Ik weet natuurlijk het fijne niet van, maar uitnodiging is gratis (inschrijving in dit geval) rijden lijkt mij.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ijsbeer schreef:Maar wie zegt dat ze inschrijving betalen als ze uitgenodigd worden?
Ik weet natuurlijk het fijne niet van, maar uitnodiging is gratis (inschrijving in dit geval) rijden lijkt mij.
briljant schreef:Eep had toestemming om in Hardenberg te starten!
(en het ook toegezegd!!!)
Helaas gaf hij de voorkeur aan Belgie!
Maar vermoedelijk komt er binnen niet al te lange tijd wel definitief een nieuwe klasse voor dit soort auto's
ijsbeer schreef:Maar wie zegt dat ze inschrijving betalen als ze uitgenodigd worden?
Hein schreef:JB verlagingssets schreef:Volgens de site van de exotic green rally komen de belgen inderdaad.
Zie link
http://www.exoticgreenrally.nl/newsite/ ... ertrekkers.
Ben wel benieuwd waar deze mensen zullen starten. Startnummers zijn immers al vergeven.
[/url]
Dat is aan de Sportcommissarissen. Zover ik begrepen heb worden de startnummers die al vergeven zijn, niet gewijzigd.
harrally schreef:Hallo,
Een vraag het service terrein is dat op vosdonk?
Groeten Harrie
Hein schreef:Dank voor de tip. Ik zal de site er op nakijken. Service is bij Verkeerschool Blom. Net als vorig jaar.
ijsbeer schreef:Nu kunnen opeens wel de wagens die in Nederland niet gehomologeerd zijn deelnemen?
Ik vind dat ze meedoen natuurlijk geweldig nieuws zowel voor de toeschouwers als organisatie laat dat duidelijk zijn.
Maar als k zie dat bijvoorbeeld Eep Borgers met zijn Max niet mee mocht starten dan vraag ik me af waar is die grens en waarom kan dat nu opeens wel nadat de startvelden in Nederland leeg lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast