nkroeze wrote:cvgn wrote:
Betaal je toch 5 euro per proef, maar maak je borst maar nat want straks bij de golden tulip moet je ook gaan betalen.
Gaan jullie daar dan ook 10 forumpagina's over doorzeuren.
Bekijk het onderhand eens vanuit de ogen van de organisatie wat jhet allemaal kost en wat men ervoor moet doen en zeker niet moet doen.
ALS JULLIE HET TEVEEL VINDEN BLIJF DAN THUIS EN KIJK DAN 1,5 WEEK LATER RALLYREPORT.
groeten uit het warme Roosendaal.
Het betalen an sich is niet het probleem!
Het is meer het bedrag, want, IK kan mij als deelnemer niet voorstellen dat de kosten van dit jaar ZO hoog zullen zijn t.o.v. vorig jaar! Bedoel, wij als deelnemer moeten wederom ook weer meer betalen, waar blijft al dat extra geld dan???
ik denk dat DAT het "probleem" is, en echt niet het betalen zelf.
ik heb helemaal geen probleem met betalen
al vind ik de prijzen bij de BHV te gortig
20 euro is normaal in belgie (das voor 2 dgn + inkom service terrein is gratis )maar als wij als toeschouwers betalen zou je zeggen dat dat bedoeld is kosten te drukken
niet alleen voor de organisatie maar ook voor de deelnemende teams.Zonder teams geen rally.Dus die 43 euro p.p. is alleen om de kosten van veiligheid enz. te betalen?
Hoe komt het dan dat het vorig jaar gratis was?Zijn die kosten zo explosief gestegen of
zijn er zoveel sponsoren afgehaakt?
43 euro?? Dat zijn prijzen die bij een WK thuishoren(Zweden 35 euro,Duitsland,49)