Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » do apr 28, 2011 20:22

Ook. :wink: En dan heb ik ook nog mijn normale werk :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor mantaboy » do apr 28, 2011 20:27

Dan ben je niet alleen in ieder geval. Er staat nog wel iets leuks op het programma, maar dat hoor je volgende week wel via een mail/pb.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor vwrallying » do apr 28, 2011 20:32

weet iemand hier al wat er met het inschrijfgeld gebeurd lijkt me namelijk niet slim om in te krimpen kwa kp kilometers en dan de prijs hetzelfde te houden, want dan komt er bijna helemaal niemand meer lijkt mij.
vwrallying

Berichtdoor Hein » do apr 28, 2011 20:37

Tsjonge, jullie lijken echt wel krenterige Hollanders. Wacht nou even de berichtgeving van de organisatie af voor je als een kip zonder kop dingen gaat roepen. Neem van mij aan dat overal over nagedacht en aan gewerkt wordt.
Hein

Berichtdoor vwrallying » do apr 28, 2011 20:56

nee het is gewoon een vraag en tevens een soort van waarschuwing voor de organisatie mochten ze daar nog niet aan hebben gedacht
vwrallying

Berichtdoor Hein » do apr 28, 2011 21:35

Dit soort vragen kun je beter rechtstreeks aan een organisatie stellen en niet op een openbaar forum. Waarschuwing? Die snap ik echt niet. Wie wil je waarschuwen dan? :roll: :shock:
Hein

Berichtdoor richard ST » vr apr 29, 2011 9:38

iedereen gewoon denk dat het te duur is voor wat je krijgt hier :wink: maar dat weet iedereen maar ze blijven happen en dat vinden er veel leuk :(
richard ST

Berichtdoor kraats » vr apr 29, 2011 12:20

Sponsor schreef:gezien de reacties van ook andere organisaties verwacht ik dat dit de toekomst gaat worden in NL. Op zich niks mis mee.

Ik ben benieuwd waar je dit vandaan haalt. NL Rally gaat juist naar 2 dagen. Nu nog in beperkte vorm maar er wordt hard aan gewerkt dit uit te breiden. Je moet immers ergens beginnen met uitbreiden. :lol:

Het zit de EGR gewoon even tegen, die pech kun je hebben. Maar ik heb vertrouwen in de kundige aanpak van deze mensen en denk dat het in de toekomst wel weer ouderwets groot wordt. Ik vind het een verstandig besluit, dat overigens niet eenvoudig is.....
Het is voor een organisatie een erg lastig besluit, en ik verwacht dat ze niet zitten te wachten op allerlei negatieve opmerkingen op een forum als deze.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor nkroeze » vr apr 29, 2011 12:38

Ik denk dat Will het wel bij het rechte eind heeft.... Ik denk zelf dat dit de toekomst is, zeker als je "luistert" naar de deelnemers die af en toe input geven aan ons!
nkroeze

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr apr 29, 2011 19:29

Topic heeft wel m'n aandacht, maar tot nu toe heb ik me er niet in willen mengen. Zoals vanouds is er weer het gemekker over de toegangsprijzen, waarbij ik me afvraag waarom dat altijd bij de EGR opgerakelt wordt. Ook andere autosportevenementen hebben hun prijzen die, naar mijn mening, een zelfde prijs/kwaliteitsverhouding hebben. Maar goed, daar stoor ik me nog niet eens zo erg aan.

Maar waarom ik nu toch wat wil zeggen is dat ik vooral van publiekszijde kritiek lees over het terugbrengen naar een ééndagsevenement. Zou het misschien wel eens tot jullie kunnen doordringen dat voor veel mensen ( organisatoren, deelnemers, sponsors van beiden etc. etc. ) een periode van de broeksriem aanhalen is? Dat het voor een organisatie sappelen is omdat de sponsorgelden teruglopen? Omdat de sponsoren momenteel op hun budgetten moeten letten? De kosten voor de meeste bedrijven stijgen momenteel meer en meer, maar de inkomsten maken daar geen gelijke tred mee. En ik kan me ook nog voorstellen dat er deelnemers zijn die wat minder te verteren hebben en dus blij zijn met een korter evenement. Kost minder overnachting, kost minder brandstof (want minder proefkilometers), minder risico op motor- of carrosserieschade.

Kortom, wees blij dat er nog mensen hun nek uitsteken. Wel wat minder als voorheen, maar misschien nu wel begrijpelijk na mijn uitleg.
Ton Van Spanje

Berichtdoor 2rallyman1 » vr apr 29, 2011 22:58

Ik stoor me naast de toegangsprijzen meer aan het feit dat je alleen bij de EGR absurd ver moet lopen om bij een bocht te komen......

Als dat alleen al eens zou veranderen!
2rallyman1

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr apr 29, 2011 23:34

Dan raad ik je aan om in het vervolg naar kartwedstrijden te gaan..................
Ton Van Spanje

Berichtdoor Theo Dage » za apr 30, 2011 9:07

Of beter nog thuis achter de geraniums.......................... :roll:
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Theo Dage

Berichtdoor rallyfanaatje » za apr 30, 2011 10:23

2rallyman1 schreef:Ik stoor me naast de toegangsprijzen meer aan het feit dat je alleen bij de EGR absurd ver moet lopen om bij een bocht te komen......

Dat is niet alleen bij de EGR zo zijn er meerdere hier in Nederland.
Ben je zeker nooit in Belgie wezen kijken daar is het nog erger.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor A en P Rally Jan » za apr 30, 2011 16:36

rallyfanaatje schreef:
2rallyman1 schreef:Ik stoor me naast de toegangsprijzen meer aan het feit dat je alleen bij de EGR absurd ver moet lopen om bij een bocht te komen......

Dat is niet alleen bij de EGR zo zijn er meerdere hier in Nederland.
Ben je zeker nooit in Belgie wezen kijken daar is het nog erger.
NOu bij de EGR is dit lopen altijd wel heel erg ver ,en wat Belgie betreft wij gaan al jaren naar bijna alle rally,s daar maar parkeren meestal bij de proef :wink:
A en P Rally Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden