oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Speerke » vr dec 16, 2011 16:09

Leo schreef:Rocco Teunisen, Almere 1992 klopt niet.
De WRC's zijn pas gaan rijden in 1997


is aangepast was 1999 bedankt
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor hans vermeer » vr dec 16, 2011 17:39

benn01 schreef:deze wagen zit nu nog in nederlend
http://www.vanloon-rallyteam.nl/1676272.htm is bij marc vanloon
gr benn
ceesford schreef:Afbeelding

Stig Andervang / André Schoonenwolf
BAC 1983


Ongelooflijk, ná alle ellende die er mee geweest is :shock:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor ceesford » vr dec 16, 2011 18:52

Afbeelding

Jan van der Marel
Limburgia 1982
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 16, 2011 18:57

Afbeelding

Jan van der Marel
Tielt 1982
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 16, 2011 18:58

Afbeelding

Jan van der Marel
Ieper 1982
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 16, 2011 19:03

Afbeelding

speciaal voor Hans en Hans...
Ieper 1985
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor benn01 » vr dec 16, 2011 19:46

wel geen foto s maar een prachtig filmpje van de haspegouw 1983
http://www.youtube.com/watch?v=r4XHhw23 ... _embedded#!
gr benn
benn01
 
Berichten: 22
Geregistreerd: do jun 04, 2009 19:45
Woonplaats: belgie

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr dec 16, 2011 20:39

ceesford schreef:Afbeelding

Jan van der Marel
Ieper 1982
Was dit deTalbot waar v d marel zwaar is gecrast in de Bac rally in de buurt van Hank ergens?
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Berichtdoor metisse » vr dec 16, 2011 20:51

ceesford schreef:Afbeelding

speciaal voor Hans en Hans...
Ieper 1985



:lol: :lol: :lol:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor metisse » vr dec 16, 2011 20:53

A en P Rally Jan schreef:
ceesford schreef:Afbeelding

Jan van der Marel
Ieper 1982
Was dit deTalbot waar v d marel zwaar is gecrast in de Bac rally in de buurt van Hank ergens?



Was in ieder geval tijdens de Luky Strike tijd, welk kenteken de auto had, tja......... :wink:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr dec 16, 2011 21:08

metisse schreef:
A en P Rally Jan schreef:
ceesford schreef:Afbeelding

Jan van der Marel
Ieper 1982
Was dit deTalbot waar v d marel zwaar is gecrast in de Bac rally in de buurt van Hank ergens?



Was in ieder geval tijdens de Luky Strike tijd, welk kenteken de auto had, tja......... :wink:
Of reed vd Marel toen met Barclay reclame?
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Berichtdoor DvM » vr dec 16, 2011 21:12

Het ongeluk was in 1982, met de Lucky Strike sponsoring. In 1983 werd dat Barclay.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr dec 16, 2011 21:14

benn01 schreef:wel geen foto s maar een prachtig filmpje van de haspegouw 1983
http://www.youtube.com/watch?v=r4XHhw23 ... _embedded#!
gr benn
geweldig spectakel van de drie musketiers :) maar hoezo toeschouwers Gekte!!!!!!
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Berichtdoor DvM » vr dec 16, 2011 21:21

Ik heb toen nog wel een foto gemaakt. Hier komen ze in Hank over de dijk. Iets verderop was het ongeluk.
Afbeelding
Van der Marel BAC rally 1982
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr dec 16, 2011 21:30

DvM schreef:Ik heb toen nog wel een foto gemaakt. Hier komen ze in Hank over de dijk. Iets verderop was het ongeluk.
Afbeelding
Van der Marel BAC rally 1982
Leuke foto Dick, ik ben beniewd of ze dit bochtje staks in de nieuwe rally ook nemen?
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast