Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MRS » zo maart 06, 2011 14:23

Inderdaad Albert, gewoon ophalen en anders voor de deur blijven staan toeteren!

Maar inderdaad zijn vriendin had het volgens mij ook wel naar haar zin in Zandvoort.

Op naar de Tank-s !!

Groeten,
Marcel
MRS
 
Berichten: 7
Geregistreerd: zo jan 23, 2011 22:24
Woonplaats: Waterland

Berichtdoor official No. 27768 » zo maart 06, 2011 15:48

Om 15:30 zou het WRC van Mexico op Sporza zijn maar ik zie nog steeds niks.... :(
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor ferry bakker » ma maart 07, 2011 7:41

Cinq-Power schreef:Geen zorgen, ik zal er zorg voor dragen dat hij gewoon blijft komen.

Hoef er niet veel moeite voor te doen, gewoon af en toe op tijd voor zijn deur staan om em op te halen.

Maar die nieuwe vriendin begint ook besmet te raken met het virus, ze was er ook op Zandvoort :)


Nou blijf dat doen, :wink:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor official No. 27768 » vr maart 18, 2011 15:15

Zondag 13:30 op RTL 7 een uur lang Rallyreport :mrgreen: (mooie tijd en een uur lang!)
(Aansluitend opening F1 seizoen)
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor dubbeldam » ma maart 21, 2011 22:24

Officials in het zonnetje bij Omroep Flevoland!
Binnen de Dijken staat in het teken van de Tank S Rally! Vanaf 17.45 uur, elk uur hh. Gemist? http://bit.ly/eoBnFE
dubbeldam
 
Berichten: 3
Geregistreerd: di sep 16, 2003 16:25
Woonplaats: Almere

Stukje op ned 3

Berichtdoor RedFox » di maart 29, 2011 19:42

Zit net naar BNN te kijken en zie cursus bij v/d Heuvel Navigeren
RallySport Officials Vechtdal zijn te vinden op: www.rsov.nl
Avatar gebruiker
RedFox
 
Berichten: 12
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 20:51
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor peugeot206GT » di maart 29, 2011 20:05

Jasper knapte er best over. :D
Avatar gebruiker
peugeot206GT
 
Berichten: 356
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 12:49
Woonplaats: Hardenberg

Berichtdoor Paperclip » wo maart 30, 2011 21:44

Dat was bij Try before you Die (2), en die aflevering is hier terug te zien: http://player.omroep.nl/?aflID=12327368

Voor ons als rally-liefhebbers wordt het pas interessant bij 9.57 en 18.53 ;)
Paperclip
 
Berichten: 449
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 0:11
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor ijsbeer » wo maart 30, 2011 22:08

Leuk neergezet! Respect voor Martine dat ze er zo open over praat. :wink:
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor Paperclip » wo maart 30, 2011 22:17

Zeker!
Hoewel de presentatrice er ook wel erg direct naar vroeg moet ik zeggen. De aandacht naar crashes was overigens weer hoog, maar dat zijn we ondertussen wel gewend..... :wink:
Paperclip
 
Berichten: 449
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 0:11
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor ijsbeer » wo maart 30, 2011 22:19

Tjah, het is net zoiets als je over voetbal praat dat je altijd Hooligans en Rellen erbij haalt. :) Hoort er gewoon bij jammer genoeg....
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor official No. 27768 » do maart 31, 2011 12:12

ijsbeer schreef:Tjah, het is net zoiets als je over voetbal praat dat je altijd Hooligans en Rellen erbij haalt. :) Hoort er gewoon bij jammer genoeg....

En Johan Cruijf :wink:
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor cpo1972 » do maart 31, 2011 13:32

Paperclip schreef:Dat was bij Try before you Die (2), en die aflevering is hier terug te zien: http://player.omroep.nl/?aflID=12327368

Voor ons als rally-liefhebbers wordt het pas interessant bij 9.57 en 18.53 ;)


Dat was mooi verfilmd... zeker omdat er meeer aandacht was voor de rol van navigator. Had alleen nooit echt begrepen dat het zo onderkend was :shock:
Life is hard, but so is a rock.
http://www.achtmaalserallyclub.nl
cpo1972
 
Berichten: 3
Geregistreerd: do maart 24, 2011 19:27
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Jaccoooo » do maart 31, 2011 18:51

Paperclip schreef:Zeker!
Hoewel de presentatrice er ook wel erg direct naar vroeg moet ik zeggen. De aandacht naar crashes was overigens weer hoog, maar dat zijn we ondertussen wel gewend..... :wink:


dat crashes altijd in het nieuws komen is zeker jammer, maar iemand die in een rallyauto stapt mag best wel met de neus op de feiten worden gedrukt, dat deze hobby je leven drastisch kan veranderen of zelfs je leven kan kosten.

ijsbeer schreef:Tjah, het is net zoiets als je over voetbal praat dat je altijd Hooligans en Rellen erbij haalt. :) Hoort er gewoon bij jammer genoeg....


de vergelijking van voetballen en benen breken vind ik passender in dit geval
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor CoupeetjeJr » do maart 31, 2011 20:07

echt een leuk filmpje om te zien.
HOE DWARSER HOE MOOIER

http://www.renotuning.nl
Avatar gebruiker
CoupeetjeJr
 
Berichten: 150
Geregistreerd: zo feb 15, 2009 8:55
Woonplaats: Eefde

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast