Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor arno » do okt 06, 2011 21:10

Armand schreef:Verhoeven bashen is vanaf hier natuurlijk gemakkelijk en mijn tenen trekken ook krom af en toe. Kom dan eens met een goed alternatief... Ik denk dat menigeen snel de handoek in de ring zal gooien.

Ik kan me toch herrineren dat menig een hier blij is met beelden van Joost. Dus ik weet wel iets van een alternatief. (en ik weet dat hij die beelden ook soms gebruikt)
:arrow: Ik zit nog steeds met mijn tenen krom :wink:
arno

Berichtdoor Berto » do okt 06, 2011 21:21

Ja, zie je, we komen er wel.
Joost had gewoon meer beelden van Dennis moeten maken, dan was er niks an het handje geweest :D

Eigenlijk ligt het dus niet aan FV maar aan JS. :wink:

sorry Joost
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor roadster36 » do okt 06, 2011 21:26

roepen we morgen ook gewoon boe naar joost :D :D :D
roadster36

Berichtdoor Cinq-Power » do okt 06, 2011 21:29

Gewoon schrijven naar RTL dat Joost de uitdaging aangaat met Frank.

Allebei een aflevering laten maken.

En dan online stemmen wie het beste program had.

:)
Cinq-Power

Berichtdoor antoine » do okt 06, 2011 21:36

Dan moet je Joost ook zendtijd laten kopen.. :wink:
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Berto » do okt 06, 2011 21:45

Ik kan mijn (aangetrouwde) oom wel even bellen.
Heeft Joost alvast 1 sponsor (eigenaar eurol)

Zonder gein, jammer dat dit nu gebeurt. Ik vond de afgelopen uitzendingen niet verkeerd, op de laatste na.
Ik denk dat FV zijn beste ervan maakt, maar er zullen wel andere belangen spelen, daar kom je toch niet achter.

Ik hoop echt dat de volgende uitzending weer goed is, daar hebben we er toch ook veel van gezien?
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Armand » vr okt 07, 2011 9:13

Iemand zich wel eens afgevraagd of Joost zit te wachten op die slangenkuil waar die zich dan in gaat begeven. Laat Joost lekker mooie filmpjes maken. Daar is die steengoed in... Geniet van zijn talent. Als hij namelijk belangen moet gaan behartigen op de tv, zal hij snel hetzelfde commentaar krijgen.
Hij is nu een soort van Zwitserland van de rallysport. Totaal onafhankelijk.
Lekker houden zo...
Armand

Berichtdoor antoine » vr okt 07, 2011 9:33

Berto dan krijgen we de gehele tijd Eurol in beeld, wie zit daar nu op te wachten :D Jaja, het is ook nooit goed. :oops: 8)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor joostkusters » vr okt 07, 2011 9:53

Ik kan het me goed voorstellen van Frank uit gezien, die moet ook met weinig middelen een programma op de tv krijgen. die minuten zendtijd kosten een hoop geld, en als je dan toch elke keer iedereen voorbij laat komen, dan zal er ook niemand meer voor betalen, ze komen dan toch wel in beeld.

Jaren lang was het elk jaar onzeker of rallyreport wel terugkwam volgend seizoen. Ondertussen is het een begrip geworden op tv, en veel mensen hebben op deze manier de rallysport leren kennen.
Elk jaar komt er ook een beetje uitleg over de rally bij, dus ik denk dat Rallyreport juist erg goed is voor onze sport.

Ik kan ook best wat commentaar geven(doe ik ook wel af en toe), maar ik heb liever dat het 2x per week op tv is, dan helemaal niet.
joostkusters

Berichtdoor erikjan » vr okt 07, 2011 10:29

helemaal met Joost eens, en vergeet ook niet dat het best wel uniek dat er een specifiek rallysportprogramma is van een half uur per week !
erikjan

Berichtdoor F1mechanic » vr okt 07, 2011 10:38

En zo wordt het weer bedekt met 'de mantel der liefde'.

Fijn dat er mensen zijn die vergevingsgezind zijn....dat compenseert weer voor de anderen die het 'gewoon' een belachelijke en onbegrijpelijke actie vinden.........
F1mechanic

Berichtdoor antoine » vr okt 07, 2011 10:52

Voorstellen om per (nederlandse) rally een bijdrage te vragen aan iedere deelnemer om zodoende iedereen de mogelijkheid bieden om op tv te komen. Dit dient de organisatie van die rally te regelen, die het dan verder regelt met Frank?
Is dit een oplossing?
Of diegene die een kampioenschap rijden betalen per jaar een tig bedrag dat gebruikt wordt als tv kosten??
Afbeelding
antoine

Berichtdoor JoostS » vr okt 07, 2011 11:26

Berto schreef:Ja, zie je, we komen er wel.
Joost had gewoon meer beelden van Dennis moeten maken, dan was er niks an het handje geweest :D

:lol:
Armand schreef:Iemand zich wel eens afgevraagd of Joost zit te wachten op die slangenkuil waar die zich dan in gaat begeven. Laat Joost lekker mooie filmpjes maken. Daar is die steengoed in... Geniet van zijn talent. Als hij namelijk belangen moet gaan behartigen op de tv, zal hij snel hetzelfde commentaar krijgen.
Lekker houden zo...

Als ik nu ook een bankrekening zoals Zwitserland had. :wink:
Dankje!
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Berto » vr okt 07, 2011 11:45

Dat is nog eens een vernieuwende metafoor! :lol:
Berto

Berichtdoor nkroeze » vr okt 07, 2011 14:43

antoine schreef:Voorstellen om per (nederlandse) rally een bijdrage te vragen aan iedere deelnemer om zodoende iedereen de mogelijkheid bieden om op tv te komen. Dit dient de organisatie van die rally te regelen, die het dan verder regelt met Frank?
Is dit een oplossing?
Of diegene die een kampioenschap rijden betalen per jaar een tig bedrag dat gebruikt wordt als tv kosten??

En hoe denk je dat dat ooit eerlijk verdeeld gaat worden, qua exposure in minuten/seconden enzo? Nee, dat gaat m niet worden :)
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia