Rally filmpjes

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor PactorRacing » vr aug 19, 2011 20:23

Persstunt Bavaria City Racing 2011

Nog meer beeld (+interview):
http://youtu.be/jgIBk7lqa2k

RTV-Rijnmond
PactorRacing

Berichtdoor RG-Rallysport » vr aug 19, 2011 23:33

PactorRacing schreef:Video van de persstunt van Bavaria City Racing Rotterdam:

http://youtu.be/qvyhzN8uXOU

CU zondag?

Zeker weten tot zondag , maar wel op het hofplein !!!!

Rubber ruiken , proeven hahaha zie jullie zondag
RG-Rallysport

Berichtdoor Peer » zo aug 21, 2011 0:00

Armand schreef:
Dit heeft in mijn ogen helemaal niks en dan ook echt HELEMAAL niks met rally te maken.

Nee, maar dat pretenderen ze ook niet. Wat ik wel zie is dat er in twee dagen tijd 3597460 keer naar gekeken is. Ik vraag me af of dat ook zoveel keer is gebeurd tijdens de gemiddelde ronde om de WRC kerk in zo'n kort tijdsbestek. Hij is de ambassadeur voor deze sport, Amerikaans over de top en Ford en andere sponsoren zijn er blij mee. Qua media waarde staat hij bovenaan de lijst van WRC Rijders. Kunnen de mannen wederom nog wat van leren.... Ik heb er weer van genoten...

Ik wil dan nog wel even verder gaan en zeggen dat ik ook geen DC schoenen of Monster drinks of merchandise meer hoef. Ik ben vast de doelgroep niet, maar een paar centen had ie mij waarschijnlijk wel verdiend. Nu dus niet meer.
Peer

Berichtdoor whity » zo aug 21, 2011 7:16

Trailer van Helmut Deimel zijn nieuwste film,
http://www.youtube.com/watch?v=TMSG-mNe ... r_embedded
whity

Berichtdoor JoostS » zo aug 21, 2011 12:16

Wat oudere auto's tijdens de 1e Prodrive rally op het RDW-terrein en politiecircuit: http://www.youtube.com/watch?v=_UG3i0RqkN4
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Jan » zo aug 21, 2011 13:01

Dat hier niet altijd filmpjes van rally's worden gepost is een feit, daarom slaat Peer naar mijn mening de plank volledig mis. Helemaal door Ken Block nu neer te zetten als één of andere sukkel die totaal geen toegevoegde waarde heeft in het WRC.

Ik sta niet in alle dingen achter de levensstijl van mr. Block, maar de manier waarop hij het WRC aan de man brengt in Amerika, meer zeker ook in Europa, dat is fenomenaal. Velen worden er jaloers van...

Gisteren op o.a. Panzerplatte gaf Ken Block zo'n vette show weg, niemand deed het hem na om zo dwars door te komen op sommige passages. Dan maar geen pure snelheid, maar hij weet het publiek wel te vermaken. En dat willen we toch ook?

Die gene die nu zegt dat hij alleen maar snelheid wil zien, moet ook zeggen dat hij geen ascona's, manta's, bmw's en dergelijke meer wil zien. Spektakel...
Jan

Berichtdoor Cinq-Power » zo aug 21, 2011 14:17

Jan schreef:Die gene die nu zegt dat hij alleen maar snelheid wil zien, moet ook zeggen dat hij geen ascona's, manta's, bmw's en dergelijke meer wil zien. Spektakel...

Dat zijn ook dezelfde die na de eerste 5 auto's in een NL rally vertrekken omdat er dan geen wrc's meer komen.
Cinq-Power

Berichtdoor Bartrallyfan » zo aug 21, 2011 14:18

whity schreef:Trailer van Helmut Deimel zijn nieuwste film,
http://www.youtube.com/watch?v=TMSG-mNe ... r_embedded
Komt deze in de duitse bioscoop? dan moeten we weer een keertje over de grens met ons groepje
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor whity » zo aug 21, 2011 14:32

Ik denk op DVD ik heb nog een DVD meer van deze man maakt schitterende films.
whity

Berichtdoor Armand » zo aug 21, 2011 22:26

Ik wil dan nog wel even verder gaan en zeggen dat ik ook geen DC schoenen of Monster drinks of merchandise meer hoef. Ik ben vast de doelgroep niet, maar een paar centen had ie mij waarschijnlijk wel verdiend. Nu dus niet meer.

Nou dan zit het je wel erg hoog. Denk niet dat hij er slechter van zal slapen. Tijden veranderen Peter. De sport kan zo iemand als Ken Block goed gebruiken om het grote publiek te vermaken. Dacht jij anders dat de gemiddelde kijker bij bv de Exotic Green Rally weet wie er gaat winnen. Who gives a f.... Gaat om de dikke actie, dat is wat ze willen zien en dat is wat ze krijgen bij Ken Block. Wat Jan zegt, je hoeft er niet honderd procent achter te staan, maar dat hij rally op de kaart zet, dat mag duidelijk zijn...

Dus ik heb net nog een halve liter Monster naar binnen gegooid en morgen op het longboard naar de zaak met mijn nieuwe DC's...
Armand

Berichtdoor Holkers » zo aug 21, 2011 22:28

Dank je Armand, dat beeld krijg ik voorlopig niet uit m'n kop. Jij met zo'n mega pet/klep op met je broek op je knie-en en een roze BB short aan cruising op je longboard...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Peer » zo aug 21, 2011 22:36

Op het moment dat ik iemand op een been zie kluiven waar het bloed uitspuit, houdt het voor mij op.
Ik verwacht dergelijke gruwel niet op een rally forum. Zeker niet als ik met mij zoontje van 2 rally auto's wil kijken.
Ik snap echt wel dat tijden veranderen en dat spektakel meer telt dan de winnaar en het gaat mij helemaal niet om snelheid, integendeel zou ik bijna zeggen, maar met dit soort beelden schiet mr Block echt zijn doel voorbij en ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben van die miljoenen kijkers die er zo over denkt. Het is wellicht nog altijd goede reclame voor hemzelf binnen zijn doelgroep, aan de rallysport draagt naar mijn mening niets bij. Integendeel zelfs.
Peer

Berichtdoor Holkers » zo aug 21, 2011 22:44

Maar als er staat: Ken Block met Gymkhana deel 4, verwacht je toch ook over de top gedoe en kijk je daar niet met je 2 jarige na. Hoewel ik me kan voorstellen dat hij dat best leuk vind (alsof een 2 jarige beseft dat op een been kauwen bloed met zich meebrengt) is dat hetzelfde als een gezellige film kijken terwijl er in de televisiegids staat: Saw3...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Peer » zo aug 21, 2011 22:52

Heb wellicht niet alle Block video's gezien, maar kan me toch niet herinneren zoiets goors eerder gezien te hebben.
En junior vindt dwars gaan toch wel leuk.
Nogmaals, dit is een rally forum en het onderwerp is rally filmpjes, ik verwacht dat ik daar veilig naar kan kijken met mijn kinderen.
Peer

Berichtdoor SylviaVisser » ma aug 22, 2011 6:47

Peer schreef:Heb wellicht niet alle Block video's gezien, maar kan me toch niet herinneren zoiets goors eerder gezien te hebben.
En junior vindt dwars gaan toch wel leuk.
Nogmaals, dit is een rally forum en het onderwerp is rally filmpjes, ik verwacht dat ik daar veilig naar kan kijken met mijn kinderen.

Note: er staan hier toch ook nog al eens filmpjes met heftige koprollen .... ook niet altijd even geschikt lijkt me.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia