mantaboy schreef:Net als jaren geleden op de vlasakkers, de juiste tang in je gereedschapsset.
Wel om de vergunningen denken he !!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:Net als jaren geleden op de vlasakkers, de juiste tang in je gereedschapsset.
Bartrallyfan schreef:Ik heb hier gelezen dat vrijdag de eerste deelnemer om 17.25 start op kp Asten.
Is dit de de eeste proef of wordt er eerst nog een anderre kp verreden? kan ik bij de proef een info pakket kopen?
Kan ik ook een entre bewijs voor het hele weekend kopen?
ps dan hoeven we niet eerst naar helmond te rijden voor info en entre
miep666 schreef:Bartrallyfan schreef:Ik heb hier gelezen dat vrijdag de eerste deelnemer om 17.25 start op kp Asten.
Is dit de de eeste proef of wordt er eerst nog een anderre kp verreden? kan ik bij de proef een info pakket kopen?
Kan ik ook een entre bewijs voor het hele weekend kopen?
ps dan hoeven we niet eerst naar helmond te rijden voor info en entre
info niet entree kan je wel bij de proef kopen dus ook bandjes voor twee dagen
Wim schreef:Het wordt mijn eerste ELE Rally als toeschouwer en ik heb twee vraagjes:
Is het serviceterrein zaterdag op dit adres?
MCB Nederland B.V.
De Schakel 7
5651 GH Eindhoven
Hoelaat komt de eerste deelnemer ongeveer zaterdagnamiddag daar aan, iets na 14 uur als ik het goed begrijp?
Alvast bedankt om te antwoorden.
john vd boogaard schreef:Ik lees hier net dat er dit jaar geen polsbandjes uitgegeven worden , maar ik heb van iemand van de organisatie een paar paarse polsbandjes gekregen met de mededeling dat deze voor alle proeven geldig zouden zijn .
Heeft deze persoon mij nu voor de gek gehouden of klopt dit wel ?
mvg john
Ralph van der Wees schreef:Om frustratie en gezoek voor enkelen te voorkomen.
Deze week is een gedeelte van de N612 richting Helmond(de weg langs het kanaal)komende vanaf de A67 afgesloten wegens werkzaamheden.Ik weet niet of deze werkzaamheden het weekend doorgaan maar het is misschien verstandig om deze weg op voorhand te mijden.
Groet,Ralph.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten