weet niet hoe het met de rest zit, maar Per Eklund was een gesponsorde actie, en heeft de organisatie weinig voor moeten doen.
Entree = prima, maar dan wel waar voor je geld. Kijk in Trier, Condroz, of waar dan ook komen wel wat meer en grotere jongens aan de start, waardoor je ook eerder accepteerd dat er wat meer betaald moet worden. Hopelijk klopt de verhouding betalen/ plezier wel een beetje.
Mijn tip; inschrijfgelden omlaag = meer teams, dus langer kijken bij 1 proef (veelal) en dus minder heen en weer rijden
Blijft moeilijk! Ben trouwens benieuwd hoe de organisatie de proeven "afzet" zodat het ook te controleren is wie wel en wie niet betaald heeft. Ik voorzie grote problemen (ik heb daar een stuk land, en moet daar NU naartoe, enz). Hopelijk wordt het geen kwestie van de fans betalen wel, en de relschoppers lopen via een omweg zo naar de proeven toe.
Ben benieuwd. Was het overigens niet zo dat in eerdere discussie's over dit onderwerp er geroepen werd dat dit juridisch helemaal niet mocht (openbare weg vs. verordeningen, enz?)? zal schijnbaar toch wel mogen.