Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Wielens schreef:Jeroen Swaanen geeft aan in een interview dat deze equipe deel gaat nemen aan 7 wedstrijden van het ONK. De rallycar wordt binnenkort onthuld.
Zelf denk ik de Subaru S14 van Schilt, of is deze ook al verkocht. Omdat de samenwerking met het team van Van Eldik ook dit jaar zijn doorgang zou vinden.
groetjes Mark.
baleno78 schreef:Mark Wielens schreef:Jeroen Swaanen geeft aan in een interview dat deze equipe deel gaat nemen aan 7 wedstrijden van het ONK. De rallycar wordt binnenkort onthuld.
Zelf denk ik de Subaru S14 van Schilt, of is deze ook al verkocht. Omdat de samenwerking met het team van Van Eldik ook dit jaar zijn doorgang zou vinden.
groetjes Mark.
Ik zeg dat dit echt een vet jaar wordt......
Swaanen, van Loon, Bert de Jong, Bolhaar, Huzink, R. Kuipers, D. Kuipers, ten Brinke, van Eldik, wie weet allemaal in klasse A8, ik hoop het echt!
baleno78 schreef:Mark Wielens schreef:Jeroen Swaanen geeft aan in een interview dat deze equipe deel gaat nemen aan 7 wedstrijden van het ONK. De rallycar wordt binnenkort onthuld.
groetjes Mark.
Swaanen, van Loon, Bert de Jong, Bolhaar, Huzink, R. Kuipers, D. Kuipers, ten Brinke, van Eldik, wie weet allemaal in klasse A8, ik hoop het echt!
Mark Wielens schreef:Jeroen Swaanen geeft aan in een interview dat deze equipe deel gaat nemen aan 7 wedstrijden van het ONK. De rallycar wordt binnenkort onthuld.
groetjes Mark.
PatrickTwente schreef:Een andere S14 moet dan wel de oude is al verkocht een tijdje geleden.
maar ik kijk echt niet gek op als Van Eldik/Swaanen bezig zijn met een nieuwe 1.6L
john otten schreef:baleno78 schreef:Mark Wielens schreef:Jeroen Swaanen geeft aan in een interview dat deze equipe deel gaat nemen aan 7 wedstrijden van het ONK. De rallycar wordt binnenkort onthuld.
groetjes Mark.
Gert Huzink geeft via zijn twitter aan dat hij dit jaar geen ONK zal rijden .hij geeft ook aan dat hij waarschijnlijk 1of 2 grote wedstrijden in nederland zal rijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten