Laten we eens wat van diep Poolse rijders hier uitnodigen!
Tenminste een beetje spectakel hier!
lol
Aelus
MartijnB schreef:Nou is het percentage zwart geld en crimineel geld wat in de rally geinvesteerd word daar ook wel enigsinds behoorlijk hoger dan hier
rvgrally schreef:inderdaad veel mooie wrcs/ autos, maar dit is toch niet echt een rally, bedoel hier wordt toch niet gereden om te winnen?! 10 min, heb ik er niet naar kunnen kijken, ik hou wel van wat actie, maar dit slaat toch nergens op!
arendrally schreef:Snap niets van die Polen. Kijk eens naar de coureur in de evo 10 voorrij wagen. Géén helm!
rvgrally schreef:helemaal mee eens, maar om alles zo moetwillig kapot te gaan liggen rijden...
maar nogmaals de vraag, is dit serieus een rally of zomaar voor de fun?
Whitey schreef:rvgrally schreef:helemaal mee eens, maar om alles zo moetwillig kapot te gaan liggen rijden...
maar nogmaals de vraag, is dit serieus een rally of zomaar voor de fun?
Als je wilt winnen moet je hard gaan en dan kan er soms wat kapot gaan, anders moet je maar aan een puzzelrit meedoen.
PatrickTwente schreef:Dit is een echte rally. maar dan zijn er Showproeven met die jump en al dat onverhard.
Trouwens ook een belachelijk tijdschema
KP 1 7:30
KP 2 8:30
Service
KP 3 10:00 (is die show KP geloof ik.)
Service (6 uren!)
KP 4 17:30
PatrickTwente schreef:Na wat rondgevraagd te hebben, kwam ik erachter dat een aantal zonder bride rondreden en daardoor veeeeeeeel meer paardjes ter beschikking hadden.
MartijnB schreef:Starkoo schreef:tja daar is alles wel veel goedkoper, ook auto's maar hoeveel geen idd!john vd boogaard schreef:Ik heb met verbijstering zitten kijken , wat een hoop dik spul komt er voorbij in het filmpje , lijkt wel haast of het gratis is daar zoals er gereden word .
Nou is het percentage zwart geld en crimineel geld wat in de rally geinvesteerd word daar ook wel enigsinds behoorlijk hoger dan hier
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast