Tank S rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gschutten » ma maart 14, 2011 19:43

http://www.tanksrally.nl/J/index.php?op ... Itemid=122

1e zin onder "Informatie Pakketten"
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Kayleigh. » ma maart 14, 2011 19:46

Ahh ja ik zag het al, was iets te snel met bericht plaatsen!
Kayleigh Sjoerds
Driver and co-driver of a real WRX STI
Afbeelding
ScherpUitziendeBochtenAltijdRuigUitrijden!
Kayleigh.

Berichtdoor A.H.S » ma maart 14, 2011 21:35

Tas ziet er weer goed uit,en een duidelijke kaart :D
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
A.H.S

Berichtdoor addicted to AUDI » ma maart 14, 2011 22:05

Heb ook het pakket even gehaald en gelijk proef zwartendijk even rustig gereden (geen overlast). De proef is precies geworden zoals ik deze vorig jaar al had verwacht na de aanleg van de Hanzelijn.
Het laatste stukje Zwartendijk zit er nu ook weer in.
Ben wel benieuwd hoe ze de kruising net over het viaduct gaan scheiden.

Hopenlijk niet met schermen of hoge containers zodat je beide bochten goed kunt zien, maar ja. veiligheid gaat wel voor alles.

Iedereen veel plezier met voorbereiden en natuurlijk ook tidens de rally zelf.

Gert
addicted to AUDI

Berichtdoor 2rallyman1 » ma maart 14, 2011 23:10

addicted to AUDI schreef:Heb ook het pakket even gehaald en gelijk proef zwartendijk even rustig gereden (geen overlast). De proef is precies geworden zoals ik deze vorig jaar al had verwacht na de aanleg van de Hanzelijn.
Het laatste stukje Zwartendijk zit er nu ook weer in.
Ben wel benieuwd hoe ze de kruising net over het viaduct gaan scheiden.

Hopenlijk niet met schermen of hoge containers zodat je beide bochten goed kunt zien, maar ja. veiligheid gaat wel voor alles.

Gert

Wil je er heen lopen dan ..... :shock:
2rallyman1

Berichtdoor redwitch100 » di maart 15, 2011 0:47

Gelukkig zonder ernstige gevolgen en het was een goede test case voor onze campagne in het NK 2011,” aldus Bert de Jong, die deze week nog een ‘shake down’ gepland heeft in Niederrhein. zal wel dezelfde dag zijn als swaanen aanstaande woensdag 16 maart

bron. rallysport.nl
[/list]
redwitch100

Berichtdoor ZZR Fan » di maart 15, 2011 14:49

Proef Zwartendijk is er qua bereikbaarheid niet beter op geworden, maar de proef is wel een zeer uitdagend stuk rijker geworden.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor mastersevius » di maart 15, 2011 16:49

ZZR Fan schreef:Proef Zwartendijk is er qua bereikbaarheid niet beter op geworden, maar de proef is wel een zeer uitdagend stuk rijker geworden.

Gelukkig hebben we nog een 3 tal bruggen vanuit de woonwijk aan de andere kant van de N50 :P Welliswaar zijn er 2 voor Fietsers en moet je een stukje lopen maar toch zeker de moeite waard!
mastersevius

Berichtdoor pedduhwick » di maart 15, 2011 20:18

1 vraagje hoef niet te weten welke proeven en hoelaat enz. maar worden zaterdagmorgen 1ste proeven gereden in omgeving Kampen of Emmeloord, dan weet ik namelijk of ik eerst naar Emmeloord heen moet rijden of niet.. :wink:
pedduhwick

Berichtdoor Mazzo » di maart 15, 2011 20:27

pedduhwick schreef:1 vraagje hoef niet te weten welke proeven en hoelaat enz. maar worden zaterdagmorgen 1ste proeven gereden in omgeving Kampen of Emmeloord, dan weet ik namelijk of ik eerst naar Emmeloord heen moet rijden of niet.. :wink:

Precies tussen Emmeloord en Kampen in :wink:
Mazzo

Berichtdoor pedduhwick » di maart 15, 2011 20:32

Okee bedankt voor je antwoord, dus dan maakt het dus niet echt heel veel uit of ik eerst naar Emmeloord heen rijdt :wink:
pedduhwick

Berichtdoor Mazzo » di maart 15, 2011 20:43

pedduhwick schreef:Okee bedankt voor je antwoord, dus dan maakt het dus niet echt heel veel uit of ik eerst naar Emmeloord heen rijdt :wink:

Effe op de service rondkijken is altijd leuk, als je op tijd bent.....
Mazzo

Berichtdoor mitsufan3 » di maart 15, 2011 21:13

Even een update voor de weersverwachting voor vrijdag en zaterdag.
In grote lijnen is de verwachting nog hetzelfde, echter de timing en hoeveelheden van neerslag zijn opgeschoven.

De neerslag die voor vrijdag verwacht wordt, komt naar verwachting wat eerder dan eerst voorspeld werd. De neerslagzone die vanuit het westen komt, zal al vroeg in de ochtend het land binnentrekken. De weerkaarten van vandaag geven een lagere neerslaghoeveelheid dan eerder werd verwacht. Het blijft dan dus bij lichte regen of motregen (<1mm/3uur). Rond de middag zal het droger worden. Echter de weerkaarten komen nu met een nieuw regensysteem die de andere snel opvolgt. Deze komt vanuit het zuidwesten het land binnen en trekt waarschijnlijk over het zuiden van het land met intensieve neerslag (5-12mm/3uur). In de Noordoostpolder wordt geen regen berekent uit die storing. Zaterdag ziet er nog steeds goed uit, met grote kans op droog weer. De zon zal regelmatig te zien zijn, afgewisselt met wolkenvelden. Ook nu zit je in het noorden weer het gunstigst. De temperatuur zal komend weekend wat lager liggen dan vandaag. Het wordt in het hele land 9 á 10 graden, echter door de noordwestenwind kan het wat frisjes aanvoelen, maar ik denk wel dat de wind zich rustig houdt dit weekend. S'nachts kan het door de opklaringen in het noorden snel afkoelen. Rond middernacht verwacht ik temperaturen tegen het vriespunt, tegen de ochtend kan het licht vriezen. Dus denk aan de kleding die je mee gaat nemen!
mitsufan3

Berichtdoor A en P Rally Jan » di maart 15, 2011 22:02

Mazzo schreef:
pedduhwick schreef:1 vraagje hoef niet te weten welke proeven en hoelaat enz. maar worden zaterdagmorgen 1ste proeven gereden in omgeving Kampen of Emmeloord, dan weet ik namelijk of ik eerst naar Emmeloord heen moet rijden of niet.. :wink:

Precies tussen Emmeloord en Kampen in :wink:
Nou volgens mij licht Kuinre lang niet tussen Kampen en Emmeloord :wink:
A en P Rally Jan

Berichtdoor Sjeik1981 » wo maart 16, 2011 9:01

mitsufan3 schreef:Even een update voor de weersverwachting voor vrijdag en zaterdag.
In grote lijnen is de verwachting nog hetzelfde, echter de timing en hoeveelheden van neerslag zijn opgeschoven.

De neerslag die voor vrijdag verwacht wordt, komt naar verwachting wat eerder dan eerst voorspeld werd. De neerslagzone die vanuit het westen komt, zal al vroeg in de ochtend het land binnentrekken. De weerkaarten van vandaag geven een lagere neerslaghoeveelheid dan eerder werd verwacht. Het blijft dan dus bij lichte regen of motregen (<1mm/3uur). Rond de middag zal het droger worden. Echter de weerkaarten komen nu met een nieuw regensysteem die de andere snel opvolgt. Deze komt vanuit het zuidwesten het land binnen en trekt waarschijnlijk over het zuiden van het land met intensieve neerslag (5-12mm/3uur). In de Noordoostpolder wordt geen regen berekent uit die storing. Zaterdag ziet er nog steeds goed uit, met grote kans op droog weer. De zon zal regelmatig te zien zijn, afgewisselt met wolkenvelden. Ook nu zit je in het noorden weer het gunstigst. De temperatuur zal komend weekend wat lager liggen dan vandaag. Het wordt in het hele land 9 á 10 graden, echter door de noordwestenwind kan het wat frisjes aanvoelen, maar ik denk wel dat de wind zich rustig houdt dit weekend. S'nachts kan het door de opklaringen in het noorden snel afkoelen. Rond middernacht verwacht ik temperaturen tegen het vriespunt, tegen de ochtend kan het licht vriezen. Dus denk aan de kleding die je mee gaat nemen!

Waarvan acte, bij Piet Paulusma
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden