Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

KP 1 - 6

Berichtdoor Irmscher » vr sep 16, 2011 8:25

Hallo Rallyfans,

Ik ga vanavond vanuit het hoge noorden ( Stadskanaal ) richten de rally.
Voor mij en mijn kameraad de eerste rally die we in het echt gaan bezoeken! Erg spannend dus.

Nu kan ik pas onderweg een infopakket kopen ( ik ga niet nu 200km rijden om een infopakket te kopen om vanavond nog eens 250km te rijden) dus ik wou jullie vragen waar ongeveer de KP 1 - 6 gereden worden zodat ik in de buurt van die KP's een infopakket kan kopen.
Weten jullie waar deze gereden worden?
Irmscher

Berichtdoor lubbers33 » vr sep 16, 2011 8:28

de eerste proef is op de luttenbergring in het dorp luttenberg als je richting de proef rijdt kun je daar bij het café schoenmaker een info pakket kopen met verdere info over de proeven.
deze proef begint om 19.oo uur je moet er ivm de drukte wel op tijd zijn.
veel plezier
lubbers33

Berichtdoor Bart » vr sep 16, 2011 8:31

mousti schreef:
guy woodcock schreef:Good luck to everybody this weekend, do miss my trips to hellendoorn in the maxi, it is still sitting in the garage ready to visit again hopefully in 2012 either to hellendoorn or etten leur

Why not Belgium Guy alot of nice rallies too here!

.....or try the Czech Republic one time! You don't have to bring a navi :wink:
Bart

Berichtdoor Irmscher » vr sep 16, 2011 9:36

lubbers33 schreef:de eerste proef is op de luttenbergring in het dorp luttenberg als je richting de proef rijdt kun je daar bij het café schoenmaker een info pakket kopen met verdere info over de proeven.
deze proef begint om 19.oo uur je moet er ivm de drukte wel op tijd zijn.
veel plezier

Bedankt voor de info, maar ik zat meer aan KP 3 te denken, we kunnen ivm reistijd en werk niet voor 19.30 daar in de buurt zijn namelijk.
Irmscher

Berichtdoor bijwie » vr sep 16, 2011 9:42

antoine schreef:Wat vinden jullie van deze uitspraak?

In dertig jaar zette ‘Hellendoorn’ de toon voor de Nederlandse rallysport, die zich in die jaren ontwikkelde van een leuke hobbysport tot een uiterst professioneel bedreven spelletje. We durven rustig te zeggen: zonder ‘Hellendoorn’ reden Dennis Kuipers en Peter van Merksteijn junior nu niet mee in het wereldkampioenschap, zonder ‘Hellendoorn’ bestond een succesvol bedrijf als Wevers Sport niet.

Ik vind het nog al 'gedurft'!

Beetje gedurft .......... ik vindt het bij het arrogante af !!!! zonder alle fans bestond er ook geen hellendoorn rally. Zo kunnen we nog wel even door gaan. :evil:
bijwie

Berichtdoor erikjan » vr sep 16, 2011 9:57

KP3 bij de kerk in Daarle, alleen zal het dan wel erg schemerig (donker) worden; daar dan een plekje bij een lantaarnpaal kiezen (bij de drempel/jump)
erikjan

Berichtdoor MartijnB » vr sep 16, 2011 10:52

In dertig jaar zette ‘Hellendoorn’ de toon voor de Nederlandse rallysport, die zich in die jaren ontwikkelde van een leuke hobbysport tot een uiterst professioneel bedreven spelletje. We durven rustig te zeggen: zonder ‘Hellendoorn’ reden Dennis Kuipers en Peter van Merksteijn junior nu niet mee in het wereldkampioenschap, zonder ‘Hellendoorn’ bestond een succesvol bedrijf als Wevers Sport niet.

Hoezo overdrijven is ook een vak... Vind het nogal een arrogantie van de organisatie omdit zomaar zo te roepen.

Zonder miljoenen budgetten hadden Dennis en Peter ook niet in het WK gereden zo kan je het ook benoemen......
Laatst bijgewerkt door MartijnB op vr sep 16, 2011 11:04, in totaal 1 keer bewerkt.
MartijnB

Berichtdoor Irmscher » vr sep 16, 2011 11:01

erikjan schreef:KP3 bij de kerk in Daarle, alleen zal het dan wel erg schemerig (donker) worden; daar dan een plekje bij een lantaarnpaal kiezen (bij de drempel/jump)

Super bedankt, en we kunnen in het dorp zelfs een infopakket kopen, kan niet beter.
Irmscher

Berichtdoor WRC fan » vr sep 16, 2011 11:05

Het is ook wel een beetje vanzelfsprekend. Een rally zorgt voor interesse in de regio. Zonder de Veenhuizen Groep Nederland rally was ik waarschijnlijk ook nooit fan geweest. Maar er wordt gedaan alsof de rallyrijders en dus ook de mensen in Twente beter zijn. En dat is inderdaad wel een beetje arrogant. Ook al is het wel waar dat rally in die regio meer leeft dan in andere regios.
WRC fan

Berichtdoor bijwie » vr sep 16, 2011 11:25

WRC fan schreef:Het is ook wel een beetje vanzelfsprekend. Een rally zorgt voor interesse in de regio. Zonder de Veenhuizen Groep Nederland rally was ik waarschijnlijk ook nooit fan geweest. Maar er wordt gedaan alsof de rallyrijders en dus ook de mensen in Twente beter zijn. En dat is inderdaad wel een beetje arrogant. Ook al is het wel waar dat rally in die regio meer leeft dan in andere regios.

Helemaal mee eens, maar om nu te gaan roepen dat er Nederlandse rally rijders in het WRC mee doen door de Hellendoorn rally gaat wel heel ver.
Daar komt nog eens bij dat zonder goed ondernemerschap niemand een goed bedrijf op kan bouwen, door de ondernemerschap van Erik is hij zo succesvol geworden. Daar heeft in mijn ogen de Hellendoorn rally niet mee te maken. zij hebben zich neem ik aan, niet met de bedrijfsvoering van Erik bezig gehouden. Dus Erik heeft het bedrijf aan zichzelf te danken en NIET aan de Hellendoorn rally.
bijwie

Berichtdoor bijwie » vr sep 16, 2011 11:28

MartijnB schreef:

Hoezo overdrijven is ook een vak... Vind het nogal een arrogantie van de organisatie omdit zomaar zo te roepen.

Zonder miljoenen budgetten hadden Dennis en Peter ook niet in het WK gereden zo kan je het ook benoemen......

Zo is het....... :wink:
bijwie

Berichtdoor Berto » vr sep 16, 2011 11:45

......Maar er wordt gedaan alsof de rallyrijders en dus ook de mensen in Twente beter zijn.......

Dat is toch ook zo? :wink: :wink: :D
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor mastersevius » vr sep 16, 2011 11:46

zo ik ben net even bij kp hallerhoek geweest. Mij valt op dat de verkenningsauto,s in tegengestelde richting rijden dan wat in het info boekje staat. Foutje dus in het programma. Verder is de bocht bij het fietspad wat alleen tijdens de rally gebruikt mag worden door autos al compleet uitgereden. Daar gaat misschien de 2e doorgang wel een radiatortje kosten.
mastersevius

Berichtdoor antoine » vr sep 16, 2011 11:50

Elst, Amersfoort en Son liggen toch niet in Twente? :oops: :D

Al ga ik graag brommer kieke..

of hoe dat geschreven moet worden :oops:
Afbeelding
antoine

Berichtdoor 2rallyman1 » vr sep 16, 2011 12:00

bijwie schreef:
MartijnB schreef:

Zo is het....... :wink:

PFF zeursnorren......!!! Dit heeft toch gewoon te maken met het kennis maken/het in aanraking komen van de rallysport.

Wees blij man dat ze in het WK rijden en dat we ze ook nog eens leuke andere auto's zien in Nederland!!
2rallyman1

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden