Leo schreef:Rocco Teunisen, Almere 1992 klopt niet.
De WRC's zijn pas gaan rijden in 1997
is aangepast was 1999 bedankt
benn01 schreef:deze wagen zit nu nog in nederlend
http://www.vanloon-rallyteam.nl/1676272.htm is bij marc vanloon
gr benn
geweldig spectakel van de drie musketiersbenn01 schreef:wel geen foto s maar een prachtig filmpje van de haspegouw 1983
http://www.youtube.com/watch?v=r4XHhw23 ... _embedded#!
gr benn
Leuke foto Dick, ik ben beniewd of ze dit bochtje staks in de nieuwe rally ook nemen?DvM schreef:Ik heb toen nog wel een foto gemaakt. Hier komen ze in Hank over de dijk. Iets verderop was het ongeluk.
Van der Marel BAC rally 1982
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast