Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Volkswagen heeft geen eerste man nodig. Want die hebben ze al. Als tweede man zou Abbring het, volgens mij, perfect doen. Hij is enorm constant, dat heeft hij in Wales en zeker in deze rally wel laten zien. En trouwens ook al wel eerder. Ik kan me maar 1 crash herinneren en dat was in de rally van Duitsland, in 2010.
Sjeik1981 schreef:Laatste proef van `t weekend gestart. Blijf het wel raar vinden op de zondagochtend 1 proef, wel de Powerstage, maar toch! Voor de rijders wel een ontzettend lang weekend. Naar het schijnt volgend jaar weer verkorte versie.
Hoor net dat de co van Delecour de powerstage heeft gereden!.
Als geste...., geen probleem.
Sjeik1981 schreef:NOu.... 1 proef op de dag...... Monte Carlo is zo`n beetje de enige welke dat heeft. Voor publiek toch ook niet lekker. Voor rijders denk ik wel prettig. Nog een keertje knallen.
mitsufan3 schreef:Ik vind dat er wel erg veel blunders worden gemaakt wat betreft de bandenkeuze. Als je nu nog met supersofts rijdt...
MartijnB schreef:mitsufan3 schreef:Ik vind dat er wel erg veel blunders worden gemaakt wat betreft de bandenkeuze. Als je nu nog met supersofts rijdt...
Het is daar iets meer hoogte verschil als in de Noordoostpolder. Daar hebben ze diepteverschil.
Maar in de bergen kan er daar wel een verschil van 15 graden of meer zijn met boven en onder.
En dan kan een bandenkeus toch wel erg lastig zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten