Holkers schreef:[omdat er mensen zijn die er 'vrijer' mee omgaan dan gebruikelijk is.
Holkers schreef:Edit: ivm je 2de post, ik denk dat we hier iets strenger zijn

Holkers schreef:Niet alle belgen over 1 kam scheren he, krijg je ze mee op de kast...
hans van altena schreef:Ken Belgen genoeg, waar ik het bijzonder goed mee kan vinden ! Bijna meer als "Ollanders"![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast