BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor michel uit berg » ma mei 31, 2004 16:38

antoine wrote:
Waarom is het in belgie altijd druk dan?
Ik hoor daar niemand klagen dat ze zoveel entree moeten betalen.

inderdaad typisch nederlands, altijd klagen over centen, kom op zeur niet of kijk je rally´s via internet( maar ja dan moet je telefoontikken betalen he)
michel uit berg

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Holkers » ma mei 31, 2004 16:38

Waarom halen we toch elke keer belgie erbij. slaat nergens op. dat land is anders dan Nederland, dus het alsof we appels met kroketten aan het vergelijken zijn.
In belgie is het volk rally-gekker. hebben ze WK-waardige rijders en het bijkomende budget/belangstelling en ga zo maar door. daar krijgen ze wat voor hun geld en hier is het nog maar afwachten. ga zo maar door.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor antoine » ma mei 31, 2004 16:55

Zo bedoel ik het niet.Sommige van de mede forummers zijn ook in belgie te vinden tijdens de meeste rallies.Die hoor ik nu ook niet klagen.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma mei 31, 2004 17:02

antoine wrote:
Zo bedoel ik het niet.Sommige van de mede forummers zijn ook in belgie te vinden tijdens de meeste rallies.Die hoor ik nu ook niet klagen.

Ik heb ook gereageerd hier over te hoge prijs.
Dat je wat moet betalen okÉ maar om meteen zoveel te rekenen. Daar zijn de nederlandse doorsnee kijkers niet mee eens.
Als ze nou gewoon een redelijk bedrag vragen en met de tijd verhogen dan komt het niet zo hard aan.
In belgie vragen ze al jaren intree.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor mantaboy » ma mei 31, 2004 17:06

Holkers wrote:
Waarom halen we toch elke keer belgie erbij. slaat nergens op. dat land is anders dan Nederland, dus het alsof we appels met kroketten aan het vergelijken zijn.
In belgie is het volk rally-gekker. hebben ze WK-waardige rijders en het bijkomende budget/belangstelling en ga zo maar door. daar krijgen ze wat voor hun geld en hier is het nog maar afwachten. ga zo maar door.

Laatste uitslagen van de rally's in Belgie bijgehouden? Nee vreselijk leuk om iemand daar 2 of meer minuten voor de rest uit zien rijden met 1 WRC. Hier heb je tenminste nog een redelijke strijd voor de overwinning. Dat vind ik waar voor m'n geld.

Als Belgie anders is dan Nederland en volgens je reply beter ga je toch daarheen? Oh nee kan niet, kost teveel benzine....:D:D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor antoine » ma mei 31, 2004 17:08

Ja, zolang ik al in belgie kom vragen ze 40 gulden / 20 euro, en dan vind ik belgie nog eens niet zo duur.Kijk maar eens naar het prijsverschil tussen zolder en zandvoort.Voor het bedrag wat je op zandvoort betaald kan je je een hele dag op zolder vermaken incl drinken en braadworst :)
Afbeelding
antoine

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » ma mei 31, 2004 17:32

v.d.g rally team wrote:
antoine wrote:

Dat je wat moet betalen okÉ maar om meteen zoveel te rekenen.

Vorig jaar vroegen ze toch al entree voor enkele proeven ? De toeschouwers zijn verplicht om van KP naar KP te racen.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma mei 31, 2004 17:37

Steven wrote:
v.d.g rally team wrote:
antoine wrote:

Vorig jaar vroegen ze toch al entree voor enkele proeven ? De toeschouwers zijn verplicht om van KP naar KP te racen.

Dat klopt steven maar als jij gaat kijken naar een rally b.v golden tulip blijf jij dan de hele dag op 1 proef staan.
De meeste niet na de eerste 20 of eerder vertrekken ze naar een andere proef . Het op en neer rijden blijven toch de meeste doen , dat zul je wel zien a,s weekend bij de ele.
Maar om nu het hele topic door te gaan over intree, ik denk dat we het gewoon moeten afwachten.

[Edited by V.D.G Rally team on 05-31-2004 at 04:42 PM GMT]
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » ma mei 31, 2004 18:12

v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
v.d.g rally team wrote:
antoine wrote:

Dat klopt steven maar als jij gaat kijken naar een rally b.v golden tulip blijf jij dan de hele dag op 1 proef staan.
De meeste niet na de eerste 20 of eerder vertrekken ze naar een andere proef . Het op en neer rijden blijven toch de meeste doen , dat zul je wel zien a,s weekend bij de ele.

En dat is precies wat de organisatie wil voorkomen; daarvoor lijkt deze opzet mij dan ook de juiste.
En een vergelijking met de ELE is juist de verkeerde, omdat je bij de ELE niet hoeft te betalen.

Ik denk dat je beter kunt vergelijken met de Belgische rally's en daar heb je meer publiek, en relatief minder publieksverplaatsingen.

[Edited by Steven on 05-31-2004 at 06:14 PM GMT]
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Marcel Vogels » ma mei 31, 2004 18:34

Ik denk dat je beter kunt vergelijken met de Belgische rally's en daar heb je meer publiek, en relatief minder publieksverplaatsingen.

[Edited by Steven on 05-31-2004 at 06:14 PM GMT][/quote]

en ik denk dat ze beter een goed tijdschema kunnen maken, dat ze 10 minuten na de laatste weer gaan starten, dan blijft het publiek ook kijken 2 of 3 boucles
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor bugs » di jun 01, 2004 7:55

Marcel Vogels wrote:
en ik denk dat ze beter een goed tijdschema kunnen maken, dat ze 10 minuten na de laatste weer gaan starten, dan blijft het publiek ook kijken 2 of 3 boucles

Ow ja en als de proef stilgelegd word??? loopt dan de hele rally uit of neutraliseren we die gewoon en houden we geen km meer over einde rally???? goed bezig marcel alleen aan jezelf denken!!
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Holkers » di jun 01, 2004 11:24

mantaboy wrote:
Holkers wrote:

Laatste uitslagen van de rally's in Belgie bijgehouden? Nee vreselijk leuk om iemand daar 2 of meer minuten voor de rest uit zien rijden met 1 WRC. Hier heb je tenminste nog een redelijke strijd voor de overwinning. Dat vind ik waar voor m'n geld.

Als Belgie anders is dan Nederland en volgens je reply beter ga je toch daarheen? Oh nee kan niet, kost teveel benzine....:D:D

zeg [*$#$%#] lezen is niet je sterkste vak he. maar gezien ik niet naar belgie ga en ook daar niet de uitslagen van ken bedoel ik dat dus ook niet. iedereen (bijna dan) zegt hier dat Belgie beter is en meer te bieden heeft, vandaar.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor Marcel Vogels » di jun 01, 2004 13:35

bugs wrote:
Marcel Vogels wrote:

Ow ja en als de proef stilgelegd word??? loopt dan de hele rally uit of neutraliseren we die gewoon en houden we geen km meer over einde rally???? goed bezig marcel alleen aan jezelf denken!!

In België zijn de rally's dan toch ook niet gelijk afgelast? of wel?
Het grootste punt voor ons is dat we het gewoon niet meer kunnen betalen....we zijn wel een jong gezin he..we hebben ons geld hard nodig. En de BHV zorgt ervoor dat ik ( Yvonne) thuis MOET blijven omdat het niet in ons budget past is om 2x entree van 20 euro te moeten betalen voor 1 dagje rally. Terwijl ik ook graag naar de HBV GING..nu niet meer. heb er geen zin meer in...Wij blijven lekker thuis, he Mars?

Groetjes Yvonne, de vriendin van Marcel
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Berichtdoor billy » di jun 01, 2004 15:03

Ik hoop niet dat Marcel hier pas leest dat hij niet naar de BHV gaat. Zal anders een leuke dag worden Yvonne.
William Heeren
billy

Berichtdoor nkroeze » di jun 01, 2004 16:44

Yvonne,

sorry hoor, maar dat is toch gewoon JULLIE keuze? Als je het geld er niet voor over hebt, PRIMA, blijf dan gewoon lekker thuis.

Maar, waarom moet je een organisatie hier op aankijken als zij denken dat dit nodig is?
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden