47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hendrik Scholten » do jun 02, 2011 23:29

@ Roy olde Meule,
heel verwarrend berichtje en nu ff op een normale manier graag!!!! en ja er word hier weleens over Officials geschreven OK maar als je daar niet tegen kunt dan denk ik dat jij jou inschrijving hier maar moet beeindigen ik heb hier ook wel eens gereageerd op mensen die het dan weer eens op die officials hebben voorzien en dat zei het niet goed deden en als je daar niet tegen kunt ROY gewoon dit Forum negeren zo denk ik er over en aangezien ik jou ken en jij mij ook kent hahahaha dat hoop ik toch dat je weet wie ik ben en gezeik en gezeur over de ELE Rally 2011 wat er op jou Kp mis is gegaan hoort hier niet thuis dan moet je bij de organisatie zijn ROY :!: :!: :!: :!: :!:
Hendrik Scholten

Berichtdoor Kostrom » do jun 02, 2011 23:33

Domier schreef:Klachten melden bij de desbetreffende Proevenchef! Die kan er dan weer mee verder door gaan naar de KP-coördinator.

En gezien het feit dat je zelf de "controle en rust niet kan bewaren" zegt ook iets over hoe je zelf je werk kunt doen als official met naar alle waarschijnlijkheid een hoofd-official licentie.

En het benadrukken van het feit dat je een vrijwilliger bent heeft echt geen effect op een rallysportforum. Want dat is een begrip die hier allombekend is.

En als dit het enigste bericht zal zijn in een half jaar wat er van jou kant af komt dan ben ik benieuwd of je ook positieve dingen kan melden.

Domminic,

Ook ik weet net als jij dat het altijd anders kan maar als je aan komt lopen en je hebt de vraag nog niet gesteld (of ze de auto wilde verplaatsen) en per direct alles om de oren krijgt, dan zit er iets niet goed in de mens. Maar ligt dat dan per direct bij mij "nee" want wat daar allemaal gebeurt is dat is echt niet menselijk nee laat staan dat je een dier zo behandeld, want zo is het daar wel gebeurt :!:
Kostrom

Re: 47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Berichtdoor Kostrom » do jun 02, 2011 23:42

Hendrik Scholten schreef:@ Roy olde Meule,
heel verwarrend berichtje en nu ff op een normale manier graag!!!! en ja er word hier weleens over Officials geschreven OK maar als je daar niet tegen kunt dan denk ik dat jij jou inschrijving hier maar moet beeindigen ik heb hier ook wel eens gereageerd op mensen die het dan weer eens op die officials hebben voorzien en dat zei het niet goed deden en als je daar niet tegen kunt ROY gewoon dit Forum negeren zo denk ik er over en aangezien ik jou ken en jij mij ook kent hahahaha dat hoop ik toch dat je weet wie ik ben en gezeik en gezeur over de ELE Rally 2011 wat er op jou Kp mis is gegaan hoort hier niet thuis dan moet je bij de organisatie zijn ROY :!: :!: :!: :!: :!:

Hendrik als je iets persoonlijks tegen me hebt zeg het dan meteen, en als het je ogen niet aanschouwd "reageer dan niet" dan wordt het hier al veel prettiger want je pakt nu best wel zielig uit!
Kostrom

Berichtdoor Hendrik Scholten » do jun 02, 2011 23:47

@ ROY,
Schijbaar kun je niet tegen alle krietiek rotzooi en/of die de OFFICIALS allemaal om hun oren krijgen en te verduren hebben allemaal van die enge ziektes ( Laat maar in het midden wat het is :!: maar dat wens ik niemand toe :!: ) hebben wij ook vaak genoeg gekregen en misschien moet jij eens een cursus volgen hoe om te gaan met rare of agressieve mensen of weet ik wat voor publiek en bij onze club hebben ze die al gegeven en als jij daar heden ten dage niet tegen kunt dan kun je er beter als OFFICIAL uit stappen want anders heeft ut geen zin en al helemaal niet om hier je ongenoegen te spuien over de ELE RALLY 2011 dan moet je bij de ORGANISATIE ZIJN ROY met dit voorval (just my opinion) :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Hendrik Scholten

Berichtdoor Hendrik Scholten » do jun 02, 2011 23:50

@ Roy,
wat voor zieligs doe ik dan Roy ?????
Hendrik Scholten

Berichtdoor Kostrom » do jun 02, 2011 23:54

Hendrik Scholten schreef:@ ROY,
Schijbaar kun je niet tegen alle krietiek rotzooi en/of die de OFFICIALS allemaal om hun oren krijgen en te verduren hebben allemaal van die enge ziektes ( Laat maar in het midden wat het is :!: maar dat wens ik niemand toe :!: ) hebben wij ook vaak genoeg gekregen en misschien moet jij eens een cursus volgen hoe om te gaan met rare of agressieve mensen of weet ik wat voor publiek en bij onze club hebben ze die al gegeven en als jij daar heden ten dage niet tegen kunt dan kun je er beter als OFFICIAL uit stappen want anders heeft ut geen zin en al helemaal niet om hier je ongenoegen te spuien over de ELE RALLY 2011 dan moet je bij de ORGANISATIE ZIJN ROY met dit voorval (just my opinion) :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Ik krijg het gevoel dat je nu ergens anders op uit bent, en daar hou ik me liever wijzer in dan jouw een zin te doen!

Verder wist ik al dat het een verkeerd bericht was om te posten maar je hebt van die personen die je graag ten alle tijden na willen wijzen, daar ben jij er zowiezo één van verder meld ik me wel bij de organisatie!
Kostrom

Berichtdoor Hendrik Scholten » vr jun 03, 2011 0:05

@ Roy,
5 berichtjes hier geplaatst en goh is ut lampje bij jou ineens aan gegaan dat het wel maar dan wel een hele verkeerde post is om de problemen wat jij hebt gehad op een Kp bij de ele rally dat hier maar zo te posten en wel heel traag van begrip en dat hebben andere mensen je vanavond ook al aan ut verstand proberen te brengen maar helaas was dat overbodig en dan noem je alles hier toch ff over mij of waar je op uit bent wij zijn ons van geen kwaad bewust hoor :!: :!: :!: en geen probleem hoor heb niks te verbergen wij zijn rally mensen in hart en ziel :!: :!: :!:
Hendrik Scholten

Berichtdoor Kostrom » vr jun 03, 2011 0:06

Hendrik Scholten schreef:@ Roy,
wat voor zieligs doe ik dan Roy ?????

Je valt telkens in herhaling immers had ik het al begrepen van Maarten maar ach jij wil het zo graag nog eens even benadrukken, toch want dat lezen we allemaal wel!
Kostrom

Berichtdoor Hendrik Scholten » vr jun 03, 2011 0:13

@ Roy,
Wat fijn dat als je het al hebt begrepen van Maarten en je zet dit hier neer in dit Topic van de ELE RALLY 2011 dan kun je toch ook verwachten dat er meerdere reacties op gaan komen van meerdere mensen en die heb je gehad en ik was eerst eens bij mezelf ten rade gegaan kan ik dit wel gaan posten hahahahahaha
Hendrik Scholten

Berichtdoor Kostrom » vr jun 03, 2011 0:37

Hendrik Scholten schreef:@ Roy,
Wat fijn dat als je het al hebt begrepen van Maarten en je zet dit hier neer in dit Topic van de ELE RALLY 2011 dan kun je toch ook verwachten dat er meerdere reacties op gaan komen van meerdere mensen en die heb je gehad en ik was eerst eens bij mezelf ten rade gegaan kan ik dit wel gaan posten hahahahahaha

Nee dat kon dus niet, dat blijkt wel :!: (en nu "on topic" graag henk) :!:
Kostrom

Berichtdoor ijsbeer » vr jun 03, 2011 0:59

Lesje grammatica Nederlands is voor sommigen hier wel op zijn plaats denk ik. Of simpel gezegd punten en komma's zetten. :shock:
ijsbeer

Berichtdoor Hendrik Scholten » vr jun 03, 2011 1:17

@ Alex bij deze je eerste inschrijvingen voor de cursus zeg maar waar en hoe laat gaan wijk kijken of we kunnen :lol:
Hendrik Scholten

Berichtdoor ijsbeer » vr jun 03, 2011 1:24

Nou, daarvoor moet je niet bij mij zijn. :)
Ik als ingeburgerde (ex)Rus maak ook nog steeds genoeg foutjes helaas... :oops:
ijsbeer

Berichtdoor r199 » vr jun 03, 2011 19:06

Ik heb nu verschijdene filmpjes gezien, en wat mij opvalt is dat Kevin in de x2 giga hard rondknalt, met gasten in de auto, maar naar mijn mening als je geen geoefende navi naast je hebt, rijd hij dan echt zo snoei hard op zicht????? echt diep respect
r199

Nog een filmpje...

Berichtdoor stefan82 » vr jun 03, 2011 19:34

Heb nog wat beelden achter elkaar gezet van de proef op Ekkersrijt, Son van de 28e/(29e). Voor de geinteresseerden:

http://www.youtube.com/watch?v=JwbOs_vbUXg

:)
stefan82

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden