BHV Expo Groep Rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » do mei 20, 2004 12:15

kaatje wrote:
Als het € 20.00 gaat kosten, denk ik dat het voor de eerste keer te veel is, dit soort dingen moeten langzaam wennen, en bijna
f 50.00 is toch een hoop geld om naar autotjes te kijken.

En wat hebben onze sponsoren aan mensen die nog geen 20 euro over hebben voor twee dagen vertier ?
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » do mei 20, 2004 12:19

Steven wrote:
kaatje wrote:
Als het € 20.00 gaat kosten, denk ik dat het voor de eerste keer te veel is, dit soort dingen moeten langzaam wennen, en bijna

En wat hebben onze sponsoren aan mensen die nog geen 20 euro over hebben voor twee dagen vertier ?

Het is toch het beste dat er b,v 10.000 mensen komen kijken gratis.
Dan dat er 2500 komen die betalen.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor StevenK » do mei 20, 2004 12:23

v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
kaatje wrote:

Dat ben ik niet met je eens: de 2500 die betalen zijn mensen die het normaal vinden dat iets niet gratis is. Die andere 7500 zorgen wel voor meer kosten (meer officials, meer politie etc), meer overlast, etc.

Voor bedrijven zijn die 2500 serieus in rally en/of autosport geïnteresseerden veel interessanter dan die toevallige passant die nog geen cent heeft om z'n k*nt te krabben.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » do mei 20, 2004 12:32

Steven wrote:
v.d.g rally team wrote:
Steven wrote:
kaatje wrote:

Dat ben ik niet met je eens: de 2500 die betalen zijn mensen die het normaal vinden dat iets niet gratis is. Die andere 7500 zorgen wel voor meer kosten (meer officials, meer politie etc), meer overlast, etc.

Voor bedrijven zijn die 2500 serieus in rally en/of autosport geïnteresseerden veel interessanter dan die toevallige passant die nog geen cent heeft om z'n k*nt te krabben.

Meer officials en politie ?? die moeten er toch zijn.
En wat denk je dat die 7500 mensen nutigen.
En het is voor de sponsord toch ook belangrijk dat er veel publiek komt kijken in plaats dat er bijna niemand staat.
En dat er veel mensen in de service komen kijken naar jou als rijder.
Dat teld meer voor de sponsor dan de mensen die betalen.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor John » do mei 20, 2004 12:55

Denk zelfs dat je meer mensen nodig heb Steven. Die kaartjes moeten namelijk ook verkocht worden en gecontroleerd bij alle toegangswegen. Deze mensen moeten ook hun natje en droogje hebben.
Vaak staat er een plaatselijke vereniging die een deel van de opbrengst krijgt.
Toch is een inkom van 5 euri voor een sprint toch goed te doen en acceptabel. Toch vaak zoon 5000 bezoekers dus 25.000 euri daar kan je wat mee.
De tijd zal het leren wat er gaat gebeuren in rally land.

Cya John
John

Berichtdoor Werner » do mei 20, 2004 18:44

Het zou ook leuk zijn als de betalende bezoeker iets extra`s krijgt, in de zin van een speciale deelnemer of demo, of een wat betere informatievoorziening op de proef (scorebord, speaker ofzo) Een rally is vaak moeilijk te volgen, zonder inderdaad elke 10 deelnemers erder weer een andere proef op te zoeken. En als je 3 keer een rallywagen langs ziet scheuren weet je echt niet of dat hij sneller was dan de vorige of de volgende.
Ik weet niet wat zo'n mooi videoscherm kost? Vorig jaar hadden ze er een op de markt staan, maar daar werden alleen reclames op uitgezonden geloof ik. Maar het zou erg mooi zijn als ze daar live-beelden op krijgen. Dan zit ik lekker op de markt dure pilsjes te drionken hoor!
Volgas door de bocht met mijn achterwielaangedreven 1mk sterke zeer milieuvriendelijke racemonster!
Werner

Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor V.D.G Rally team » do mei 20, 2004 20:05

werner wrote:
Het zou ook leuk zijn als de betalende bezoeker iets extra`s krijgt, in de zin van een speciale deelnemer of demo, of een wat betere informatievoorziening op de proef (scorebord, speaker ofzo) Een rally is vaak moeilijk te volgen, zonder inderdaad elke 10 deelnemers erder weer een andere proef op te zoeken. En als je 3 keer een rallywagen langs ziet scheuren weet je echt niet of dat hij sneller was dan de vorige of de volgende.
Ik weet niet wat zo'n mooi videoscherm kost? Vorig jaar hadden ze er een op de markt staan, maar daar werden alleen reclames op uitgezonden geloof ik. Maar het zou erg mooi zijn als ze daar live-beelden op krijgen. Dan zit ik lekker op de markt dure pilsjes te drionken hoor!

----------------------------------------
Dus jij bent geen echte rally fan.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor DEEF » do mei 20, 2004 20:09

Toivonen wrote:
Ik hoop dat ze een gedeelte van die te verwachten inkomsten gaan gebruiken voor het egaliseren van het onverhard.
Natuurlijk is overhard keileuk, maar ga niet geforceerd de meest slechte paden erbij trekken om maar een bepaald percentage onverhard te halen.
Ik weet eigenlijk niet of de organisatie dit egaliseren in het verleden al deed?
Ik zal er dit jaar zelf voor het eerst overheen (of doorheen; that's the question) moeten en wil het autootje een beetje sparen.
Weet iemand of er ingrijpende wijzigingen zijn t.o.v. de rally van vorig jaar. groetjes, Martijn Braat

++++++++++++
Martijn ,
Misschien een goeje tip. Plak een meer dan stevige bodemplaat onder je mobiel (degelijkheid gaat vaak boven gewichtsbesparing)
, en daar waar onverhard, vol gas houden!!!..dan heb je zo min mogelijk contact met de aardkloot.

Besef je overigens wel dat meestal er een eind komt aan zo'n zandpaadje...

Succes&Plezier in de BHV

Dave
DEEF

Berichtdoor DEEF » do mei 20, 2004 20:19

Overigens , dat oud hollands gekwijl over entreegeld is een achterhaalde discussie.

Heb je geen interesse in Rallysport,dan retour naar de camping en daar graag een deftige zonnesteek oplopen.Moet je ook de EK missen...!

Jammer genoeg dramatisch weinig nieuwe aanwas in dit -ooit-zo geinig forum.

Dave
DEEF

Berichtdoor Holkers » do mei 20, 2004 21:14

deef wrote:
Overigens , dat oud hollands gekwijl over entreegeld is een achterhaalde discussie.

Heb je geen interesse in Rallysport,dan retour naar de camping en daar graag een deftige zonnesteek oplopen.Moet je ook de EK missen...!

Jammer genoeg dramatisch weinig nieuwe aanwas in dit -ooit-zo geinig forum.

Dave

misschien achterhaald omdat niemand zich eraan wilde. Als alles gratis te bezoeken is in Nederland dan wil je als organisatie dan niet dat alleen jou wedstrijd betaald wordt. Mensen die zullen die dan snel overslaan en dan maar naar de volgende gaan. noem ze 'niet echte rallyliefhebbers', ik noem ze diegene die de sport in Nederland nodig heeft. gezien de sportkanalen en kranten in Nederland bijna geen informatie laten zien, ben je afhankelijk van het publiek om je sponsor te laten zien aan het publiek. gevolge geldheving, minder publiek, minder intresse sponsor, minder geld en je komt over een aantal jaar bij hetzelfde punt van geldnood uit als nu. (mijn visie)

Dat ze een industrie terrein afsluiten, daar 5 euri p/p heffen en er wat extra dingen laten zien zoals een audi quattro of een mooie lancia die enkele rondjes gumt is dat te overkomen. plus dat een industrie terrein relatief makkelijk af te sluiten is omdat de aanvoerwegen gering zijn. bij een buitenproef zijn er veel meer aan/af-voerwegen waar ook mensen moeten staan. vraag me dus af of de kosten van deze afsluitingen met personeel en materieel minder zijn dan de inkomsten van de (mindere) mensen die komen kijken.

Ik vind het gewaagd van de organisatie van de BVH om het te doen. ook gezien vorig jaar er een sterk en mooi veld stond en dat dit jaar, gezien de intree heffing, het veld nog mooier en beter zou moeten zijn.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Re: BHV Expo Groep Rally 2004

Berichtdoor evoliene » do mei 20, 2004 21:18

deef wrote:
Toivonen wrote:
Ik hoop dat ze een gedeelte van die te verwachten inkomsten gaan gebruiken voor het egaliseren van het onverhard.
Natuurlijk is overhard keileuk, maar ga niet geforceerd de meest slechte paden erbij trekken om maar een bepaald percentage onverhard te halen.
Ik weet eigenlijk niet of de organisatie dit egaliseren in het verleden al deed?
Ik zal er dit jaar zelf voor het eerst overheen (of doorheen; that's the question) moeten en wil het autootje een beetje sparen.
Weet iemand of er ingrijpende wijzigingen zijn t.o.v. de rally van vorig jaar. groetjes, Martijn Braat

++++++++++++
Martijn ,
Misschien een goeje tip. Plak een meer dan stevige bodemplaat onder je mobiel (degelijkheid gaat vaak boven gewichtsbesparing)
, en daar waar onverhard, vol gas houden!!!..dan heb je zo min mogelijk contact met de aardkloot.

Besef je overigens wel dat meestal er een eind komt aan zo'n zandpaadje...

Succes&Plezier in de BHV

Dave

juist Deef we willen toch proeven met een hoog hieeeehaaaaa gehalte??
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor marcel de jong » do mei 20, 2004 22:37

Ik vind het gewaagd van de organisatie van de BVH om het te doen. ook gezien vorig jaar er een sterk en mooi veld stond en dat dit jaar, gezien de intree heffing, het veld nog mooier en beter zou moeten zijn.

dit stukje heb ik even gecopieerd uit een stukje hierboven.
als de opgaande lijn van deelnemers in de laatste twee edities van de bhv doorzet,
denk ik dat alle rallyfans niets te klagen hebben.
na het eerste jaar intree op de twee industrie proeven was er duidelijk te zien dat het jaar daarop er een veel mooier startveld was.
ook het tweede jaar zette deze trent zich voort.
het eerste jaar was ik ook een van de klagende mensen die geen euro over had om naar bv de borgwerf te gaan.
bij de laatste editie had ik samen met mijn zwager en vriend een combi kaart en ben nog niet eens op een industrie proef geweest
getuige mijn dankbaarheid voor het mooie startveld.
dus voor mij een rallypakket en een combikaart voor de gehele rally.
ook al kost dat dan 20 euro plus de prijs van het pakket.
M de Jong
marcel de jong

Berichtdoor Marcel Vogels » vr mei 21, 2004 7:56

Jammer dat de entree meteen zow hoog moet zijn, zeker als je met je familie gaat kijken, 2x20 euro + een tank benzine 50 euro en nog wat versnapering, gaat zo'n rally weekendje toch gauw 130 euro kosten, voor de echte liefhebbers, en als dan nog de inschrijving omlaag zou gaan , of verdwijnd, dan begrijp ik het nog, maar dit is zeker om meer dikkere auto's te kopen die komen, je kan beter de opbrengst onder de minder snelle teams verdelen, kunnen die ook blijven rijden!
Marcel Vogels
Marcel Vogels

Berichtdoor StevenK » vr mei 21, 2004 9:48

Marcel Vogels wrote:
Jammer dat de entree meteen zow hoog moet zijn, zeker als je met je familie gaat kijken, 2x20 euro + een tank benzine 50 euro en nog wat versnapering, gaat zo'n rally

Kijk nou eens wat je zelf zegt: je geeft meer geld aan benzine uit dan aan entree en is 't te duur ?
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden