Tank S rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » za maart 19, 2011 23:51

Ferdin schreef:Is dat niet die Skoda waar Veenhuizen de Hellendoorn rally 2010 mee gereden heeft????
En Swaanen gefeliciteerd met je overwinning :D

Nee dit is een ander, aangekocht, exemplaar....
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor TurboCharged » zo maart 20, 2011 0:03

wat zijn trouwens de verschillen tussen een 05' fabia wrc en een 06'
Racing and Rallying is like sex, All men think their good at it :lol:

Turbo Lag: the number of seconds your opponent thinks he's winning :twisted:
TurboCharged

Berichtdoor rallyfanam » zo maart 20, 2011 8:46

Is er iemand die mij kan vertellen waarom de sprint op kp 17 10 minuten eerder begon dan op het tijdschema stond veel mensen kwamen hierdoor te laat.
Wij niet wij stonden al te blauwbekken op de dijk :D
Trouwens twee geweldige dagen gehad.
rallyfanam

Berichtdoor official No. 27768 » zo maart 20, 2011 9:41

Wat een geweldig weer gisteren! 8) Bijna tropische omstandigheden in de (normaal erg koude en winderige) polder!
Ook was er heel weinig publiek (ondanks verwachting C2) bij de chicane / kruising van KP zwartendijk, waarschijnlijk omdat er bijna niet te komen was. :(
Afbeelding
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor wim scholman » zo maart 20, 2011 10:13

official No. 27768 schreef:Wat een geweldig weer gisteren! 8) Bijna tropische omstandigheden in de (normaal erg koude en winderige) polder!
Ook was er heel weinig publiek (ondanks verwachting C2) bij de chicane / kruising van KP zwartendijk, waarschijnlijk omdat er bijna niet te komen was. :(

je kon er wel komen maar dat je er anderhalf uur voor dat de kp start word tegen gehouden door officials.
die dan vertellen dat je niet over de weg mag lopen,maar dan door alle weilanden moet gaan.(goed voor de boeren gaan die meer klagen)
vind ik het niet gek dat er geen publiek komt.
wim scholman

Berichtdoor RobinV-Rally » zo maart 20, 2011 10:15

Ook ik heb weer genoten in de polder. Om 7 uur vertroken gister, die kant opgereden, extreem dichte mist net voorbij Apeldoorn: ajj dat is minder. Kwart over 9 bij Blokzijl het pakketje gekocht om de organisatie weer te steunen, richting het punt op kp7 gereden bij het gemaal (hairpin L hairpin R omhoog dijk op over brug), en daar kwam ik tot de ontdekking dat er nog iets in het Zuiden op de keukentafel lag, mijn camera :roll: :oops: :cry: dus sinds zeer lange tijd eens gewoon gekeken naar een rally, was ook zeker niet omaardig om te doen, dan vallen er wel een hoop dingen op. Veel geschuif met linten, officials die fout staan, publiek dat helemaal fout staat. Maar dan zie je wel eens wat van de rally, je kunt met 'bekenden' bijkletsen en je draagt bij aan de sfeer.
Toch, volgende keer de camera weer bij!
Mooi duel tussen René en Jeroen, knap hoe beiden heren (en navi's niet te vergeten!) hun tanden in het stuur (of pacenotes) zette om te winnen. Spektakel, snelheid, agressiviteit het zat er weer in! Ik heb respect met hoe Swaanen de overwinning pakte, maar ook zeker voor wat Kuipers liet zien. Door verschillenden al lang afgeschreven, maar hij kan het nog en heeft er plezier in (zo te zien) ik hoop op nog veel spannende duels in het ONRK.
Het viel mij trouwens op hoe vreemd de auto van Vossen zich gedroeg, heel erg dansend, bij het schakelen werd de achterkant naar beneden gedrukt, het klonk allemaal net niet lekker en bij de jump raakt de volledige carrosserie het asfalt achter wat voor een enorme vuurzee zorgde. Heel jammer voor Henk en Johan, met de evo ix konden ze mee voorin, maar de wrc brengt meer ellende dan hoop (in mijn optiek).
Natuurlijk ook heel veel respect voor Bob de Jong! Zo je eerste echte Tank S Rally rijden, top! Ik wil hem nu wel eens in gevecht met de echte N toppers zien (Jasper, Timo), als dit hem al lukt in een oude 8, wat kan hij dan in een nieuwe 10?
Dus, genoten! Jammer van het kleine veld, maar het stoorde niet, jammer dat je echte spektakelmakers/toppers (v eldik, v loon, ten brinke, vd marel jr&sr, abbring, weijs jr) in de wedstrijd miste, maar dat is het dan ook :-) op naar de volgende, dan met camera!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor gert_vlieger » zo maart 20, 2011 10:15

ook weer terug na een heerlijke dag in de polder.
lekker weer in het zonnetje.
mooie rally gezien vooral de strijd tussen kuipers en swaanen was erg mooi.
het verschil was bij mij goed te zien op de TankS special. swaanen ging daar echt als een speer.
maar heb in ieder geval genoten van een heerlijke dag.
foto's komen zo spoedig mogelijk
gert_vlieger

Berichtdoor jais » zo maart 20, 2011 10:18

wim scholman schreef:je kon er wel komen maar dat je er anderhalf uur voor dat de kp start word tegen gehouden door officials.
die dan vertellen dat je niet over de weg mag lopen,maar dan door alle weilanden moet gaan.(goed voor de boeren gaan die meer klagen)
vind ik het niet gek dat er geen publiek komt.

en dit werd ook heel vriendelijk verteld (dus niet) :evil:
jais

Berichtdoor peugeot206GT » zo maart 20, 2011 10:31

Dit probleem hadden wij ook Wim, op dezelfde KP.
Wat een vriendelijke dame :roll:
peugeot206GT

Berichtdoor RobinV-Rally » zo maart 20, 2011 10:33

Ik liep tegen hetzelfde aan....

Overigens, zijn er nog mensen bij de Mac in Kampen wezen eten? Dat was echt een aanrader, stonden met 10-12 man achter de kassa iedereen weg te helpen, top!
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Hein » zo maart 20, 2011 10:36

kraats schreef:
Ferdin schreef:Is dat niet die Skoda waar Veenhuizen de Hellendoorn rally 2010 mee gereden heeft????
En Swaanen gefeliciteerd met je overwinning :D

Nee dit is een ander, aangekocht, exemplaar....

Fout :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor gert_vlieger » zo maart 20, 2011 10:37

heb gister met stomme verbazing op proef zwartendijk te staan kijken. op een plek waar maar liefst 6 officials stonden gaan ze zitten voor hun auto's (2 achter elkaar) op een afstand van zeker 10 meter voor het publiek. het publiek kan niks fatsoenlijks zien doordat er een hek met zo'n groot bord staat. dus toen maar over de spoorlijn gelopen naar een andere plek. dit omdat we al 3 kwartier van tevoren aankwamen maar niet eens de weg even over mochten steken. er was nog geen auto te bekennen en we werden al tegengehouden.dit was in mijn beleving redelijk onzinnig. als je wilt kijken wat de mooiste plek is mag dat niet eens.
gert_vlieger

Berichtdoor gert vlieger » zo maart 20, 2011 10:38

Geen complimenten voor de officials.
Hebben ze het over veiligheid wat doen ze zelf gaan ze lekker voor de auto zitten tijdens de rally. :shock:
gert vlieger

Berichtdoor Aartje » zo maart 20, 2011 10:44

gister ook weer heerlijk genoten in de polder met het lekkere zonnetje en de spannende strijd in de klassen a8 en n4. en ik mag wel zeggen dat ik geen last heb gehad van fratsen van officials ook wel eens fijn.
Aartje

Berichtdoor cvgn » zo maart 20, 2011 11:24

de vrouw liep midden op de weg te schreeuwen dat iedereen van het parcours af moest, werkte totaal averechts kan ik vertellen.

Toevallig waren dat officials van onze club, en van het punt waar zij stonden, konden zij al het publiek overzien, wat ook bevestigd werd door mensen van de veiligheid die daar een kijkje kwamen nemen.
De reden dat zij schreeuwde dat ze allemaal van de weg af moesten is omdat er nog deelnemers op de proef zaten.
Ze had een goede reden om zo te doen, wat denk je dat er gebeurt als er een auto op volle snelheid aankomt en er staat publiek op de weg.

Ik zou maar niet klagen want hun woorden waren; ONDANKS HET VELE PUBLIEK DAT ER STOND HEBBEN DIE ZICH KEURIG GEDRAGEN TOTDAT DIE AUTO DE WEG AFGING en het pubkliek als een kip zonder kop de weg op liep..

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden