oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor bulli » za jan 07, 2012 17:51

ceesford schreef:Afbeelding

inhaalactie van Ron de Groot / Richard Keve
Talbot Lotus
AMAC Taulpenrally 1984
kp Vlasakkers


En die golf is Ben van de Berg en Manni Mollink
bulli
 
Berichten: 122
Geregistreerd: zo dec 21, 2008 14:27
Woonplaats: ommen

Berichtdoor Ton Van Spanje » za jan 07, 2012 18:18

ceesford schreef:Afbeelding

AMAC Tulpenrally 1984
kp Vlasakkers



André Jetten / Hans Brinkman

Met een in Frankrijk gehuurde 911.

Moet nog ergens een foto zweven, genomen op onverhard. Dan zie je de onderbumper verdwijnen.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor ceesford » za jan 07, 2012 18:37

altijd mooi, reactie van mede rally liefhebbers !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor hans van altena » za jan 07, 2012 20:20

Porsche van Andre Jetten klonk goed ; lag echter wel ERG laag: vandaar voorspoiler er snel onderuit gereden !
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor hans vermeer » ma jan 09, 2012 8:51

Heerlijke foto's Cees :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor metisse » ma jan 09, 2012 10:02

hans van altena schreef:Porsche van Andre Jetten klonk goed ; lag echter wel ERG laag: vandaar voorspoiler er snel onderuit gereden !


jij hoort hem in gedachten dus ook nog steeds :lol:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor ceesford » wo jan 11, 2012 21:09

Afbeelding

Henk Vossen / Pie Theunissen ( ? )
Escort RS 1800
BAC 1979
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » wo jan 11, 2012 21:10

Afbeelding

Henk Vossen / Pie Theunissen ( ? )
Escort RS 1800
BAC 1982
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » wo jan 11, 2012 21:12

Afbeelding

Henk Vossen / Pie Theunisen ( ? )
Escort RS 1800
Bianchi 1983
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » wo jan 11, 2012 21:14

Afbeelding

Henk Vossen / Pie Theunissen ( ? )
Escort RS 1800
Boucles de Spa 1982
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor jeroensprint » wo jan 11, 2012 21:36

Heeft er iemand nog oude actiefoto's van mijn collega Henk Garssen? Alfa

Groeten Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Berto » do jan 12, 2012 12:49

Even Bert Vloedgraven vragen.
Ik weet wel bijna zeker dat die wat heeft.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor bulli » do jan 12, 2012 16:54

ook zo'n Alfa gek
bulli
 
Berichten: 122
Geregistreerd: zo dec 21, 2008 14:27
Woonplaats: ommen

Berichtdoor Berto » do jan 12, 2012 21:36

bulli schreef:ook zo'n Alfa gek


Alfa: ja
Gek: nou.......... :wink:
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor jeroensprint » do jan 12, 2012 22:07

Het liefst een foto dat ie op z'n dak ligt. Wordt een mooie screensaver. :lol:

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten