47st Paradigit-ELE rally 27-28 Mei 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor 2rallyman1 » di mei 10, 2011 21:57

Vandaag werd bekend dat Romain met de C4 in de Sezoensrally rijdt....

en er staat op de ELE startlijst in eens de auto bij Swaanen.... toch de Subaru... :P
Laatst bijgewerkt door 2rallyman1 op di mei 10, 2011 21:57, in totaal 1 keer bewerkt.
2rallyman1

Berichtdoor PatrickTwente » di mei 10, 2011 21:57

Ook Kevin Abbring van de Partij Weliswaar wel in het verkeerde zitje (Hoop dat ze omruilen per proef :))
Laatst bijgewerkt door PatrickTwente op di mei 10, 2011 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.
PatrickTwente

Berichtdoor ijsbeer » di mei 10, 2011 21:57

Holkers schreef:Ik ben nog niet weg of... Lief doen, vragen normaal beantwoorden wordt meer gewaardeerd dan onzinnige en bijdehandte opmerkingen. Ongeacht de leeftijd.

Blijft toch moeilijk als je sommige speculatie vragen leest op bijna elke pagina...Dus die opmerking van de leeftijd was wellicht toch redelijk op zijn plaats.
ijsbeer

Berichtdoor borbase » wo mei 11, 2011 6:45

mantaboy schreef:
borbase schreef:maar die zal wel voor de service van swaanen komen de sub is bij michel in onderhoud
michel is atm :shock:

Oh, is ATM verkocht?

dat weet ik niet had michel aan de telefoon ivm met modellen die ik voor mark en michel aan het maken ben toen vroeg ik van wie atm was toen vertelde michel dat hij dat is vandaar
grz
borbase

Berichtdoor borbase » wo mei 11, 2011 6:46

mantaboy schreef:
borbase schreef:maar die zal wel voor de service van swaanen komen de sub is bij michel in onderhoud
michel is atm :shock:

Oh, is ATM verkocht?

dat weet ik niet had michel aan de telefoon ivm met modellen die ik voor mark en michel aan het maken ben toen vroeg ik van wie atm was toen vertelde michel dat hij dat is vandaar
grz
borbase

Berichtdoor Theo Dage » wo mei 11, 2011 6:52

ATM = Auto Totaal Montfoort, dit is het service-/autobedrijf van Michel. Het rallyteam heet nog altijd M&M (Mark & Michel). De auto's staan bij Michel omdat Mark een nieuwe bedrijfshal aan het bouwen is en hier op moment geen ruimte voor heeft.

Michel heeft eigenlijk ook geen ruimte want zijn halve showroom is nu de werkplaats voor de rallyauto's :roll: :roll:
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor MartijnB » wo mei 11, 2011 12:58

de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.
Dat zelfde weekend word de ORC Canal rally ook gereden en die zit al meer dan een week vol met 140 deelnemers
MartijnB

Berichtdoor mafiabaas101 » wo mei 11, 2011 14:06

En wat wil je daarmee zeggen!

*iets met appels en peren*
mafiabaas101

Berichtdoor HVG1979 » wo mei 11, 2011 14:13

MartijnB schreef:de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.
Dat zelfde weekend word de ORC Canal rally ook gereden en die zit al meer dan een week vol met 140 deelnemers

De tendens van de weinige inschrijvers zet zich niet door bij de ELE Rally. Zo te zien zijn er 58 inschrijvers en we hebben nog 2 dagen te gaan tot de sluitingsdatum. Dit tov de TankS rally met 42 inschrijving is een goedE stap voorwaarts voor de Nederlands rallysport.

Hopen dat we binnenkort weer aan de 140 deelnemers zitten, net als de ORC Canal rally, die ook volgend weekend wordt verreden.

Bijna dezelfde woorden, andere opbouw van de zinnen.
HVG1979

Berichtdoor redwitch100 » wo mei 11, 2011 14:27

MartijnB schreef:de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.

martijn, je kan de ele ook niet met de orc canal rally vergelijken net als de rally in nederland en in belgie, in belgie de vas rally's heb je al meer dan 100 smaakmakers, altijd ontzettende gave wedstrijden... ik ben blij dat andre en jullie voor de firc hebben gekozen, ik ben benieuwd dit jaar naar de resultaten van vrst jongens
[/list]
redwitch100

Berichtdoor cvgn » wo mei 11, 2011 16:03

de tendens van de weinige inschrijvers zet zich ook voor de Ele rally door zo te zien 58 inschrijvers met nog 2 dagen te gaan.

Het is gelukkig niet zo dat er toppers naar die wedstrijden in Belgie gaan. Als jullie in Belgie willen gaan rijden moeten jullie zelf weten, maar kraak de Nederlandse wedstrijden niet af.
Het kan goedkoper zijn dan hier maar aan het einde van de rit, alles opgeteld ben je duurder uit.
Persoonlijk vind ik aan die Belgische wedstrijden niet veel aan.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor Mazzo » wo mei 11, 2011 17:14

Heb de deelnemerslijst van de ORC Canal rally bekeken, en met alle respect maar ik denk niet dat ik de Nederlandse deelnemers van de ORC Canal rally ga missen bij de ELE....
Mazzo

Berichtdoor redwitch100 » wo mei 11, 2011 17:14

cvgn schreef:

Het is gelukkig niet zo dat er toppers naar die wedstrijden in Belgie gaan. Als jullie in Belgie willen gaan rijden moeten jullie zelf weten, maar kraak de Nederlandse wedstrijden niet af.
Het kan goedkoper zijn dan hier maar aan het einde van de rit, alles opgeteld ben je duurder uit.
Persoonlijk vind ik aan die Belgische wedstrijden niet veel aan.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel

carine, mag ik vragen wat nederlandse wedstrijden meer te bieden hebben als belgische wedstrijden... inderdaad als je alleen geweldige mooie wrc wil zien dan moet je in nederland zijn, maar als je van dwarse rijstijl houd dan moet je toch echt in belgie zijn met meestal meer als 60 achtertrekkers en historic wagens, dus ik begrijp je standpunt niet echt helemaal........ maar dat kan ook gewoon aan mij liggen
[/list]
redwitch100

Berichtdoor redwitch100 » wo mei 11, 2011 17:18

Mazzo schreef:Heb de deelnemerslijst van de ORC Canal rally bekeken, en met alle respect maar ik denk niet dat ik de Nederlandse deelnemers van de ORC Canal rally ga missen bij de ELE....

nou dat komt dan toch mooi uit, ga jij naar de ele en dan gaan wij naar de orc canal rally, genieten van de nederlanders die daar rijden.... iedereen tevreden,, toch
[/list]
redwitch100

Berichtdoor MartijnB » wo mei 11, 2011 17:35

als je een vergelijk trekt kan je ook een conclusie stellen die relatief simpel is:

Allereerst is er een ding wat je niet kan vergelijken met elkaar. Nederland is zoiezo al stukken groter dan Belgie.

De lijst van de ORC geeft veel deelnemers die voor de lol rijden met een lager budget. Veel oudere auto s zoals ascona s Manta Golfje Astra 205jes etc.
De lijst van de Ele geeft veelal top materiaal en teams met hoge budgetten.

Waar zijn al die"low budget"teams hier gebleven?
Of ze rijden niet meer of heel af en toe eens incidenteel. Of ze rijden in Duitsland of Belgie.
De redenen daarvan zal voor een ieder wel verschillen.
Een aantal daarvan zijn veelal dezelfde.
Een groot deel van de Ascona/Manta jongens rijden in Duitsland omdat ze daar wel regeltechnisch mogen rijden. Anderen voelen zich hier meer welkom met hun "oudere" auto,s.
Hier moet je al snel een WRC achtig iets hebben wil er uberhaubt publiek voor komen. In Belgie vind men alles wat 4 wielen heeft leuk om te zien
Een groot aantal doet het vanwege kosten.
En Carine.... kosten zijn zeer zeker niet hetzelfde. Transport heb je hier ook. Overnachting heb je hier ook etc.
En Carine hoeveel toppers hebben we hier nou daadwerkelijk stel je doet eens positief en je neemt er eens 15. Als die ineens hun geld ergens anders in willen steken? Wat gebeurt er dan met de deelnemers velden?

Maar veelal word Belgie of Duitsland verkozen boven Nederland omdat de proeven vele malen uitdagender zijn. En ook vooral nieuw voor diegene.
MartijnB

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden