Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
luckyluck wrote:
De tijdrijders behoren tot de groep die door het vele rijden wel eens als hinderlijk wordt ervaren door de omwonenden, dit proberen we dus ook overbodig te maken door een computer met tijden op de service terreinen te plaatsen.
luckyluck wrote:
Even uit de losse pols, want de entree is niet mijn afdeling en ben dus op dit moment niet van alles op de hoogte, alle details zijn ook nog niet bekend. Volgens mij is er voor enkele monteurs een kaart voorzien. De tijdrijders behoren tot de groep die door het vele rijden wel eens als hinderlijk wordt ervaren door de omwonenden, dit proberen we dus ook overbodig te maken door een computer met tijden op de service terreinen te plaatsen.
luckyluck wrote:
Even uit de losse pols, want de entree is niet mijn afdeling en ben dus op dit moment niet van alles op de hoogte, alle details zijn ook nog niet bekend. Volgens mij is er voor enkele monteurs een kaart voorzien. De tijdrijders behoren tot de groep die door het vele rijden wel eens als hinderlijk wordt ervaren door de omwonenden, dit proberen we dus ook overbodig te maken door een computer met tijden op de service terreinen te plaatsen.
werner wrote:luckyluck wrote:
Was er vorig jaar niet een tijdenrijder met de motor verongelukt?
Maarten wrote:
BN De Stem van vandaag:
...Een bezoek aan de publieksproeven gaat 8,- kosten, de overige klassementsproeven zijn voor 5,- te bezoeken. Een dagkaart op zaterdag kost 20,- en op zondag 15,-. Het informatiepakket met daarin alle beschrijvingen en tijdstippen van alle proeven, deelnemerslijsten en informatie over de coureurs gaat 8,- kosten.
M.a.w. heel het weekend kijken betekent 35 euro toegang?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten