Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
michel uit berg wrote:
ho ho ho effe rustig aan steven anders ga ik dadelijk naast mijn schoenen lopen:D
michel uit berg wrote:
back to topic, het ging over ieper
[Edited by michel uit berg on 06-18-2004 at 06:57 PM GMT]
Steven wrote:michel uit berg wrote:
Zien we jou nog rijden in Ieper ?
BDIV wrote:
T'sjoen wint al meteen de super 1600 in de Duitse saarland rally. Blijkt dus dat hij over een heel sterke clio te Ieper zal beschikken. meteen is iedereen verwittigd.
michel uit berg wrote:Steven wrote:michel uit berg wrote:
nee helaas ieper is een zeer snelle rally en dat trekt ons corsaake niet meer.
is trouwens ontzettend ver weg voor ons en ik heb weinig tijd (eerst geld verdienen voor ik het kan uitgeven)
V.D.G Rally team wrote:michel uit berg wrote:Steven wrote:michel uit berg wrote:
is trouwens ontzettend ver weg voor ons en ik heb weinig tijd (eerst geld verdienen voor ik het kan uitgeven)
Kijk steven nu hebben we een rijder die er voor uit komt eerst geld [verdienen]voordat ie kan rijden dat was 10 jaar geleden ook anders bij hem, toen reed ie ook meerdere wedstrijden in holland.
michel uit berg wrote:V.D.G Rally team wrote:michel uit berg wrote:Steven wrote:michel uit berg wrote:
Kijk steven nu hebben we een rijder die er voor uit komt eerst geld [verdienen]voordat ie kan rijden dat was 10 jaar geleden ook anders bij hem, toen reed ie ook meerdere wedstrijden in holland.
oeps dat klopt niet, dat was mijn broer die toen reed, ik ben van de arme tak van de familie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten