BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » ma jun 14, 2004 21:55

Toivonen wrote:
Ik geloof dat de exacte tarieven nog niet vaststaan, het kan dus allemaal nog mee gaan vallen.

Het einde van kp Prinsenbeek zal iets anders worden want volgens mij loopt daar nu de verbrede A16 doorheen. Als deze kp er al uberhaupt inzit. Mag er van mij uit want is sloopproef.

Organisatie heeft maximale aantal deelnemers op 70 gesteld. Als er nu meer inschrijvingen komen, wat zijn dan de selectiecriteria wie er wel of niet mogen starten? Vallen de laatste inschrijvers af, de op papier traagste, ??

Die vraag kun je beter aan de organisatie stellen ipv. hier op het forum, want dan krijg je alleen maar speculaties.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » ma jun 14, 2004 21:57

Toivonen wrote:
Ik geloof dat de exacte tarieven nog niet vaststaan, het kan dus allemaal nog mee gaan vallen.

Het einde van kp Prinsenbeek zal iets anders worden want volgens mij loopt daar nu de verbrede A16 doorheen. Als deze kp er al uberhaupt inzit. Mag er van mij uit want is sloopproef.

Sloopproef ? Afgezien van een klein carterprobleempje tijdens de verkenning van, ik meen, Wouw, heb ik nog nooit een BHV-KP als 'sloopproef' ervaren, maar juist als erg mooie, goed te rijden proeven.

Ik denk dat je voor sloopproeven toch eerder in Helmond e.o. moet kijken, kijk maar eens wat er allemaal op alleen al Bakel kapot ging.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma jun 14, 2004 22:19

Steven wrote:
dan kan het gebeuren dat ik licht geërgerd reageer.

======================
:D dat is wel duidelijk
Ton Van Spanje

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor cvgn » di jun 15, 2004 9:03

" en wat ga jij betalen? ik ga er, gezien je post, er even vanuit dat je official bent en dus voor de sport aan de kant staat. dat is goed werk en ook nodig werk. maar als je dat niet was, wat dan? was je dan ook gaan 'zeuren'?"

Nee, ik ben geen official, maar wel een rally liefhebber. En NEE, ik was niet gaan zeuren omdat ik weet wat het organiseren van een rally of een ander evenement kost.
Ik zit bij de lokale omroep van Roosendaal, die weer verslag gaat doen van de rally maar voor mijn zoon moet ik wel betalen, heb ik geen probleem mee.

groeten uit Roosendaal.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor nkroeze » ma jun 21, 2004 21:09

KORTING OP ENTREEPRIJZEN VOOR RALLYTEAMS TIJDENS BHV EXPO GROEP RALLY
Een rallyteam dat tijdens de BHV rally aan de start verschijnt ontvangt tijdens de documentencontrole, in de vorm van polsbandjes, vier ‘kaarten’ die het gehele wekend geldig zijn. De kaarten vertegenwoordigen samen een totaalbedrag van 140 euro. Deze entreebewijzen geven toegang tot alle klassementsproeven en de serviceterreinen van de BHV rally gedurende het hele weekend. Een extra servicepakket bevat ook nog eens twee van deze weekendkaarten.

Voor de teams zijn er nog eens maximaal vier (4) ‘rallyteam weekendkaarten’ aan te schaffen tegen een sterk gereduceerde prijs. De prijs van een ‘rallyteam weekendkaart’ gaat 20 euro per stuk bedragen. Een korting van maar liefst 15 euro per kaart op de normale toe-gangsprijs. Deze maximaal (4) extra kaarten zijn uitsluitend tijdens de documentencontrole verkrijgbaar.

Een team dat aan Super Plus Rallysprint deelneemt vindt ook vier weekendkaarten in zijn rallypakket bij de documentencontrole. Een extra servicepakket bevat ook hier twee toe-gangskaarten voor alle Kp’s en serviceterreinen. Elk rallysprint team kan tijdens de docu-mentencontrole van de rallysprint van de mogelijkheid gebruik maken om vier (4) extra kaar-ten voor een gereduceerde prijs van 10 euro aan te schaffen. De normale prijs van deze kaarten bedraagt 15 euro.

Toegangsprijzen publiek
Een dagkaart op zaterdag 17 juli kost € 20,00 en geeft recht op toegang tot alle klasse-mentsproeven en serviceterreinen op deze dag. De prijs voor dagkaart voor zondag 18 juli bedraagt €15,00. Een bezoek aan de publieksproeven Roosendaal (Borchwerf) en Etten-Leur (Vosdonk) gaat 8 euro per Kp kosten. De toegang voor een bezoek aan een serviceter-rein of een ‘losse’ klassementsproef bedraagt 5 euro

Kinderen tot en met 12 jaar onder begeleiding van een volwassene hebben gratis toegang tot alle proeven en serviceterreinen. De start en finish midden in het centrum van Roosen-daal is voor iedereen gratis toegankelijk.

Bovenstaande tekst van de vrienden van Petersrallypromotion gehaald. Ter info :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor Jeroen » vr jun 25, 2004 15:59

Je krijgt dus 4 kaarten, waarvan 1x rijder en 1x navi neem ik aan? Dan blijven er 2 over voor het serviceteam? Niet dat ik zo´n reuzachtig team heb, maar alles bij elkaar is 4-5 man die rond die auto lopen niet zo raar gedacht toch? Kost je naast koek en zopie voor hen dan nog een 60 euri extra.

*zucht*
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor billy » vr jun 25, 2004 16:36

jeroen wrote:
Je krijgt dus 4 kaarten, waarvan 1x rijder en 1x navi neem ik aan? Dan blijven er 2 over voor het serviceteam? Niet dat ik zo´n reuzachtig team heb, maar alles bij elkaar is 4-5 man die rond die auto lopen niet zo raar gedacht toch? Kost je naast koek en zopie voor hen dan nog een 60 euri extra.

*zucht*

Het lijkt mij sterk dat je pas mag starten in je rallyauto als je een polsbandje onder je overall aanhebt. Dus ga ik er vanuit dat het hier gaat om 4 kaarten voor de teamleden buiten de rijder en navigator.
William Heeren
billy

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr jun 25, 2004 20:33

billy wrote:
jeroen wrote:

*zucht*

Het lijkt mij sterk dat je pas mag starten in je rallyauto als je een polsbandje onder je overall aanhebt. Dus ga ik er vanuit dat het hier gaat om 4 kaarten voor de teamleden buiten de rijder en navigator.

Wij zijn in totaal met 10 man dan moet je genoeg bij betalen.
Daarom sla ik deze wedstrijd over en we gaan een wedstrijd in belgie rijden voor 120,-

[Edited by V.D.G Rally team on 06-25-2004 at 07:39 PM GMT]
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor pipo » vr jun 25, 2004 20:41

Een provincial wedstrijd in Belgie ?
Welke ?
pipo

Berichtdoor polleke » vr jun 25, 2004 20:45

Even voor alle duidelijkheid elk team krijgt 4 polsbandjes die bestemd zijn voor hun SERVICEMENSEN zelf krijgen de driver en co driver en badges die ze nodig hebben voor bijv. hun auto uit het parc-ferme te halen, etc
polleke
polleke

Berichtdoor Nilzz » vr jun 25, 2004 22:27

hmmmmzzz wij zijn met een service team van 6 man...
in totaal met 25 man... (nou weet ik dat wij uitzonderlijk zijn maar dan nog...)
eventuele sponsoren heb ik nog niet eens over :(

maarja het is niet anders vrees ik....
-=HTS-Autotechniek Rally Team=-
Nilzz

Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor ExTaxi » za jun 26, 2004 12:32

V.D.G Rally team wrote:
Wij zijn in totaal met 10 man dan moet je genoeg bij betalen.
Daarom sla ik deze wedstrijd over en we gaan een wedstrijd in belgie rijden voor 120,-

Betaal je daar dan wel? Anders betaal je daar gewoon toch ook niet?

Berichtdoor StevenK » za jun 26, 2004 12:32

De reden waarom ik niet mee doe in de BHV is gisteren om 21.15 geboren en ze heet Rivka :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Patmeister » za jun 26, 2004 12:44

Gefeliciteerd kerel !!

Patrick Faber.
Patrick Faber.
Patmeister

Berichtdoor Huufke » za jun 26, 2004 12:47

Gefeliciteerd!

Over een jaar of 20 een nieuwe michele Mouton op de proeven? ;-)
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden