Tank S rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyfanaatje » di maart 22, 2011 15:26

mantaboy schreef:
rallyfanaatje schreef:Dit kan ook de organisatie aangeven bij de lokale overheid.
Paar jaar geleden in Hellendoorn ook zo geweest en wij als official hadden daar de opdracht de mensen erop aan te spreken dat er een alcohol verbod was.Hebben toen ook op verzoek van zowel politie als organsiatie tassen gecontroleerd hierop.
Het viel toen gelukkig mee wat we tegenkwamen,maar er waren er ook die een fikse boete hebben gehad voor het bijhebben van alcohol (€75,-).
Ook was het aangegeven in de lokale kranten en in de info pakketjes.

Volgens mij gebeurde er toen ook nog het een en ander met die bierflesjes. :roll:

Klopt inleveren of leeg gooien.Of anders terug in de auto zetten/leggen.
Als ze het inleverde kregen ze het terug als ze weg gingen.
:lol: rally is not a crime :wink:
rallyfanaatje

Berichtdoor tt » di maart 22, 2011 16:25

Waarom kreeg iedereen op KP20 een normtijd
tt

Berichtdoor Marius » di maart 22, 2011 16:41

Vanaf 18e finisher overal een minuut teveel geteld op de tijdkaarten, geloof ik. Helaas want wij hadden goed gereden op die proef.
Marius

Berichtdoor mastersevius » di maart 22, 2011 18:56

Hallo

Ik vroeg me af wat men vond van de rallyradio dit weekend.
Volgens mij een grote verbetering t.o.v. vorig jaar!. Maar feedback is altijd welkom zodat er evt. verbeterpunten voor volgend jaar doorgevoerd kunnen worden.

Enige waar ik een beetje van baalde is dat mijn apparatuur niet goed werkte waardoor ik helaas op zaterdag geen interviews heb kunnen doen met rijders. Op vrijdag heb ik dit nog wel kunnen doen.

groet Rémon
mastersevius

Berichtdoor astra driver » di maart 22, 2011 19:06

Marius schreef:Vanaf 18e finisher overal een minuut teveel geteld op de tijdkaarten, geloof ik. Helaas want wij hadden goed gereden op die proef.

Bij ons zat er bijna anderhalve minuut tussen de handgeklokte tijd en door de organisatie geklokte tijd.... :? Wij en vele andere hebben hier protest tegen aangetekend..... met als gevolg dat ze iedereen de normtijd hebben gegeven :oops:
astra driver

Berichtdoor Maarten » di maart 22, 2011 19:08

Marius schreef:
staphorstrallying schreef:Ik wil de organisatie en officials weer bedanken voor de mooie wedstrijd!!!!

Idem. Hartelijk bedankt, waren mooie dagen, heerlijk gereden!

Dat mag inderdaad gezegd worden!
Top georganiseerd zo, lekker strak tijdschema, lekker vlot achter elkaar door verkennen en rijden. En natuurlijk nog eens een paar heerlijke proeven om overheen te kunnen (zeker voor de Short Rally goede beslissing om de uitdagende proefjes Zwartendijk, Kamperveen en Worstdijk te kunnen rijden)
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Leôn » di maart 22, 2011 19:48

Wie weet wat er met de groene Volvo 240(Achterbosch) gebeurd is??(behalve uitvallen)
Leôn

Berichtdoor Loabarg » di maart 22, 2011 21:57

Leôn schreef:Wie weet wat er met de groene Volvo 240(Achterbosch) gebeurd is??(behalve uitvallen)

Zaterdag is deze op de service gebleven met een technisch defect. Dus niet onderweg gegaan.
Loabarg

Berichtdoor miep666 » wo maart 23, 2011 6:16

mastersevius schreef:Hallo

Ik vroeg me af wat men vond van de rallyradio dit weekend.
Volgens mij een grote verbetering t.o.v. vorig jaar!. Maar feedback is altijd welkom zodat er evt. verbeterpunten voor volgend jaar doorgevoerd kunnen worden.

Enige waar ik een beetje van baalde is dat mijn apparatuur niet goed werkte waardoor ik helaas op zaterdag geen interviews heb kunnen doen met rijders. Op vrijdag heb ik dit nog wel kunnen doen.

groet Rémon

wat ik er van geluisterd heb was ok. alleen jammer dat je in de buurt van kampen niet via fm kan ontvangen. aangezien ik bijna alleen maar in de buurt van kampen ben geweest....
miep666

Berichtdoor SylviaVisser » wo maart 23, 2011 6:43

astra driver schreef:
Marius schreef:Vanaf 18e finisher overal een minuut teveel geteld op de tijdkaarten, geloof ik. Helaas want wij hadden goed gereden op die proef.

Bij ons zat er bijna anderhalve minuut tussen de handgeklokte tijd en door de organisatie geklokte tijd.... :? Wij en vele andere hebben hier protest tegen aangetekend..... met als gevolg dat ze iedereen de normtijd hebben gegeven :oops:

Dat begrijp ik niet, er is toch een printer rol voor controle?
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor John Raven » wo maart 23, 2011 9:15

En dáármee is nu wat misgegaan... dus de controle was er niet...
John Raven

Berichtdoor mousti » wo maart 23, 2011 11:00

In de vuilbak beland zeker omdat de motard er waarschijnlijk niet achter gevraagd heeft.
mousti

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo maart 23, 2011 12:44

SylviaVisser schreef:Dat begrijp ik niet, er is toch een printer rol voor controle?

Werd er niet al met "het nieuwe systeem" gewerkt?
Mark Verhoeven

Berichtdoor astra driver » wo maart 23, 2011 13:03

Mark Verhoeven schreef:
SylviaVisser schreef:Dat begrijp ik niet, er is toch een printer rol voor controle?

ik denk dat ze er bij de stopfinish niet uitkwamen met deelnemers die een andere starttijd hadden gekregen als dat op de tijdkaart stond.... ivm dat je op een rondkurs nog wel eens 15 of 30 seconden later mag vertrekken :oops:
astra driver

Berichtdoor mantaboy » wo maart 23, 2011 14:03

Mark Verhoeven schreef:

Zowel met het nieuwe als het oude systeem. Word later in het jaar definitief overgeschakeld.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden