Sulingen (D)

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Sulingen (D)

Berichtdoor StevenK » zo mei 16, 2004 14:41

pipo wrote:
jammer van de voorzitter Rutger Jan Hesselink die het reserwiel bij Cruts uit de wagen haalde voor de laatste proef ,voor mij na vele rallys nooit meegemaakt !!

Leg dit eens uit ?
StevenK
Site Admin

Re: Sulingen (D)

Berichtdoor MartijnS » zo mei 16, 2004 14:43

Gewicht besparen?
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor pipo » zo mei 16, 2004 14:54

Ik weet niet zeker of dit via de reglementen van de cup zelfs mag (de deelnemers zeggen van niet)maar waar mij het om gaat is dat een voorzitter geen partij mag trekken voor 1 of andere deelnemer en neutraal moet blijven !!!
pipo

Berichtdoor Holkers » zo mei 16, 2004 15:13

Even voor duidelijkheid. Wist Frank dat het wiel eruit werd gehaald? En wat was de stand van de 205cup op dat moment.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor pipo » zo mei 16, 2004 15:18

Wij stonden 5 sec voor en frank wist ervan maar was niet zo voor dit idee tot ik hem zij dat wij altijd konden klacht indienen !!
Ik begrijp holkers dat je probeert te winnen maar zo hoeft het voor mij niet ....
en zeker niet van een voorzitter !
pipo

Berichtdoor StevenK » zo mei 16, 2004 15:22

pipo wrote:
Ik weet niet zeker of dit via de reglementen van de cup zelfs mag (de deelnemers zeggen van niet)maar waar mij het om gaat is dat een voorzitter geen partij mag trekken voor 1 of andere deelnemer en neutraal moet blijven !!!

De cup rijdt groep N, en dus moet er altijd een reservewiel aanwezig zijn.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Walter Geuzebroek » zo mei 16, 2004 15:52

ARTICLE 254 - SPECIFIC REGULATIONS FOR PRODUCTION CARS (GROUP N)

6.4.3) Spare wheel:
The spare wheel (wheels) is (are) compulsory if mentioned in the homologation form.
The spare wheel may be brought inside the driving compartment, on condition that it is firmly secured there and that it is not installed in the space reserved for the occupants.
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Holkers » zo mei 16, 2004 16:24

pipo wrote:
Wij stonden 5 sec voor en frank wist ervan maar was niet zo voor dit idee tot ik hem zij dat wij altijd konden klacht indienen !!
Ik begrijp holkers dat je probeert te winnen maar zo hoeft het voor mij niet ....
en zeker niet van een voorzitter !

Oke, ik wilde het even duidelijk maken zodat er geen uitspraken gedaan zouden kunnen worden zonder dat er een kern van waarheid in voorkomt.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Campos » zo mei 16, 2004 16:32

Het reservewiel zat er tijdens de proef gewoon in bij Frank. Niks aan de hand dus qua vermeende illegale praktijken. Rutger-Jan was er trouwens ook niet als voorzitter, maar als monteur van Frank. Er is reeds een tijd geleden besloten dat bestuursleden (vanwege het feit dat velen zelf ook rijden) tijdens de wedstrijden geen 'gezag' hebben, en dus uit functie zijn.
In mijn ogen is het verhaal dan ook gebakken lucht, vind het alleen jammer dat sommigen wellicht een verkeerd beeld van de cup hebben gekregen. Ik hoop dat diegenen na het lezen van dit verhaal bereid zijn tot gedachtenwisseling met de partij in kwestie...

[Edited by Campos on 05-16-2004 at 04:33 PM GMT]
Campos

Berichtdoor nkroeze » zo mei 16, 2004 16:40

David Westenbrink wrote:

En Niels... niet te mooi willen maken als ik sta te kijken he :) Hoef je hem ook niet in zn achteruit te zetten :)

HAHAHA, ja inderdaad :)

Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat er niet gevlagd werd en begon bij jou ook al te glijden. Uit mn concentratie en net ff te laat remmen voor de haakse erna. Tjah, dan moet je wat he :)

Ik heb trouwens enorm genoten van de wedstrijd! Ik sta niet op de uitslagenlijst, maar heb lekker wel alle 16 kp's kunnen rijden :)

We hadden grote koelingsproblemen (radiateur lek) en tussen de proeven moesten we minimaal een halve liter koelvloeistof bijvullen. Helaas kregen we tussen de proeven 7&8 de motor niet weer aan de praat vanwege een probleempje met de elektra. 32 minuten later was dit opgelost en zijn we alsnog verder gereden. Helaas wel uitgesloten vanwege tijdsoverschreiding.

1 ding weet ik zeker, volgend jaar rij ik daar absoluut weer! De proeven zijn niet te vergelijken met NL....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Re: Re: Re: Sulingen (D)

Berichtdoor Campos » zo mei 16, 2004 17:35

nkroeze wrote:
1 ding weet ik zeker, volgend jaar rij ik daar absoluut weer! De proeven zijn niet te vergelijken met NL....

Ik ook! Al was het alleen al omdat die proeven op het militaire terrein zo waaaaanzinnig mooi zijn!
Jammer dat ik er maar zo kort van heb mogen genieten, maar ook dat hoort bij het spelletje natuurlijk ;)
Campos

Berichtdoor briljant » zo mei 16, 2004 17:48

Ondanks veel problemen leuk weekend gehad in Duitsland.
Toch willen wij degenen die ons vrijdag avond geholpen hebben bedanken voor de hulp bij het repareren van de waterpomp
deze deed het goed maar helaas op kp 4 de turbo van de Sierra opgeblazen.
groeten Bastiaan van Lingen
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor pipo » zo mei 16, 2004 17:49

Inderdad Campos zat er in men durfde niet anders !
en inderdaad een beeld heb ik wel gekregen van de cup ik zal maar voor mij houden welk beeld !!
ik heb nochtans al verschillende cups gereden maar maakt niks uit en gebakken lucht jij zou beter moeten weten !
pipo

Berichtdoor nkroeze » zo mei 16, 2004 18:35

Geert, kom de andere NL cup ook gerust eens uitproberen :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Re: Re: Re: Sulingen (D)

Berichtdoor MartijnB » zo mei 16, 2004 18:44

quote]
De cup rijdt groep N, en dus moet er altijd een reservewiel aanwezig zijn.
[/quote]

volgens Rutger speelde hij een psygolisch spelletje

sorry hoor maar ik vind het gewoon kinderachtig om als voorzitter party te trekken voor mijn concurrent op dat moment volgens hem was hij op dat moment geen voorzitter maar service dan nog zie ik het nut van zo n vies spelletje echt niet

mischien kon RJ het wel niet hebben dat Geert en ik vanaf de middag voor stonden
MartijnB

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl