Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
addicted to AUDI schreef:Heb ook het pakket even gehaald en gelijk proef zwartendijk even rustig gereden (geen overlast). De proef is precies geworden zoals ik deze vorig jaar al had verwacht na de aanleg van de Hanzelijn.
Het laatste stukje Zwartendijk zit er nu ook weer in.
Ben wel benieuwd hoe ze de kruising net over het viaduct gaan scheiden.
Hopenlijk niet met schermen of hoge containers zodat je beide bochten goed kunt zien, maar ja. veiligheid gaat wel voor alles.
Gert
ZZR Fan schreef:Proef Zwartendijk is er qua bereikbaarheid niet beter op geworden, maar de proef is wel een zeer uitdagend stuk rijker geworden.
pedduhwick schreef:1 vraagje hoef niet te weten welke proeven en hoelaat enz. maar worden zaterdagmorgen 1ste proeven gereden in omgeving Kampen of Emmeloord, dan weet ik namelijk of ik eerst naar Emmeloord heen moet rijden of niet..
Nou volgens mij licht Kuinre lang niet tussen Kampen en EmmeloordMazzo schreef:pedduhwick schreef:1 vraagje hoef niet te weten welke proeven en hoelaat enz. maar worden zaterdagmorgen 1ste proeven gereden in omgeving Kampen of Emmeloord, dan weet ik namelijk of ik eerst naar Emmeloord heen moet rijden of niet..
Precies tussen Emmeloord en Kampen in
mitsufan3 schreef:Even een update voor de weersverwachting voor vrijdag en zaterdag.
In grote lijnen is de verwachting nog hetzelfde, echter de timing en hoeveelheden van neerslag zijn opgeschoven.
De neerslag die voor vrijdag verwacht wordt, komt naar verwachting wat eerder dan eerst voorspeld werd. De neerslagzone die vanuit het westen komt, zal al vroeg in de ochtend het land binnentrekken. De weerkaarten van vandaag geven een lagere neerslaghoeveelheid dan eerder werd verwacht. Het blijft dan dus bij lichte regen of motregen (<1mm/3uur). Rond de middag zal het droger worden. Echter de weerkaarten komen nu met een nieuw regensysteem die de andere snel opvolgt. Deze komt vanuit het zuidwesten het land binnen en trekt waarschijnlijk over het zuiden van het land met intensieve neerslag (5-12mm/3uur). In de Noordoostpolder wordt geen regen berekent uit die storing. Zaterdag ziet er nog steeds goed uit, met grote kans op droog weer. De zon zal regelmatig te zien zijn, afgewisselt met wolkenvelden. Ook nu zit je in het noorden weer het gunstigst. De temperatuur zal komend weekend wat lager liggen dan vandaag. Het wordt in het hele land 9 á 10 graden, echter door de noordwestenwind kan het wat frisjes aanvoelen, maar ik denk wel dat de wind zich rustig houdt dit weekend. S'nachts kan het door de opklaringen in het noorden snel afkoelen. Rond middernacht verwacht ik temperaturen tegen het vriespunt, tegen de ochtend kan het licht vriezen. Dus denk aan de kleding die je mee gaat nemen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 235 gasten