gert_vlieger schreef:iemand enig idee of van eldik hier nog gaat rijden?
bel hem even
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
borbase schreef:gert_vlieger schreef:iemand enig idee of van eldik hier nog gaat rijden?
bel hem even
solberg the best schreef:borbase schreef:gert_vlieger schreef:iemand enig idee of van eldik hier nog gaat rijden?
bel hem even
bel jij hem anders even bijdehand !
als ze leeftijd er niet bij had gestaan had je er waarschijnlijk niet eens of sirieus op geregeerd , een beetje jammer dit volgens mij nemen sommige mensen hier je pas sirieus als je boven de 30 ben ofzo...
Maar om je vraag te beantwoorde : waarschijnlijk niet want de subaru daar rijdt jeroen swaanen waarschijnlijk gewoon in mischien dat hij in de mitshibishi start maar ik verwacht het niet..
tis even afwachten.
borbase schreef:solberg the best schreef:borbase schreef:gert_vlieger schreef:iemand enig idee of van eldik hier nog gaat rijden?
bel hem even
bel jij hem anders even bijdehand !
als ze leeftijd er niet bij had gestaan had je er waarschijnlijk niet eens of sirieus op geregeerd , een beetje jammer dit volgens mij nemen sommige mensen hier je pas sirieus als je boven de 30 ben ofzo...
Maar om je vraag te beantwoorde : waarschijnlijk niet want de subaru daar rijdt jeroen swaanen waarschijnlijk gewoon in mischien dat hij in de mitshibishi start maar ik verwacht het niet..
tis even afwachten.
je hebt helemaal gelijk als je wil stuur ik zijn nummer even door naar je
Theo Dage schreef:Timothy, gezien je eigen reaktie is geen gek idee om mensen boven de 30 hier pas serieus te gaan nemen
antoine schreef:Haha, jij gaat iemand anders wijzen op type fouten?![]()
solberg the best schreef:antoine schreef:Haha, jij gaat iemand anders wijzen op type fouten?![]()
wat, wil je mijn gaan uitlachen ?
ik heb dislexie .
en hij schrijft het nog verkeerd terwijl het er notabene boven staat !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast