of is dit niet mogelijk en ben je verplicht om richting emmeloord te rijden ,pakketje kopen en morgen nog een keer na emmeloord te rijden
weet namelijk niet waar morgen alles is afgesloten
is er iemand die mij kan helpen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
fonzie01 schreef:is het misschien een optie om het tijdschema en routes ergens digitaal weg tehalen tegen betalling
of is dit niet mogelijk en ben je verplicht om richting emmeloord te rijden ,pakketje kopen en morgen nog een keer na emmeloord te rijden
dalenbart schreef:fonzie01 schreef:is het misschien een optie om het tijdschema en routes ergens digitaal weg tehalen tegen betalling
Tijdschema staat op de site van de rally. Pakketje kan je ook op andere plekken dan emmeloord kopen hoor. zie pakketje daarvoor.
Wim schreef:joost-vw schreef:Voorlopig schijnt de zon nog in Emmeloord, al is het wel bewolkt..
Hoe kan dit?
fonzie01 schreef:dalenbart schreef:fonzie01 schreef:is het misschien een optie om het tijdschema en routes ergens digitaal weg tehalen tegen betalling
Tijdschema staat op de site van de rally. Pakketje kan je ook op andere plekken dan emmeloord kopen hoor. zie pakketje daarvoor.
had ik al gelezen maar is niet duidelijk hoe laat ze waar zijn
ik begrijp dat dit in het pakketje staat
maar heb vandaag geen tijd meer om zo'n pakketje op te halen
ik wilde morgen even met mijn zoon van 4 gaan kijken
dus begrijp dat er geen andere weg is om aan meer info te komen als op de site
![]()
![]()
Daan Strijk schreef:Ik kom dan nog steeds op dezelfde plaatsen uit als in google maps. als ik de coördinaten in type van de proef bij vollenhove, eindig ik ergens midden in de polder, onder lelystad. Snap er niks van wat ik fout doe!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten