Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Marius schreef:mitsufan3 schreef:Even een update voor de weersverwachting voor vrijdag en zaterdag. -------etc
Thanks. Jammer dat de regen niet doorzet. Wel fijner voor de mensen die gaan kijken.
Sjeik1981 schreef:Ik heb eigenlijk een vraag, wat helemaal los staat van het TankS gebeuren, maar wordt er vaker getest op Niederrhein. Had vandaag vrij en niet aangedacht, maar wanneer ik weer een dag vrij heb zou ik wel weer keertje willen kijken. Kun je er bijna vanuit gaan dat er wel elke dag getest wordt of staat het ergens.
2rallyman1 schreef:addicted to AUDI schreef:Heb ook het pakket even gehaald en gelijk proef zwartendijk even rustig gereden (geen overlast). De proef is precies geworden zoals ik deze vorig jaar al had verwacht na de aanleg van de Hanzelijn.
Het laatste stukje Zwartendijk zit er nu ook weer in.
Ben wel benieuwd hoe ze de kruising net over het viaduct gaan scheiden.
Hopenlijk niet met schermen of hoge containers zodat je beide bochten goed kunt zien, maar ja. veiligheid gaat wel voor alles.
Gert
Wil je er heen lopen dan .....
mitsufan3 schreef:Marius schreef:mitsufan3 schreef:Even een update voor de weersverwachting voor vrijdag en zaterdag. -------etc
Thanks. Jammer dat de regen niet doorzet. Wel fijner voor de mensen die gaan kijken.
We hebben een speciale pagina aangemaakt voor het weer tijdens de Tank S Rally. Dan hoef ik hier niet elke keer in dit topic een lang verhaal te schrijven, wat bovendien ook niet door iedereen gewaardeerd wordt.
Linkje: http://www.weerstationemmeloord.nl/tanksrallyweer.php
mitsufan3 schreef:Foto van de Subaru van Swaanen
mitsufan3 schreef:Oké vandaarRaar trouwens dat jouw bericht nu boven die van mij staat
miep666 schreef:fijne subaru! en hopen dat ie gaat knallen dit weekend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 236 gasten