Berto schreef:......Maar er wordt gedaan alsof de rallyrijders en dus ook de mensen in Twente beter zijn.......
Dat is toch ook zo?![]()
![]()
Zijn Hans Kevin en Jan Timo verhuisd na Twente tegenwoordig Berto
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
2rallyman1 schreef:bijwie schreef:MartijnB schreef:antoine schreef:Wat vinden jullie van deze uitspraak?In dertig jaar zette ‘Hellendoorn’ de toon voor de Nederlandse rallysport, die zich in die jaren ontwikkelde van een leuke hobbysport tot een uiterst professioneel bedreven spelletje. We durven rustig te zeggen: zonder ‘Hellendoorn’ reden Dennis Kuipers en Peter van Merksteijn junior nu niet mee in het wereldkampioenschap, zonder ‘Hellendoorn’ bestond een succesvol bedrijf als Wevers Sport niet.
Ik vind het nog al 'gedurft'!
Hoezo overdrijven is ook een vak... Vind het nogal een arrogantie van de organisatie omdit zomaar zo te roepen.
Zonder miljoenen budgetten hadden Dennis en Peter ook niet in het WK gereden zo kan je het ook benoemen......
Zo is het.......
PFF zeursnorren......!!! Dit heeft toch gewoon te maken met het kennis maken/het in aanraking komen van de rallysport.
Wees blij man dat ze in het WK rijden en dat we ze ook nog eens leuke andere auto's zien in Nederland!!
mastersevius schreef:zo ik ben net even bij kp hallerhoek geweest. Mij valt op dat de verkenningsauto,s in tegengestelde richting rijden dan wat in het info boekje staat. Foutje dus in het programma. Verder is de bocht bij het fietspad wat alleen tijdens de rally gebruikt mag worden door autos al compleet uitgereden. Daar gaat misschien de 2e doorgang wel een radiatortje kosten.
klokje1983 schreef:mastersevius schreef:zo ik ben net even bij kp hallerhoek geweest. Mij valt op dat de verkenningsauto,s in tegengestelde richting rijden dan wat in het info boekje staat. Foutje dus in het programma. Verder is de bocht bij het fietspad wat alleen tijdens de rally gebruikt mag worden door autos al compleet uitgereden. Daar gaat misschien de 2e doorgang wel een radiatortje kosten.
dus ze rijden hem hetzelfde als vorig jaar?
BeeCee schreef:klokje1983 schreef:mastersevius schreef:zo ik ben net even bij kp hallerhoek geweest. Mij valt op dat de verkenningsauto,s in tegengestelde richting rijden dan wat in het info boekje staat. Foutje dus in het programma. Verder is de bocht bij het fietspad wat alleen tijdens de rally gebruikt mag worden door autos al compleet uitgereden. Daar gaat misschien de 2e doorgang wel een radiatortje kosten.
dus ze rijden hem hetzelfde als vorig jaar?
neej, het boekje geeft hem het zelfde aan als vorig jaar.
dat schijnt dus niet zo te zijn.
weet iemand trouwens of er op deze avond proeven nog ergens onverhard in zit. zat net even te kijken op maps maar kon zo snel niets vinden ?
peugeot206GT schreef:Gisteren het pakket opgehaald en toen zeiden ze dat proef 7 en 8 omgewisseld waren. Meer mensen dat gehoord of hadden hun het verkeerd.
Ik heb hier nog niets van gelezen.
MartijnB schreef:Zijn Hans Kevin en Jan Timo verhuisd na Twente tegenwoordig Berto![]()
![]()
![]()
![]()
Berto schreef:Volgens mij klopt dit. 7 en 8 verkeerd op de info, van iemand gehoord.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast