oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans vermeer » do jun 30, 2011 14:47

Fotoverslagje van de ELE - rally - 1993
Een paar namen van rijders en navi's wist ik niet meer, maar wees zo vrij om ze aan te vullen (Ton ?).

Afbeelding
Coen Vink en Hans van Goor

Afbeelding
Henk Vossen en Alex Luteijn

Afbeelding
Erwin Doctor en Theo Badenberg

Afbeelding
Coen Vink en Hans van Goor

Afbeelding
Eddy van de Hoorn en Johan Findhammer

Afbeelding
Coen Vink en Hans van Goor

Afbeelding
Eddy v.d. Hoorn en Johan Findhammer

Afbeelding
Henk Vossen en Alex Luteijn

Afbeelding
Dieter Depping en Peter Thul

Afbeelding
Jan v.d. Marel en Hedi v.d. Kimmenade

Afbeelding
Jan v.d. Marel en Hedi v.d. Kimmenade

Afbeelding
Francois Koopal en Hans Bullens

Afbeelding
Foutje.......bedankt v.d. Marel :shock:

Afbeelding
? en ?

Afbeelding
Fam. Lodeweges

Afbeelding
Manfred Bavelaar en Richard v.d. List

Afbeelding
Chiel Bos en Ton Hillen

Afbeelding
Francois Koopal en Hans Bullens

Afbeelding
Erwin Doctor en Theo Badenberg

Afbeelding
Peter v. Merksteijn sr. en Hans van Beek

Afbeelding
Erwin Doctor en Theo Badenberg
Laatst bijgewerkt door hans vermeer op di jul 05, 2011 10:31, in totaal 4 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Berto » do jun 30, 2011 15:04

Koopal reed in ieder geval met Hans Bullens, rest schiet me zo niet te binnen, daarvoor moeten er archieven op de kop (Ton?) (alweer) :oops: :wink:

[edit] reed Patrick Veenhuizen in die tijd niet met een clio? [edit]
[edit 2] en Coulsoul met de mitsu? [edit 2]
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor mantaboy » do jun 30, 2011 15:09

Gele Escort: Peter van Merksteijn Sr en ?

Edit: Dieter Depping reed in dat jaar met Peter Thul.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Jan Kamphuis » do jun 30, 2011 15:26

Gele Escort: Peter van Merksteijn Sr en ?

met Hans van Beek dacht ik
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Berto » do jun 30, 2011 15:46

Jan Kamphuis schreef:Gele Escort: Peter van Merksteijn Sr en ?

met Hans van Beek dacht ik

idd van Beek
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto
 
Berichten: 909
Geregistreerd: ma sep 23, 2002 11:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor antoine » do jun 30, 2011 15:52

De Clio, Manfred Bavelaar
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor Speerke » do jun 30, 2011 16:08

Jan Kamphuis schreef:Gele Escort: Peter van Merksteijn Sr en ?

met Hans van Beek dacht ik


Francois Koopal en Hans Bullens
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor Cinq-Power » do jun 30, 2011 16:51

Speerke schreef:
Jan Kamphuis schreef:Gele Escort: Peter van Merksteijn Sr en ?

met Hans van Beek dacht ik


Francois Koopal en Hans Bullens


Staat toch echt Peter van Merksteijn en Hans van Beek op het scherm.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Speerke » do jun 30, 2011 17:40

Cinq-Power schreef:
Speerke schreef:
Jan Kamphuis schreef:Gele Escort: Peter van Merksteijn Sr en ?

met Hans van Beek dacht ik


Francois Koopal en Hans Bullens


Staat toch echt Peter van Merksteijn en Hans van Beek op het scherm.


Opel Kadet Nr 12 Francois Koopal en Hans Bullens
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor jos kerremans » do jun 30, 2011 18:11

hans van altena schreef:Nog eeeentje dan ,
Moet '84 - '85 geweest zijn ; Frans-talig Belgie ( regio Liege ) ; kom samen met mijn broer Jan vrijdag-nacht aan , om zaterdag een rally te gaan filmen waar toendertijd Theo Knoop , met zijn gele Escortje , zou gaan rijden !
Niet van te voren aangemeld, omdat ik niet zeker wist of ik zou kunnen gaan. komen we 's-nachts aan bij een hotelletje !
Eigenaresse even later gevonden ; lag haar roes uit te slapen op de bank in de prive woonkamer ; zat als een malleijer !!! :D :D
Het was al laat dus zelf maar een sleutel van het bord gehaald en een kamer "genomen"!
We lagen een half uur in bed ; rumoer buiten ; er arriveerden nog gasten,
waaronder Ron Tuyl !! Even later een sleutel in het slot van "onze" kamer !!
Ook andere kamers met hetzelfde probleem ( dubbele boeking? of zoals wij: geen boeking ?? ) Heb tegen mijn broer gezegd te blijven liggen ; alleen er uit bij eventuele komst van de politie , die in Belgie iets moeilijker is als in ons "Olland" ! Behalve rumoer op de gang die avond verder niets meer vernomen ( zag Tuyl in de gang in een stoel liggen slapen ! ) Eigenaresse was wakker geworden, maar met meer alcohol als bloed , had die voor direkt ook geen oplossing 8) Maar zelf lekker geslapen en s'-morgens netjes de kamer betaald ! Tuyl en consorten lagen met 3 a 5 man op een kamer ! :D :D
Hadden iets minder goed geslapen !! Belgie op zijn best :D :D


Nog een kleine aanulling op dit verhaal , ik was erbij , we hebben een prive kamer van de eigenaresse gekregen , en hebben toen ook goed geslapen :P
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Berichtdoor hans vermeer » do jun 30, 2011 19:06

Heren, bedankt voor de aanvullingen :D
Weet er nog iemand wie er naast Henk (zonnebloem) Vossen zat
:?:
Mbt tot de deelnemers in de CLio. Ik dacht niet dat Manfred Bavelaar toen al rally's reed. Ik mis ook de sponsoring van zijn werkgever (autozeeuw) op de clio.

Andere vraag: Is er soms iemand die zichzelf op de foto's ziet, al dan niet verscholen achter een camera :?:
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor antoine » do jun 30, 2011 19:43

Manfred rijdt zelfs al langer... Als ik zijn site mag geloven is hij gestart met een Ford Escort, welke gevolgd werd door een Renault 5 GT turbo deze wagen werd vervangen door een/de Clio.

http://www.baafrallying.nl/geschiedenis.php

Oja, ex werkgever had ik begrepen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor hans van altena » do jun 30, 2011 19:50

jos kerremans schreef:Nog een kleine aanulling op dit verhaal , ik was erbij , we hebben een prive kamer van de eigenaresse gekregen , en hebben toen ook goed geslapen :P

Wilde je naam niet noemen, omdat ik er na al die jaren niet zeker van was !
Jullie waren zeker door de alcohol-damp al lichtjes verdoofd !? :D
En dan slaap je lekker ! 8)
Deed de eigenaresse voor die tijd ook al !! :lol: :lol:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Miniliteman » do jun 30, 2011 20:26

Vossen reed met Alex Luteyn.
De andere (Belgische) Galant is van Stacey-van den Brand (Gp N).
Clio zal waarschijnlijk Heldoorn/van der Lans zijn.

Grt, Leon.
Miniliteman
 
Berichten: 106
Geregistreerd: za jul 08, 2006 19:46
Woonplaats: Horst

Berichtdoor Ton Van Spanje » do jun 30, 2011 20:29

Sodeju zeg, dit draadje is een hoop in gebeurt vandaag. Een beetje in de baas z'n tijd zitten surfen? Moeten jullie niet werken? :D

@Hans Vermeer

Ik wil met alle plezier in mijn jaarboeken gaan snuffelen. Zo paraat heb ik het allemaal niet omdat ik van ca 1992 tot 2000 amper meer naar rally's ging of het in de tijdschriften bijhield.

Ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om te melden dat ik het nog steeds betreur dat John Raven geen jaarboeken meer produceert.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten