Adac Rally Duitsland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Turboboost » wo jun 16, 2004 11:29

extaxi wrote:
goed het ging hier over Duitsland

ik heb er nu al zin in! ;-)
Huisje is geregeld in ieder geval, moet alleen voor 1 nacht nog wat regelen.

Dat probleem hebben wij ook nog Dick! Je kunt alleen van zaterdag tot zaterdag boeken in ons geval. Hopelijk kunnen we met de eigenaar zelf wat regelen. En anders maar 1 nachtje in de auto slapen.
Turboboost

Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor oortjes » wo jun 16, 2004 12:16

Wij zaten er aan te denken een Formule 1 in Luxemburg te pakken, aangezien het toch maar een klein stukje is naar Trier daarvandaan en het is dan ook goed te doen. Gewoon iets eerder vertrekken denk ik.
oortjes

Berichtdoor Holkers » wo jun 16, 2004 18:59

oortjes wrote:
Wij zaten er aan te denken een Formule 1 in Luxemburg te pakken, aangezien het toch maar een klein stukje is naar Trier daarvandaan en het is dan ook goed te doen. Gewoon iets eerder vertrekken denk ik.

kalender F1

Duitsland: 27 juli 2004
Hongarije: 15 augustus 2004
België: 29 augustus 2004

WRC Deutchland
20-22 augustus 2004

mag je mij uitleggen hoe je een GP in Luxemburg mee wilt pakken (die overigens tegelijk met het RAM festival VIEL) en naar de WRC wilt gaan
:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor MartijnS » wo jun 16, 2004 19:30

Er wordt toch bedoeld, een hotel in Luxemburg en dan met de Formule 1 auto heen en weer rijden? :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Biturbo » wo jun 16, 2004 19:46

Waarschijnlijk heeft iedereen moeite om een mooie verblijfplaats te vinden. Vorig jaar zaten we op ruim twintig kilometer van de service in een hotel. Wat schetste onze verbazing bij aankomst???? Het Hyundai Team (monteurs) zat ook in ons hotel. Strategie of gewoon te laat met zoeken????
Biturbo

Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor ExTaxi » wo jun 16, 2004 20:29

turboboost wrote:
Dat probleem hebben wij ook nog Dick! Je kunt alleen van zaterdag tot zaterdag boeken in ons geval. Hopelijk kunnen we met de eigenaar zelf wat regelen. En anders maar 1 nachtje in de auto slapen.

dat heb ik vorig jaar al een nacht moeten doen en dat is NIET te doen als je sportstoelen in je auto hebt....

Berichtdoor Holkers » wo jun 16, 2004 20:40

7 persoons vrijstaand huisje voor 600 euri per 6 dagen. Dat is dus inclusief TOP-pass een 137 euri p/p voor een hele week Rally en fun.
En het ligt midden tussen de proeven en dicht bij de snelweg en service...

Jaloers........?
:D
Holkers

Berichtdoor andre » do jun 17, 2004 5:51

Biturbo wrote:
Waarschijnlijk heeft iedereen moeite om een mooie verblijfplaats te vinden. Vorig jaar zaten we op ruim twintig kilometer van de service in een hotel. Wat schetste onze verbazing bij aankomst???? Het Hyundai Team (monteurs) zat ook in ons hotel. Strategie of gewoon te laat met zoeken????

Wat dacht je van met een camper op de camping bij de bostalsee?
andre

Re: Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor Turboboost » do jun 17, 2004 7:59

extaxi wrote:
turboboost wrote:

dat heb ik vorig jaar al een nacht moeten doen en dat is NIET te doen als je sportstoelen in je auto hebt....

Tja, ik heb cobra imola's erin, dus plat leggen kan ik zowiezo niet. Vorig jaar 2 nachten in eententje langs de proeven, en de sfeer was super, 's avonds gezellig BBQ'en met de overige "slachtoffers" die geen huisje wilden of konden boeken.

Dit jaar weer een mooi huisje, dus die ene nacht in een tentje overleef ik ook wel weer...mocht het zo zijn dat we niets kunnen regelen. :D

Die camping naast de service, stond vorig jaar ook niet helemaal vol volgens mij, dus wellicht dat je daar nog een kans hebt?
Turboboost

Berichtdoor bennie2000 » do jun 17, 2004 19:02

Zoals turboboost aangeeft zal er nog wel plek te vinden zijn op bostalsee.
Voor ons zal het al weer de 4de keer worden en in geen van deze 4 jaar zat de camping vol, het enige wat redelijk vult is dat er ook een zogenaamde grootte vakantie van de duitse schooljeugd plaatsvindt.
Heb net de reservering binnen en als ik de rekening weer bekijk doen we het nog mooi ook, voor 4 personen in tent van maandag tot maandag 133,00 euries , hierin niet inbegrepen de douchemunten a 0,50 per stuk.

Dus voor de heren en dames die nog geen plaats hebben gevonden!!

Ook nog een punt tot nadenken als je tussen de proeven de service wil bekijken, we kregen vorig jaar een applicaat mee dat je zo mocht doorrijden naar de parkeerplaats van de camping , anders zit er een loop in tot de service van +/- 2 kilometer.
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Berichtdoor Marcel Vogels » do jun 17, 2004 20:16

wij hebben 4 weken geleden, een hotel nog kunnen boeken midden in trier, bijna alles zat vol, mooi hotel en toch niet zow heel erg duur, trouwens vorig jaar heb ik in een formule 1 hotel gezeten, nou, echt nooit meer!!
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Re: Re: Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor andre » vr jun 18, 2004 13:15

Die camping naast de service, stond vorig jaar ook niet helemaal vol volgens mij, dus wellicht dat je daar nog een kans hebt?
[/quote]
ik denk dat om op de camping te komen je wel eerst moet inchecken als je toch al op de service aan het kijken bent, of inchecken voor aanvang van de rally, want tijdens de rally kom je zonder bezoekerskaart van de camping niet die kant en wordt je buiten bosen of neunkirchen al opgevangen/tegengehouden.
andre

Berichtdoor Holkers » vr jun 18, 2004 14:21

bennie2000 wrote:
Ook nog een punt tot nadenken als je tussen de proeven de service wil bekijken, we kregen vorig jaar een applicaat mee dat je zo mocht doorrijden naar de parkeerplaats van de camping , anders zit er een loop in tot de service van +/- 2 kilometer.

Daar weet ik wel wat op. :D
Holkers

Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor EvoV6 » za jun 19, 2004 23:07

[/quote]

Ben nieuwsgierig, Vertel of mail ff a.u.b.
Want idd vorig jaar was t een pokke eind lopen!! Eerste jaar niet...
My name is Boot, Wouter Boot :wink:
(Gek van Evo''s, maar rijdt Galant V6)
EvoV6

Re: Re: Re: Re: Adac Rally Duitsland

Berichtdoor michel uit berg » zo jun 20, 2004 9:57

EvoV6 wrote:

Ben nieuwsgierig, Vertel of mail ff a.u.b.
Want idd vorig jaar was t een pokke eind lopen!! Eerste jaar niet...
[/quote]

op de motor :D
michel uit berg

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden