Ton van Spanje wrote:
pbro wrote:
Bij de aankomende BHV Expo Groep rally zal entreegeld worden gevraagd bij alle klassementsproeven maar ook op het serviceterrein! De start en finish is het centrum van Roosendaal blijven wel gratis toegankelijk. De laagste entreeprijs zal 5 euro gaan bedragen!
Dit door o.a. de toegenomen kosten EN het heen-en-weer rijden tussen de proeven te beperken ,allemaal voor de veiligheid............
=====================================
Op zich geen verkeerd idee (even afhankelijk van wat een compleet pakket voor het gehele spektakel gaat kosten, want dat wordt hier even vergeten te melden

)
Door de prijzen voor de proeven per stuk wat hoog te houden, scoort men leuk op de gelegenheidsbezoekers. Als dan de prijs voor een totaalpakket niet te gek is t.o.v. andere rally's, dan bedient men de echte fans idd goed, en zullen de verplaatsingen van de éénmalige bezoekers wel eens uit kunnen blijven.
==========================
Voor alle duidelijkheid heb ik mezelf nog even gequote, en sta nog steeds achter mijn mening.
Wat mij verbaasd is dat er op allerlei manieren wordt geschopt over de genoemde entreeprijzen, waarbij ik echter nog niemand van officiele zijde al deze genoemde bedragen heb zien bevestigen. Daarnaast is het ook nog moeilijk om te oordelen of de genoemde bedragen inderdaad zo hoog zijn, omdat niemand kan vertellen wat hier voor wordt geboden.
Daarnaast zie ik allerlei totaalbedragen genoemd worden wat men kwijt is, maar dat staat in wezen buiten de toegangsprijzen. Bedragen voor brandstof e.d. zijn naar mijn bescheiden mening niet relevant in deze discussie daar dit per geval verschilt. (Simpel gezegd: dit gaat alleen op als we allemaal van dezelfde plek vertrekken, en als we allemaal het brood bij dezelfde bakker hebben gekocht.)
Dan het verhaal over de demonstraties, ................. Zelf wil ik graag een Porsche 911 aanschaffen, maar vindt deze veel en veel te duur. Daarom heb ik het plan opgevat om binnenkort naar Leusden te rijden en daar de toegangsweg naar Pon's Automobielhandel te blokkeren, en op die wijze de prijzen naar beneden te krijgen. Zijn er nog mensen die mee willen, met dezelfde motivatie?
[Edited by Ton Van Spanje on 05-28-2004 at 07:28 PM GMT]