Hallo, zeg meneer "mantaboy".
U antwoord nu net als ene JPvdB die hier vroeger soortgelijk materiaal produceerde.
Maar dat terzijde.
U stelt me teleur dat ik uw vriend niet zijn mag:D:D
Maar zoals u zich nu profileert ga ik ervan uit dat u nu gepromoveerd bent van official naar woordvoerder van de Organisatie van de BHV Expo Groep Rally? Aangezien u zich hier als enige van de organisatie vertoont ga ik er even vanuit dat u de aangewezen persoon bent om alle vermeende problemen te weerleggen. Okee dan is dat duidelijk voor iedereen.
Verwijzende naar een andere topic ga ik nu even op het verzoek van Mevrouw Bos in en zal een eerlijk en open discussie met de organisatie starten. We doen vraag voor vraag om het overzicht niet te verliezen.
Ik zal gelijk met de deur in huis vallen.
Vraag 1:
Er is door mij en andere rally liefhebbers gereageerd op het heffen van 43€ als zijnde entree gelden voor de BHV Rally. Dat wordt als "aan de hoge kant" ervaren.
Ervan uitgaande dat er vorig jaar ook een rally door diezelfde organisatie is neergezet die volgens hen helemaal geweldig was en dat daar niks op aan te merken was vraag ik mezelf af wat er dan ineens verandert is waardoor er ineens zoveel meer geld nodig is. Aangezien de sponsoren hun contracten hebben verlengd betalen die voldoende. Dat alles duurder is geworden is inderdaad een feit maar als men ervan uitgaat dat alles 50% duurder is geworden zou een verhoging van 60% voor het info pakket best te onderbouwen kunnen zijn.
Maar die verhoging van alle prijzen is reeds een aantal jarengeleden doorgevoerd. Ook de prijzen van alle infopakketten van bijna alle rally's zijn verdubbeld qua prijs. Daar is helemaal niks mis mee en daar hoor je niemand over, dacht ik.
Verklaar dan eens waarom er dan ineens dit soort bedragen nodig zijn in vergelijk met vorig jaar?
Dan even een antwoord naar u persoonlijk. (Wat niet wegneemt dat bovenstaande vraag wel beantwoord dient te worden)
Ik heb niet gezegd dat ik niet naar de BHV kwam maar wel dat ik niet kwam kijken. ("Jammer dat ik niet ga kijken bij de BHV want ik weet zeker dat ik niet ging betalen, en toch keek".)
Dat komt namelijk doordat ik eigenlijk had moeten sleutelen maar aangezien u mij de toegang tot het service terrein ontzegt door te zeggen dat ik thuis MOET blijven stel ik voor dat u mijn taken gaat uitvoeren. Dit is reeds binnen het team besproken met mijn collega monteur maar die heeft er toch wel wat moeite mee maar hij wilde wel eens met u praten maar gaf wel aan dat hij dat met zijn handen ging doen. En hij kent niet eens gebarentaal???. Dus wat ie daarmee bedoelde weet ik niet.
U hebt natuurlijk alle recht om mij de toegang tot het service terrein te ontzeggen want u hebt het echt voor het zeggen. Ik hoop alleen dat u de wijsheid kunt vergaren om iedereen die het niet met u eens is te vervangen in hun taken die zij tijdens een rally uitvoeren. 1 Voordeel: er zijn er maar een paar die het gewoon durven te zeggen/ te vragen. Uzelf heeft zelfs problemen met het vrijgeven van uw naam dus vraag ik me af of de organisatie blij is met uw inbreng als woordvoerer. Tevens denk ik dat de organisatie startgelden zal moeten terugbetalen wanneer inschrijvers niet kunnen rijden omdat men een mening geeft en monteurs daardoor niet welkom zijn.
Maarja dat krijg je met u als woordvoerder...