping staat niet alleen maar vol met rallyfans, er zullen ongetwijfeld ook "normale mensen" camperen die gewoon een dagle uit willen en die moeten ook van de camping afkunnen.

Groet Gerjan.
andre

Berichtdoor briljant » ma jun 28, 2004 22:28

GerjanK wrote:

Bij het plaatsje Zerf is een goedkope camping met plek genoeg +/- 20km onder Trier dus redelijk centraal
Ik zou gewoon dagkaarten kopen
EN NIET VERGETEN LEGITIMATIE MEE TE NEMEN NAAR PROEF BAUMHOLDER (AMERIKAANS GRONDGEBIED)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor GerjanK » ma jun 28, 2004 22:32

Allemaal van harte bedankt voor jullie antwoorden!!! Mocht iemand van jullie verder nog tips hebben, dan hoor ik het graag!
Nog ff kijken met hoeveel mensen we precies gaan, en dan kan ik het zaakje gaan regelen!

Groet Gerjan
GerjanK

Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Holkers » ma jun 28, 2004 22:42

briljant wrote:

Bij het plaatsje Zerf is een goedkope camping met plek genoeg +/- 20km onder Trier dus redelijk centraal
Ik zou gewoon dagkaarten kopen
EN NIET VERGETEN LEGITIMATIE MEE TE NEMEN NAAR PROEF BAUMHOLDER (AMERIKAANS GRONDGEBIED)

nou, we hebben het 1ste jaar daar rond gelopen en in die 10 kilometer geen enkele amerikaans sprekende persoon tegen gekomen.
dus die actie lijkt me niet geheel nodig, maar misschien wel verstandig
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Turboboost » di jun 29, 2004 7:52

Blijft af en toe even schrikken daar als de schietoefeningen gewoon doorgaan, terwijl de rally aan de gang is (2 jaar terug).

Maar inderdaad er loopt geen enkele amerikaan die je wat zal vragen. Is ook niet te doen met zoveel publiek, en de meeste rallyfans heten geen bin laden... :D
Turboboost

Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor andre » di jun 29, 2004 9:00

EN NIET VERGETEN LEGITIMATIE MEE TE NEMEN NAAR PROEF BAUMHOLDER (AMERIKAANS GRONDGEBIED

We komen er al 15 jaar en heb welgeteld 1x meegemaakt dat we ons moesten legitimeren.
Dat was in de tijd rond de eerste golfoorlog volgens mij.
andre

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden