Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor jordysport » do jul 14, 2011 11:32

Net op Discovery Channel in How Machines Work, de opbouw van de rallyauto! Was best leuk om te zien!
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
Avatar gebruiker
jordysport
 
Berichten: 683
Geregistreerd: zo jul 20, 2008 17:33
Woonplaats: scherpenzeel

Berichtdoor erikjan » di aug 02, 2011 20:43

vanaf september dus geen WRC meer in op m'n digitale ZIGGO pakket...

want men heeft bij ZIGGO besloten om per 1/9/2011 de digitale pakketten anders in te delen, waardoor MotorsTV in het duurste pakket komt, TV Extra.

da's bijna 14 euro per maand boven het standaard pakket, in tegengestelling tot de ongeveer 4 euro per maand dat ik tot op heden betaalde voor het sportpakketje met o.a. MotorsTV en Eurosport2.

en als er in dat EXTRA pakket nu ook nog andere interessante zenders zaten, maar wat moeten we hier met RTL Lounge, E Entertainment, 5 extra documentairezenders, 7 extra tekenfilmzenders en nog meer ballast...

nee, er zitten wel 6 zenders in het basispakket waar ik geen woord van versta: TV5, France2, RaiUno, TVE, TRT Turk, Arte etc...

gemiste kans, ik baal als het stekker, maar ik ga geen 14 euro per maand extra betalen voor 1 zender, da's meer dan 370 gulden per jaar, zou opa zeggen ;-)

gelukkig hebben we YouTube nog op internet...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor ijsbeer » di aug 02, 2011 23:13

En ik was aan het kijken om over te stappen van Digitenne naar wat anders puur voor Motors TV... nou dat kan ik dus ook weer op mijn buik schrijven.
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

-

Berichtdoor rvgrally » di aug 02, 2011 23:23

ijsbeer schreef:En ik was aan het kijken om over te stappen van Digitenne naar wat anders puur voor Motors TV... nou dat kan ik dus ook weer op mijn buik schrijven.


Door al het ge...h.er met ziggo, ben ik over gestapt naar digitenne... met als gevolg: minder zenders, slechter beeld, bij slecht weer nog slechter beeld, etc etc... dus weer terug naar ziggo... zucht
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor ijsbeer » wo aug 03, 2011 6:05

Ja, ik heb het zelfde met Digitenne.
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor SylviaVisser » wo aug 03, 2011 7:05

Hier niet. Smartcard in de TV.

Ook de kastjes boven werken prima (met nieuwe scart kabels)
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor erikjan » wo aug 03, 2011 8:12

Digitenne hebben we op de 3e tv met insteekkaart. dat bevalt goed, maar ja, daarop geen MotorsTV
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Holkers » wo aug 03, 2011 9:07

mmmm. Ziggo... heb ie even
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor mantaboy » wo aug 03, 2011 14:35

Het project gedeelde loskoppeling heb ik net voor kerst afgerond daar. :oops: :oops:

Misschien was de rekening die ingedient is te hoog? :oops:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor henk » wo aug 03, 2011 15:47

erikjan schreef:vanaf september dus geen WRC meer in op m'n digitale ZIGGO pakket...

want men heeft bij ZIGGO besloten om per 1/9/2011 de digitale pakketten anders in te delen, waardoor MotorsTV in het duurste pakket komt, TV Extra.

da's bijna 14 euro per maand boven het standaard pakket, in tegengestelling tot de ongeveer 4 euro per maand dat ik tot op heden betaalde voor het sportpakketje met o.a. MotorsTV en Eurosport2.

en als er in dat EXTRA pakket nu ook nog andere interessante zenders zaten, maar wat moeten we hier met RTL Lounge, E Entertainment, 5 extra documentairezenders, 7 extra tekenfilmzenders en nog meer ballast...

nee, er zitten wel 6 zenders in het basispakket waar ik geen woord van versta: TV5, France2, RaiUno, TVE, TRT Turk, Arte etc...

gemiste kans, ik baal als het stekker, maar ik ga geen 14 euro per maand extra betalen voor 1 zender, da's meer dan 370 gulden per jaar, zou opa zeggen ;-)

gelukkig hebben we YouTube nog op internet...


dat sportpakket heb ik hier dus ook om motorstv te ontvangen.
hoe gaan ze dit doen dan, verdwijnt dat hele pakket (dus betaal je minder p/mnd) of hou je dat sportpakket en verdwijnt motorstv uit dat pakket?
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor MartijnS » wo aug 03, 2011 15:48

Pakket verdwijnt ja.
Losse sportpakket bestaat niet meer.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor henk » wo aug 03, 2011 15:53

wat een f@ckers!
ga mn pakket dan maar eens drastisch verminderen!
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor Trudie » wo aug 03, 2011 16:55

wat een ........ ik ben al een tijdje overgestapt naar kpnglasvezel en daar betaal je voor de motorsport zenders en nog mooie zenders 7.50 euro per maand meer.
voor mij nooit meer ziggo.
Avatar gebruiker
Trudie
 
Berichten: 292
Geregistreerd: zo apr 01, 2007 9:25
Woonplaats: haaksbergen

Berichtdoor wopper » wo aug 03, 2011 17:09

Tja nog ff dan heeft Ziggo gelukkig niet meer het alleen recht, zij denken dat alles en iedereen maar moet doen wat hun zeggen.........

Nee dus, tis wel jamer dat we nu weer wat anders moeten gaan zoeken.

Tja dan maar schotel of de KPN glasvezel of uiteraard You Tube............toch.
Avatar gebruiker
wopper
 
Berichten: 174
Geregistreerd: di mei 16, 2006 21:58
Woonplaats: Posterholt-Limburg

Berichtdoor romar » wo aug 03, 2011 17:10

Ik heb net weer boos gebeld naar upc, in het royaal tv pakket zouden Motors tv, CarChannel en ESPN classic aanwezig zijn, dus die genomen, en natuurlijk, zitten die 3 er nog niet in!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou in juni alles krijgen, not! Dus nu maar vaart achter gezet, met de dreiging erbij dat ik anders weg ben daar.


Krijg dinsdag telefoon of het gelukt is..
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten