Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Codieo » ma aug 29, 2011 22:25

Mark Verhoeven schreef:
Cinq-Power schreef:Lijkt mij dat die auto's bij M-Sport onderhouden worden.

Chauffeurs op de wagens bij Kuipers zijn ook Schotten die elke keer de oversteek maken met de trucks.

Met een nieuwe WRC ga je het niet redden tegen een oude 2 liter met zijn grotere restrictor en meer elektronica, dus daar zal waarschijnlijk niet voor gekozen worden... Ik meen ook dat de FIA niet wil dat er in dezelfde wedstrijd met beide types WRC gereden wordt, maar ik weet niet of dat ook in nationale wedstrijden geldt.

In de rally van Estland heeft Mads Ostberg in een nieuwe Fiesta gereden en gewonnen van Markko Martin in een oude Focus. En natuurlijk gaat Sneijers het in België ook met een nieuwe Mini opnemen tegen de oude garde, dus het kan best...... Hoewel het niet waarschijnlijk is vrees ik.
Codieo

Berichtdoor Tukker FM » ma aug 29, 2011 23:12

2rallyman1 schreef:
Cinq-Power schreef:Tja, hebben 1 rijder nog niet gezien dit jaar...........

Ene M v E.

Is toch al zo'n autotovenaar, komt elke keer met wat bijzonders.

Zou me niet verbazen.

JT v/d M ;)

En wat denken jullie van erik wevers dan? Die wil ook wel een keer het stof uit zijn gat jagen. :D
Tukker FM

Berichtdoor ijsbeer » ma aug 29, 2011 23:19

De naam van dit topic kan ondertussen veranderd worden in de : Speculatie topic... :wink:
ijsbeer

Berichtdoor Sjeik1981 » di aug 30, 2011 6:56

Dan kan je ongeveer elke topic veranderen van de naam van de wedstrijd in speculaas topic. Maar als je de niet mag speculeren over deelnemers waar kunnen we dan nog over lullen. Over plekken en routes wordt heel hypocriet overgedaan en altijd afgesloten met: "Koop een programma boekje en steun de organisatie". Dus dat gaat ook niets opleveren, er blijft dan van dit gehele forum niets over. En er zal uiteindelijk tot aan de rally wel geteld een handvol pagina`s overblijven.
Sjeik1981

Berichtdoor Sander D. » di aug 30, 2011 8:10

Sjeik1981 schreef:Dan kan je ongeveer elke topic veranderen van de naam van de wedstrijd in speculaas topic. Maar als je de niet mag speculeren over deelnemers waar kunnen we dan nog over lullen. Over plekken en routes wordt heel hypocriet overgedaan en altijd afgesloten met: "Koop een programma boekje en steun de organisatie". Dus dat gaat ook niets opleveren, er blijft dan van dit gehele forum niets over. En er zal uiteindelijk tot aan de rally wel geteld een handvol pagina`s overblijven.

Ben het hierin wel eens met Erik; een deel van de voorpret is toch het speculeren over deelnemers (meer dan eens komt er dan iemand op de proppen met 'inside info') ?
Sander D.

Berichtdoor Mark Verhoeven » di aug 30, 2011 9:31

Codieo schreef:
Mark Verhoeven schreef:

Chauffeurs op de wagens bij Kuipers zijn ook Schotten die elke keer de oversteek maken met de trucks.

Met een nieuwe WRC ga je het niet redden tegen een oude 2 liter met zijn grotere restrictor en meer elektronica, dus daar zal waarschijnlijk niet voor gekozen worden... Ik meen ook dat de FIA niet wil dat er in dezelfde wedstrijd met beide types WRC gereden wordt, maar ik weet niet of dat ook in nationale wedstrijden geldt.

In de rally van Estland heeft Mads Ostberg in een nieuwe Fiesta gereden en gewonnen van Markko Martin in een oude Focus. En natuurlijk gaat Sneijers het in België ook met een nieuwe Mini opnemen tegen de oude garde, dus het kan best...... Hoewel het niet waarschijnlijk is vrees ik.

Alles kan... Een groep N auto kan ook winnen van een WRC auto, maar als alles gewoon goed gaat en er zit dezelfde bestuurder in, dan is het verhaal zoals ik het in eerste instantie aangaf!
Mark Verhoeven

Berichtdoor john otten » di aug 30, 2011 9:35

als je tegenwoordig de techniek van een N4 bekijkt geef ik die net zo veel kans
alleen tegen een nieuwe wrc weet ik niet ik zelf denk dat die door een lichtere motor en lichtere carossorie meer kans hebben .
john otten

Berichtdoor mousti » di aug 30, 2011 9:36

Mark Verhoeven schreef:

Rally of Estonia Ostberg won voor Martin met de Focus 03 WRC, oudere WRC wel maar reed wel in zijn tuin ook Gross met z'n Focus 07 WRC. Als Martin met Gross z'n auto gereden zou hebben en wat ritme zou hebben denk ik dat ie inderdaad gewonnen zou hebben. Daarom zeg ik ook al tegen mensen hier dat ze nu niet moeten verwachten dat Snijers in de Omloop kans heeft om te winnen tegen een Tsjoen met een C4 die ie al redelijk goed kent en die op asfalt super scoort.

En tuurlijk kan een Gr N winnen van een WRC Kuipers Sr heeft in bovenstaande rally een paar of denk mss zelfs veel kp's verloren tegen Gr N's
mousti

Berichtdoor Patrickdeh » di aug 30, 2011 11:30

Vanavond komt de nieuwe site online.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor john otten » di aug 30, 2011 11:34

Patrickdeh schreef:Vanavond komt de nieuwe site online.

.
Laatst bijgewerkt door john otten op di aug 30, 2011 15:12, in totaal 1 keer bewerkt.
john otten

Berichtdoor RobinV-Rally » di aug 30, 2011 11:41

John,
Ze melden het NU op de website en op twitter? Dan zal het wel waar zijn, denk je niet?
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor john otten » di aug 30, 2011 11:44

RobinV-Rally schreef:John,
Ze melden het NU op de website en op twitter? Dan zal het wel waar zijn, denk je niet?
Laatst bijgewerkt door john otten op di aug 30, 2011 15:12, in totaal 1 keer bewerkt.
john otten

Berichtdoor David Westenbrink » di aug 30, 2011 12:36

Gezellig hier! Niet te serieus jongens, het is en blijft geouwehoer hier :) mooi toch!

Maar eh... C4 hellendoorn... Hints!?
David Westenbrink

Berichtdoor antoine » di aug 30, 2011 12:50

C4.. misschien staat die foto dan wel op de frontpage van de nieuwe site en was dat de reden van het nu pas verschijnen van de site update,

Op de facebook pagina van RTL rallyreport las ik dat er misschien nog een voor Nederland 'nieuwe' auto komt....
Afbeelding
antoine

Berichtdoor David Westenbrink » di aug 30, 2011 12:53

Ooooow w8.... Als we even nadenken....

Iemand waar we dit jaar in NL nog te weinig van hebben gehoord... Die de "lijntjes" heeft die tot een dergelijke stunt kunnen leiden...

Is het nou zo moeilijk!? :)
David Westenbrink

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden