@Geert: ik wilde niet beweren dat je er geen verstand van hebt, en ik mik uiteraard uitsluitend op liefhebbers...
jos kerremans schreef:Op rallycars for sale staat er nog 1 , een Evo 1 , kost "maar " € 10.000 minder.
Ik begrijp niet precies hoe je dat bedoelt? Maakt dat in jouw ogen mijn vraagprijs onrechtvaardig of niet?
Een EVO1 is geen EVO2, en al helemaal geen limited edition. Kijk eens op autoscout en mobile.de, dan vind je zo'n 40 a 50 vergelijkbare EVO2's/LEs.
Onder de 30.000 euro praktisch geen enkele LE, en onder de 25.000 euro geen EVO2. Behalve de modellen met hoge kilometerstanden natuurlijk (150.000km), waar je meteen voor min 10.000 euro aan kunt gaan sleutelen ("a bit of work" staat er dan). Of auto's die niet meer origineel zijn.
Hoeveel vind je er met garantie? Het is niet alleen de motor die nieuw is, maar de hele voortrein is onder handen genomen, remmerij rondom, ophanging, koppeling etc etc. Ik heb vanaf het begin voor 20.000 euro gespendeerd aan onderhoud om mijn delta in absolute topconditie te houden en daarvan is geen cent naar "tuning" of andere aanpassingen gegaan.
Anyway, lang of breed over lullen, vooralsnog heb ik over serieuze belangstelling nog niet te klagen, met name uit het buitenland. Een deal sluiten is natuurlijk nog een stap verder, maar ik heb de indruk dat dat ook wel gaat lukken binnen niet al te lange tijd. En anders duurt het even.