Holkers schreef:Met alle respect voor de Belgen onder ons, maar als ik me bezig moet gaan houden met die 40+ rally's per jaar dan hou ik geen tijd voor werken over. Daarbij gaat mijn interesse er ook niet naar uit, sorry als je dat als Belg gevoelig vind... Maar ik schuil me in een grote groep mensen, dus ik schaam me er niet voor

BTW was het helemaal niet mijn bedoeling een discussie op te starten. Maar alleen een vergelijk te trekken en dat wellicht enkelen onder ons eens wakker gaan worden, en niet de ogen sluiten voor de feiten.Zoals Wim ook al zegt zit de rallysport hier momenteel behoorlijk in een dip. Helaas willen alleen maar een enkelen dit inzien. En een aantal denk dat ik reclame wil maken op die manier voor de wedstrijden die wij rijden wat zeker niet de bedoeling is.
En beschuldigingen over dat ik in elk topic iets zeg over Belgische evenementen vind ik persoonlijk een beetje te hoog gegrepen Maarten.
Dan zou er in elk topic wel iets van mij staan.
Ik ben geen hond die tegen elk topic zijn poot omhoog moet tillen.
Daarnaast heb je ook nog het fenomeen lezen wat je wil lezen...
Ik kraak helemaal geen Nederlandse organisatie af. Als je bepaalde woorden alleen maar leest kan dat wellicht zo op je overkomen ja.
En ook wil ik helemaal geen reclame maken voor het kampioenschap waar wij voor kiezen. Dat moet een ieder voor zich weten wat ie wel of niet rijd.
Sorry voor het wederom oftopic. Maar ik wilde graag even mijn mening kwijt over hetgeen ik van beschuldigd word.