oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor DvM » do nov 24, 2011 20:52

Ouwe meuk blief leuk, zeggen ze in Lunteren.
Deze keer foto’s van een rijder die altijd werd aangekondigd als de vishandelaar uit Lummen; Valere Vandermaessen.
Altijd onderweg in mooie achterwielaandrijvers met een mooie livery. In die tijd zeiden we trouwens gewoon dat de auto
mooi bestickerd was. Hij was altijd spectaculair en reed een periode met dezelfde auto’s als Colsoul en was bijna net zo snel.
Hij kwam ook vaak in Nederland aan de start.
Afbeelding
Haspengouw 1984

Afbeelding
BAC rally 1984

Afbeelding
Hellendoorn 1984

Afbeelding
Haspengouw 1985

Afbeelding
Hellendoorn 1988

Afbeelding
Hellendoorn 1988

Afbeelding
Circuit des Ardennes 1990

Afbeelding
Hellendoorn 1990, bij het gemaaltje
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor erikjan » do nov 24, 2011 22:26

het bruggetje staat er nog steeds na al die jaren, die rode Kadett zal vast niet meer in leven zijn...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor metisse » do nov 24, 2011 22:27

Een sympatieke gentlemandriver vond ik het, die ook nog eens hard ging!
De Ascona kwam volgens mij nog bij Hainbach vandaan (volgens het kenteken)
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor bulli » do nov 24, 2011 22:54

Hainbach, reden die niet met GG kenteken
bulli
 
Berichten: 122
Geregistreerd: zo dec 21, 2008 14:27
Woonplaats: ommen

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr nov 25, 2011 0:10

Gross Gerau is de regio waar de Opel fabrieken zit.

Hainbach kwam uit de regio Vogelsberg, vandaar VB
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr nov 25, 2011 0:13

DvM schreef:Deze keer foto’s van een rijder die altijd werd aangekondigd als de vishandelaar uit Lummen; Valere Vandermaessen.


Na een forse klapper zo de schrik te pakken gekregen dat hij is gestopt. Motivatie daarvoor kwam er op neer dat hij zijn familie het niet wilde aandoen dat het een keer echt mis zou gaan.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor henk 400rr » vr nov 25, 2011 16:45

Begrijpelijk, is hij nog op enegerlei wijze betrokken bij de sport of heeft hij de helm volledig aan de wilgen gehangen?
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor hans vermeer » vr nov 25, 2011 17:27

Ik zie dat Peter en Dik ook bezig zijn om hier weer eens wat te plaatsen. Mooie beelden heren :D

Nu klaar gezet op Oypo, de volgende beelden van de Zuiderzeerally van 1993;
Afbeelding

de RTS rally in Belgie. Hier presenteerde Eddy v.d. Hoorn voor het
eerst zijn Escort Cosworth :!:
Afbeelding

en tot slot, de omloop van Vlaanderen van 1993.
Afbeelding

Prettig weekend,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor metisse » vr nov 25, 2011 17:50

henk 400rr schreef:Begrijpelijk, is hij nog op enegerlei wijze betrokken bij de sport of heeft hij de helm volledig aan de wilgen gehangen?


Volgens mij niet Henk,
heb hem later nog wel eens gezien dat hij kwam kijken (in België)
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Jan Erik Rietman » vr nov 25, 2011 18:41

Ton Van Spanje schreef:
DvM schreef:Deze keer foto’s van een rijder die altijd werd aangekondigd als de vishandelaar uit Lummen; Valere Vandermaessen.


Na een forse klapper zo de schrik te pakken gekregen dat hij is gestopt. Motivatie daarvoor kwam er op neer dat hij zijn familie het niet wilde aandoen dat het een keer echt mis zou gaan.


Was dat niet met zijn zoon?? en was die toen niet ernstig gewond geraakt?
Jan Erik Rietman
 
Berichten: 176
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 10:03
Woonplaats: Zuna

Oude Rally foto's

Berichtdoor Speerke » vr nov 25, 2011 19:28

Afbeelding

van links naar Rechts Omloop Vlaanderen 1992 , Omloop v Vlaanderen 1990 , Rally Ypres 1990 en 1992

Gr Peter
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor DvM » vr nov 25, 2011 20:16

Jan Erik Rietman schreef:
Was dat niet met zijn zoon?? en was die toen niet ernstig gewond geraakt?


Het was in Ieper in 1990, volgens mij met zijn vaste navigator Julien Aerts.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor hans vermeer » za nov 26, 2011 11:15

Voorlopig m'n laatste serie foto's op OYPO :shock:

E.L.E. van 1993
Afbeelding
Coen Vink met de Legacy Subaru

Nacht van Achtmaal 1993
Afbeelding
Erwin Docter met de Calibra

Piedro Rallysprint Rotterdam Waalhaven 1993
Afbeelding
Hans Weijs met de Golf

Veel kijkplezier,

Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor metisse » za nov 26, 2011 22:01

hans vermeer schreef:Voorlopig m'n laatste serie foto's op OYPO :shock:


Nacht van Achtmaal 1993
Afbeelding
Erwin Docter met de Calibra


Hans


Duidelijk Kruisland, prachtige foto Hans!
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor hans vermeer » zo nov 27, 2011 12:57

Thanks Matthy,

Je moet wel even geduld hebben voordat ik een nieuwe serie ga lanceren.
Eerst foto's en negatieven uitzoeken, scannen, bewerken en dan weer plaatsen. De meeste tijd gaat in het uitzoeken zitten, maar daar heb ik nu de donkere wintermaanden voor :wink:

Hoe is het met je TVR en de Ascona (verkocht inmiddels ?)

Ander puntje; een goede vriend van me is op zoek naar en sperdiff. voor een B-Ascona, weet je toevallig een adresje ?

Groet,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten