oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ascona » wo dec 28, 2011 16:54

Regering van nu? :roll: De doetinchemse rallysprint zou in het derde jaar worden uitgebreid tot een volwaardige rally. Die stond ook al op de kalender, maar ze de kregen de veiligheidsvoorzieningen niet geregeld. Daarop ging de wedstrijd niet door en is er ook nooit meer een vervolg op gekomen. We spreken midden jaren tachtig.
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor WimprezawrX » wo dec 28, 2011 19:08

Cossie-Jeff schreef:Leuke foto`s Willem

eneh word het een rally auto of net als bij mij voor de fun 8)


Fun / Track / Drift / Slalom.. gewoon er bij dus..

Mijn daily/fun auto is dit:

Afbeelding

Superlap:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met fans er bij :twisted:

Afbeelding Afbeelding

Nog eentje voor de sponsor dan:

Afbeelding
WimprezawrX
 
Berichten: 21
Geregistreerd: di jul 22, 2008 23:34
Woonplaats: Rijswijk

Berichtdoor Ferdin » wo dec 28, 2011 22:20

Prachtige sub zeg,en vooral met die witte wielen.
Heeeeeel gaaf.
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor Cossie-Jeff » wo dec 28, 2011 22:47

Ah ok
leuke sub
Ik ben natuurlijk ford fanaat dus heb natuurlijk ook nog wat anders leuks
Afbeelding
Afbeelding

maar we gaan een beetje offtopic
FORD RS POWER

Afbeelding
Cossie-Jeff
 
Berichten: 17
Geregistreerd: zo apr 04, 2010 14:38
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Peer » wo dec 28, 2011 23:23

Is dat de oude BDJ verkennings wagen + spoiler?
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor mantaboy » do dec 29, 2011 19:13

Als ik me het kenteken goed herinner wel. :oops:
Toch twijfel ik een beetje.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Cossie-Jeff » do dec 29, 2011 20:40

Peer schreef:Is dat de oude BDJ verkennings wagen + spoiler?


Ja dat is hem

hebben jullie er nog foto`s van uit die tijd
FORD RS POWER

Afbeelding
Cossie-Jeff
 
Berichten: 17
Geregistreerd: zo apr 04, 2010 14:38
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor martjhh2108 » do dec 29, 2011 23:25

Cossie-Jeff schreef:Ah ok
leuke sub
Ik ben natuurlijk ford fanaat dus heb natuurlijk ook nog wat anders leuks
Afbeelding
Afbeelding

maar we gaan een beetje offtopic


Die focus heb ik regelmatig zien staan in E'de .. Maar die escort nog nooit
martjhh2108
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 12:53
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Peer » do dec 29, 2011 23:27

Geen foto's, sorry ...
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor joostkusters » vr dec 30, 2011 1:27

bdj's verkenningswagen had toch geen bovenspoiler???????? ik kan me wel herrinneren dat ie een achteras met uniballs/rosejoints had
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor Cossie-Jeff » vr dec 30, 2011 9:57

joostkusters schreef:bdj's verkenningswagen had toch geen bovenspoiler???????? ik kan me wel herrinneren dat ie een achteras met uniballs/rosejoints had


Klopt allemaal wat jij zegt alleen achteras hangt nu in pu
heb je er nog meer informatie over

@martjhh2108
Escort word gerestaureerd duurt alleen al weer te lang :wink:
FORD RS POWER

Afbeelding
Cossie-Jeff
 
Berichten: 17
Geregistreerd: zo apr 04, 2010 14:38
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor joostkusters » vr dec 30, 2011 10:59

andere schokkers, carterplaat en een tripmaster
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 13:37

Afbeelding

Els en Willem Sintenie
Opel Manta 200 Groep B
Hunsrück rally 13 juli 1985
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor martjhh2108 » vr dec 30, 2011 17:48

Cossie-Jeff schreef:
joostkusters schreef:bdj's verkenningswagen had toch geen bovenspoiler???????? ik kan me wel herrinneren dat ie een achteras met uniballs/rosejoints had


Klopt allemaal wat jij zegt alleen achteras hangt nu in pu
heb je er nog meer informatie over

@martjhh2108
Escort word gerestaureerd duurt alleen al weer te lang :wink:


Ik zag die focus elke dag wel staan .. werkte bij de supermarkt daar op de hoek.

Wat een gave bak !!
martjhh2108
 
Berichten: 23
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 12:53
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:28

Afbeelding

Man Bergsteyn
Opel Monza
Tulpenrally 1984, Vlasakkers
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten