oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Holkers » ma aug 15, 2011 15:53

fauquemont schreef:Heb nog wat oude videobanden digitaal gemaakt en online gezet.
Daaronder de Valkenburg Rallysprint 1995, 1996 en 1997.
Veel kijkplezier:

http://www.fauquemont.nl/frames/foto-archiefframe.htm

Marc


Ik heb hem even hier neergezet.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Ferdin » di aug 23, 2011 13:45

Wie o wie kan mij helpen aan oude foto's van John Bosch.
Het gaat om het jaar 1991 van zijn Marlboro BMW M3.
Alvast heel erg bedankt.
Mvg,
Ferdinand
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor hans vermeer » di aug 23, 2011 13:48

Heb je hier al eens gekeken ? havephoto.jalbum.net Ik heb daar wel het eea staan.
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Ferdin » di aug 23, 2011 13:54

Uhhhh thanks Hans maar zie geen album uit 1991 staan,gaat maar tot 1985?
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor antoine » di aug 23, 2011 14:10

Al gevraagd bij Gérard, Ferdinand? (wrm)
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Ferdin » di aug 23, 2011 14:40

Thanks Antoine had daar even niet aan gedacht,dat is de man :D .
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor hans vermeer » di aug 23, 2011 18:22

Ferdin schreef:Uhhhh thanks Hans maar zie geen album uit 1991 staan,gaat maar tot 1985?


Dat is waar ook, Sorry :oops: Maar je hebt natuurlijk wel lekker oude fotootjes zitten kijken :D Ik heb wel het eea van John. Ook al eens hier laten zien. Ik zal nog eens in de archieven duiken. Dat kan wel even duren hoor :!:
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Ferdin » di aug 23, 2011 18:26

Geen probleem Hans :lol: :wink: :wink:
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor borbase » di aug 23, 2011 22:52

Afbeelding
borbase
 
Berichten: 371
Geregistreerd: vr jul 27, 2007 18:11
Woonplaats: geldrop

Berichtdoor Jacco Hartog » wo aug 24, 2011 7:25

Laatst bijgewerkt door Jacco Hartog op wo aug 24, 2011 7:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Avatar gebruiker
Jacco Hartog
 
Berichten: 293
Geregistreerd: do nov 08, 2007 13:22
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor antoine » wo aug 24, 2011 8:04

Dat komt waarschijnlijk door de puntjes die er in de link staan.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Rene Markus » wo aug 24, 2011 20:07

Jacco Hartog schreef:Weet iemand waar en in welke jaren deze twee foto`s zijn gemaakt...?

Afbeelding

Afbeelding

http://www.hartog-rallysport.nl/images/Geschiedenis/Rally%20vroeger...%20Pa%20&%20Jacco_0002.jpg

http://www.hartog-rallysport.nl/images/Geschiedenis/Rally%20vroeger...%20Pa%20&%20Jacco_0001.jpg



ps. Wat doe ik nu fout?? omdat je de foto`s niet ziet..?


Gezien de deur sticker tulpenrally 1989??
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor henk » wo aug 24, 2011 20:26

Jacco Hartog schreef:Weet iemand waar en in welke jaren deze twee foto`s zijn gemaakt...?

Afbeelding

Afbeelding

http://www.hartog-rallysport.nl/images/Geschiedenis/Rally%20vroeger...%20Pa%20&%20Jacco_0002.jpg

http://www.hartog-rallysport.nl/images/Geschiedenis/Rally%20vroeger...%20Pa%20&%20Jacco_0001.jpg



ps. Wat doe ik nu fout?? omdat je de foto`s niet ziet..?


hey jacco,
je pa is ook geen steek veranderd :lol:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor DvM » wo aug 24, 2011 20:45

Die van John Bosch is uit 91. In 89 had hij nog geen Marlboro reclame op zijn auto.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor honcie » wo aug 24, 2011 20:52

John Bosch had zeker wel Marlboro reclame op zijn auto in 1989.
Het stond op de voor schermen.

Afbeelding

Pas in 1990 en 1991 was de m3 helemaal Marlboro toen hij Europees kampioenschap ging rijden.


Grtjs Piet
Avatar gebruiker
honcie
 
Berichten: 69
Geregistreerd: ma sep 03, 2007 17:49
Woonplaats: nieuw vennep

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten