BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » do jun 03, 2004 6:19

v.d.g rally team wrote:
redelijk om bij te betalen het is gemeente grond die zij ter beschikking hebben.
En met die 60 meter doe je niet veel vooral niet bij een rally wij hebben een camper een caravan/ service bus/ tent/ volg bus en dat past daar niet op.

Dus omdat jij drie voertuigen ipv. één meeneemt zoals de meesten is het niet redelijk ?
StevenK
Site Admin

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » do jun 03, 2004 6:21

gmarbus wrote:
Ik post hier eigenlijk nooit, maar ik vond het in Rotterdam ook een beetje genant. Wij hadden zelfs al een paar van de vier vrijkaarten weggegeven, omdat we ervan uitgingen dat equippe en monteurs geen kaarten nodig hadden... Da's natuurlijk onze fout, maar feit blijft dat je dus maar twee monteurs gratis mee kon nemen. Dit was voorgaande jaren inderdaad niet zo, toen kon je gewoon heel gemoedelijk als deel van een team naar binnen. Lijkt mij ook netjes, zeker als je daar om zeven uur in de ochtend staan. Dit jaar helaas niet, lekker lappen...

Ik blijf dat heel vreemd vinden. Je betaalt een behoorlijk inschrijfgeld, en er zijn ook valide redenen waarom dat zo hoog is, maar als dan teamleden ook nog eens entree moeten betalen, dan is voor mijn team in ieder geval de lol er snel af !
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » do jun 03, 2004 6:52

Steven wrote:
v.d.g rally team wrote:
redelijk om bij te betalen het is gemeente grond die zij ter beschikking hebben.
En met die 60 meter doe je niet veel vooral niet bij een rally wij hebben een camper een caravan/ service bus/ tent/ volg bus en dat past daar niet op.

Dus omdat jij drie voertuigen ipv. één meeneemt zoals de meesten is het niet redelijk ?

Ga jij naar een twee daags rally met 1 voertuig [service wagen] en slapen dan of ben je alleen en heb je geen monteurs.
Wij wel we zijn met 8 man.
Dus wij slapen op eigen gelegenheid [in de service]
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor nkroeze » do jun 03, 2004 7:06

Peter,

er zijn meerdere serviceterreinen die niet echt superveel ruimte hebben, hier proberen organisaties door 60m2 (naar mijn idee ruimte zat, t is immers geen camping :)) beschikbaar te stellen en alles wat je meer wilt moet betalen.

Denk bijv. maar aan de zuiderzee, op "de deel". (waar ik dit jaar geholpen heb met indelen, zelfs DAT is al niet makkelijk).
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor SylviaVisser » ma jun 07, 2004 11:59

Nog eens terug komend op de entree heffing.

Als test dit weekend naar de ELE geweest, eens kijken hoe kijken voelt. Prima, tenminste daar.
Veel mensen op de service gesproken, een keer of wat er in en uit gelopen....Krijg ik daar straks een stempeltje voor??????
Op de proeven, doordat je met een kotertje bent, wordt het al wat lastig om ver een proef op te sjouwen , ook als je er eerder af wilt, bovendien schuilt daar gevaar wat mij betreft........maar straks, de BHV...moet ik mij dan voor 5 of 8 euro pp scharen ACHTER alle pers hesjes, omdat wandelen over de proef niet kan????????
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » ma jun 07, 2004 12:01

v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
v.d.g rally team wrote:

Ga jij naar een twee daags rally met 1 voertuig [service wagen] en slapen dan of ben je alleen en heb je geen monteurs.

In de ELE was er een mooie kampeergelegenheid en anders ga je toch naar een camping ? Of zie ik dat verkeerd ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor bugs » ma jun 07, 2004 12:08

nu heb ik toch ff het bericht over de bhv gelezen, ik heb altijd geroepen dat jullie je niet moeten aanstellen en gewoon dokken.

Na het lezen van dit bericht kom ik daar op terug 20 + 15+ 8= 43 euro voor 2 dagen rally kijken!!!! belachelijk gewoon. 20 euro is vrij normaal, kijk naar belgie maar dit is gewoon geldklopperij en kan me voorstellen dat mensen nu gewoon gaan doorlopen zonder te betalen met alle gevolgen van dien
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Berichtdoor SylviaVisser » ma jun 07, 2004 12:55

Door lopen zonder betalen vind ik hoe dan ook geen optie. Das het probleem verschuiven naar de official die er staat en een soort van "killing the messenger"...dat kan niet de bedoeling zijn.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor bugs » ma jun 07, 2004 14:04

dat bedoel ik dus ook, maar reken erop dat dat gaat gebeuren want die prijzen zijn niet normaal meer
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Berichtdoor cvgn » ma jun 07, 2004 14:32

nu heb ik toch ff het bericht over de bhv gelezen, ik heb altijd geroepen dat jullie je niet moeten aanstellen en gewoon dokken.

Na het lezen van dit bericht kom ik daar op terug 20 + 15+ 8= 43 euro voor 2 dagen rally kijken!!!!

--------------------------------------------

Betaal je toch 5 euro per proef, maar maak je borst maar nat want straks bij de golden tulip moet je ook gaan betalen.
Gaan jullie daar dan ook 10 forumpagina's over doorzeuren.
Bekijk het onderhand eens vanuit de ogen van de organisatie wat jhet allemaal kost en wat men ervoor moet doen en zeker niet moet doen.
ALS JULLIE HET TEVEEL VINDEN BLIJF DAN THUIS EN KIJK DAN 1,5 WEEK LATER RALLYREPORT.

groeten uit het warme Roosendaal.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor nkroeze » ma jun 07, 2004 14:41

cvgn wrote:

Betaal je toch 5 euro per proef, maar maak je borst maar nat want straks bij de golden tulip moet je ook gaan betalen.
Bekijk het onderhand eens vanuit de ogen van de organisatie wat jhet allemaal kost en wat men ervoor moet doen en zeker niet moet doen.
ALS JULLIE HET TEVEEL VINDEN BLIJF DAN THUIS EN KIJK DAN 1,5 WEEK LATER RALLYREPORT.

Het betalen an sich is niet het probleem!
Het is meer het bedrag, want, IK kan mij als deelnemer niet voorstellen dat de kosten van dit jaar ZO hoog zullen zijn t.o.v. vorig jaar! Bedoel, wij als deelnemer moeten wederom ook weer meer betalen, waar blijft al dat extra geld dan???

ik denk dat DAT het "probleem" is, en echt niet het betalen zelf.
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor Holkers » ma jun 07, 2004 15:27

SylviaBos wrote:
Door lopen zonder betalen vind ik hoe dan ook geen optie. Das het probleem verschuiven naar de official die er staat en een soort van "killing the messenger"...dat kan niet de bedoeling zijn.

nou, als het slag mensen wat ik (sporadisch) vorig weekend gezien heb eraan komt met 25 man dan doe je daar niets aan hoor. dan lopen die de officials gewoon voorbij en kan je fluiten naar geld.
kan ook niet de bedoeling zijn.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Holkers » ma jun 07, 2004 15:29

cvgn wrote:

Na het lezen van dit bericht kom ik daar op terug 20 + 15+ 8= 43 euro voor 2 dagen rally kijken!!!!

--------------------------------------------

11 :D

en wat ga jij betalen? ik ga er, gezien je post, er even vanuit dat je official bent en dus voor de sport aan de kant staat. dat is goed werk en ook nodig werk. maar als je dat niet was, wat dan? was je dan ook gaan 'zeuren'?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma jun 07, 2004 15:42

Steven wrote:
v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
v.d.g rally team wrote:

In de ELE was er een mooie kampeergelegenheid en anders ga je toch naar een camping ? Of zie ik dat verkeerd ?

ElE was dit jaar goed geregels was niets op aan te merken en een camping licht meestal verder uit de buurt en je mag er meestal pas na een bepaalde tijd eraf of erop.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor RallyeRichard » ma jun 07, 2004 16:53

@ cvgn (wie jij/U ook mag zijn)

Lees mijn visie op de vorige pagina nog eens door en probeer deze te beargumenteren inplaats van alles meteen als gezeur (want zo komt het over) af te doen.

I dare you...........
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden