PatrickTwente schreef:Hier in Nijverdal om 6uur en 6:45 weg (jaja we gaan lekker vroeg)
zo rond 7.30u hoop ik Nijverdal voorbij te zijn met de 207
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rvgrally schreef:Denk dat het tijd word voor een evo 10, wat betrefd H. Vossen. Echt zonde om zo'n coureur in zo'n .... auto te zien rijden. Meer dan een minuut in 3 proeven. Weet zeker dat hij met een groep N sneller is.
Vind het echt jammer, hoop niet dat het weer zo'n krijg het maar niet voor elkaar seizoen voor hem word.
Denk dat het tijd word voor een evo 10, wat betrefd H. Vossen. Echt zonde om zo'n coureur in zo'n .... auto te zien rijden. Meer dan een minuut in 3 proeven. Weet zeker dat hij met een groep N sneller is.
Vind het echt jammer, hoop niet dat het weer zo'n krijg het maar niet voor elkaar seizoen voor hem word.
Richard Haarman schreef:Waar blijft de tijd van Bolhaar?
Cinq-Power schreef:Nachtblindheid kost je zeker veel tijd.
Maar geen groep N voor Vossen meer, laat em dan overstappen naar de R4, dat lijkt mij een veel betere auto dan.
Eerst morgen maar eens afwachten, heeft laatst getest met een nieuw onderstel dus misschien ook nog even wennen.
cvgn schreef:Denk dat het tijd word voor een evo 10, wat betrefd H. Vossen. Echt zonde om zo'n coureur in zo'n .... auto te zien rijden. Meer dan een minuut in 3 proeven. Weet zeker dat hij met een groep N sneller is.
Je kan wel een oordeel vellen, maar Henk Vossen is nachtblind, is een handicap als je avondproeven hebt.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
rvgrally schreef:Denk dat het tijd word voor een evo 10, wat betrefd H. Vossen. Echt zonde om zo'n coureur in zo'n .... auto te zien rijden. Meer dan een minuut in 3 proeven. Weet zeker dat hij met een groep N sneller is.
Richard Haarman schreef:Cinq-Power schreef:Nachtblindheid kost je zeker veel tijd.
Maar geen groep N voor Vossen meer, laat em dan overstappen naar de R4, dat lijkt mij een veel betere auto dan.
Eerst morgen maar eens afwachten, heeft laatst getest met een nieuw onderstel dus misschien ook nog even wennen.
Ik denk het grootste probleem leeftijd!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 56 gasten