Miniliteman schreef:Vossen reed met Alex Luteyn.
De andere (Belgische) Galant is van Stacey-van den Brand (Gp N).
Clio zal waarschijnlijk Heldoorn/van der Lans zijn.
Grt, Leon.
Heldoorn/van der lans reden met de DT-ZG-76
Miniliteman schreef:Vossen reed met Alex Luteyn.
De andere (Belgische) Galant is van Stacey-van den Brand (Gp N).
Clio zal waarschijnlijk Heldoorn/van der Lans zijn.
Grt, Leon.

Berto schreef:Koopal reed in ieder geval met Hans Bullens, rest schiet me zo niet te binnen, daarvoor moeten er archieven op de kop (Ton?) (alweer)![]()
[edit] reed Patrick Veenhuizen in die tijd niet met een clio? [edit]
[edit 2] en Coulsoul met de mitsu? [edit 2]
bulli schreef:Paul Maaskant heeft ook nog met eem mitsu gereden, maar weet niet of het toen was?. En die reed altijd met Ruud Oosterbaan
Hans Ahlberg schreef:Krieger weet ik niet meer Ton maar Ruud Oosterbaan heeft idd met Bosch gereden daarna.
In Augustus spreek ik Paul en zal ik het hem vragen
[/quote]Hans Ahlberg schreef:Google is your friend
Jij niet dan ?
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... erid=20333
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten