Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » za apr 16, 2011 13:11

Martijn, dat je een denkfout maakt had ik al door. Dat hij zo groot is niet. Jij schaart de extra faciliteiten voor het publiek, zoals de tribunes ook al onder de 'tupperware poespas'. Tribunes staan op meerdere proeven ( o.a. Etten Leur, Borchwerf en De Hel). Maar troost je met de gedachte dat ook daar naar gekeken wordt met het oog op het bezuinigen.

De redenen waarom City Racing op de tocht staat zijn er meer dan 1 Bastiaan. Een ervan is een GT4 race in hetzelfde weekeinde (volgens mij op Zolder)

Edit: aanvullingsfoutje van deiPhone er uitgehaald
Laatst bijgewerkt door Hein op zo apr 17, 2011 9:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor rallyfreak1 » za apr 16, 2011 18:19

Ik zou de nacht best wel keer willen mee maken. lijkt me wel leuk eigenlijk. :)
Als het goed is rijden we dit jaar de rally dus ben benieuwd. :D
rallyfreak1

Berichtdoor vwrallying » za apr 16, 2011 18:55

misschien een idee om het aantal rijders te verzamelen die wel terug willen naar zaterdag zondag en dit dan indienen bij de organisatie. misschien dat ze er iets mee doen.
vwrallying

Berichtdoor addicted to AUDI » za apr 16, 2011 21:25

Ik denk dat een rally van zeg max. € 25 tot € 28.-- voor een passepartout ongeacht of je 1 of 2 dagen komt uiteindelijk veel meer bezoekers oplevert. Dus geen verschil in prijs maken tussen 1 of 2 daags bezoek aan de rally. Dan ligt het aan je eigen plannen/mogelijkheden of je 2 dagen gaat kijken maar heeft de organisatie wel zijn geld binnen.
Wet van de grote aantallen. Dat verhoogt de omzet aanzienlijk.

Gert
addicted to AUDI

Berichtdoor briljant » zo apr 17, 2011 12:21

En niet op de vele mooie plaatsen om te kijken die vip tribunes zo neerzetten
dat de betalende toeschouwer weinig tot niets kan zien.
Dit voorkomt veel irritatie bij de betalende bezoeker. :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor rallyfan323 » zo apr 17, 2011 12:56

vwrallying schreef:misschien een idee om het aantal rijders te verzamelen die wel terug willen naar zaterdag zondag en dit dan indienen bij de organisatie. misschien dat ze er iets mee doen.

het verkrijgen van officials zal dan ook een stuk makkelijker worden.
Nu zijn er veel "die hards" die de vrijdag(middag) vrij nemen.
Dit is helaas bij de meeste bedrijven niet altijd mogelijk waardoor je als official ook je keuzes moet maken voor wedstrijden.
Officials Are Closer Than They Appear.
rallyfan323

Berichtdoor vwrallying » zo apr 17, 2011 20:33

rallyfan323 schreef:
vwrallying schreef:misschien een idee om het aantal rijders te verzamelen die wel terug willen naar zaterdag zondag en dit dan indienen bij de organisatie. misschien dat ze er iets mee doen.

Dit is helaas bij de meeste bedrijven niet altijd mogelijk waardoor je als official ook je keuzes moet maken voor wedstrijden.

geinteresseerde rijders mogen mij anders wel een pb sturen kunnen we kijken hoeveel animo er voor is en kijken of we er iets mee kunnen.
vwrallying

Berichtdoor wim scholman » zo apr 17, 2011 22:00

rallyfan323 schreef:

dit geld ook voor de bezoekers die van ver moeten komen kost ook een vrije dag.
dus zaterdag en zondag weer meer publiek erbij.
wim scholman

Berichtdoor cvgn » zo apr 17, 2011 22:29

misschien een idee om het aantal rijders te verzamelen die wel terug willen naar zaterdag zondag en dit dan indienen bij de organisatie. misschien dat ze er iets mee doen

Zal voor dit jaar weinig meer uitmaken denk ik. Alle vergunningen zijn al aangevraagd en niet alleen voor de EGR rally.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.
cvgn

Berichtdoor vwrallying » ma apr 18, 2011 7:32

dat klopt maar misschien wel voor volgend jaar.
vwrallying

Berichtdoor mantaboy » ma apr 18, 2011 7:54

rallyfan323 schreef:het verkrijgen van officials zal dan ook een stuk makkelijker worden.

Dat is ook hetgeen ik wel eens aanhaal. Korte rekensom:

4 grote rally's die al op vrijdag beginnen, dat is dus al 4 dagen verlof voor een official. Als het om een eigen rally gaat betekend dit vaak al 7 dagen extra vrij nemen. Effectief houd een official die zich dus voor alle rally's in wil zetten 15 dagen over van de 26 die een normaal in dienstverband werkend official heeft.

Van die 15 dagen zal de rest van het gezin tevreden gehouden moeten worden. Ik kan me dus goed voorstellen dat er geschrapt word in de vrije dagen voor de hobby. Laat die vrijdag vallen en denk ipv aan de toprijders die zondag vrij willen aan je vrijwilligers die op vrijdag gewoon willen werken.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor rallyfanaatje » ma apr 18, 2011 10:47

mantaboy schreef:
rallyfan323 schreef:het verkrijgen van officials zal dan ook een stuk makkelijker worden.

Dat is ook hetgeen ik wel eens aanhaal. Korte rekensom:

4 grote rally's die al op vrijdag beginnen, dat is dus al 4 dagen verlof voor een official. Als het om een eigen rally gaat betekend dit vaak al 7 dagen extra vrij nemen. Effectief houd een official die zich dus voor alle rally's in wil zetten 15 dagen over van de 26 die een normaal in dienstverband werkend official heeft.

Van die 15 dagen zal de rest van het gezin tevreden gehouden moeten worden. Ik kan me dus goed voorstellen dat er geschrapt word in de vrije dagen voor de hobby. Laat die vrijdag vallen en denk ipv aan de toprijders die zondag vrij willen aan je vrijwilligers die op vrijdag gewoon willen werken.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ook al neem je een halve dag vrij dan is het ook niet atijd zeker dat je op tijd op de plaats van bestemming bent.En toch zeker niet als je richting het noorden moet rijden.De vrijdagmiddag spits begint tegenwoordig al vrij vroeg in de middag.
Kan me nog een rally herinneren in Hellendoorn dat we op vrijdagavond om 18.00u aan de start moesten staan.Dit hebben we dus niet gehaald en zijn toch om 14.00u al gaan rijden en hebben er meer als 4 uur over gedaan om er te kunnen komen.
Zelf laten we tegenwoordig ook de rally op vrijdagavond al vallen omdat het financiele toch iets belangrijker is dan vrij nemen voor de hobby.
Het liefste zie ik het ook weer gewoon terug gaan naar zaterdag/zondag omdat het gewoon allemaal beter uitkomt.
En in een eerder gedeelte van dit topic staat ook al dat je dan meer officials kan krijgen dan op vrijdag.

DUS GRAAG TERUG NAAR OUDE TIJDEN.DE RALLY VOORTAAN OP ZATERDAG EN ZONDAG.

Gr Rob
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor Wout de Klerk » di apr 19, 2011 17:01

Eens.
We need regulations to build cars like Colin drove again.
www.hf-rallysport.nl
twitter:@HFRallySport
Wout de Klerk

Berichtdoor rallyfanaatje » do apr 28, 2011 11:23

topsport schreef:Het zijn trouwens "maar" 20 KP's.....dus als je er 2 laat vervallen (KP Steenbergen bijvoorbeeld) en op tijd begint zaterdagmorgen kan je in de avond naar 8maal. Dit is in het verleden al vaker succesvol gedaan.

Volgens omroep brabant tt pagina 607 is het terug gezet naar een 1 dags evenement.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor antoine » do apr 28, 2011 11:30

Afbeelding
antoine

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden