john otten schreef:briljant schreef:hij bedoel natuurlijk ONRK
ja dat bedoelde ik er ook bij
ook de DRO etc
RDO is er niet meer ...... is allemaal verandert sinds dit seizoen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
john otten schreef:briljant schreef:hij bedoel natuurlijk ONRK
ja dat bedoelde ik er ook bij
ook de DRO etc
Mctank schreef:2x zo duur? in 2009 was een dagtoelating 40 euro (kan het zo snel van 2010 niet vinden) en nu 55 euro, waarvan 5 euro rechtsbijstand dat nu bij elke vergunning geldt
Ton Van Spanje schreef:MartijnB schreef:Wellicht word het eens tijd dat er naast de KNAF een 2e bondsorgaan onstaat met als Belgie RACB VAS en ASAF
Ach Martijn. dat is niet vergelijkbaar. Die 2 verschillende bonden heeft puur met de taalstrijd te maken. Wist je trouwens dat de VAS daglicenties in Den Bels dit jaar 2x zo duur worden en volgend jaar komt er nog zo'n verhoging bovenop? Tikt lekker door met 12 rally's. Dus het gras is misschien wel wat groener over de grens, maar ook niet zo veel groener
Ton Van Spanje schreef:Om even op het eigenlijke onderwerp van dit topic terug te grijpen.
Iemand van de rijders/licentiehouders al om opheldering gevraagd bij de KNAF? Lijkt me beter werken dan hier op het forum te posten. Dat ontaard toch binnen 5 berichten tot een off-topic gekrakeel.
Ton Van Spanje schreef:Om even op het eigenlijke onderwerp van dit topic terug te grijpen.
Iemand van de rijders/licentiehouders al om opheldering gevraagd bij de KNAF? Lijkt me beter werken dan hier op het forum te posten. Dat ontaard toch binnen 5 berichten tot een off-topic gekrakeel.
MartijnB schreef:Ton Van Spanje schreef:Om even op het eigenlijke onderwerp van dit topic terug te grijpen.
Wat ik begrepen hebt loopt er al een juridische zaak tegen de KNAF
Hans Poortman schreef:Ton Van Spanje schreef:Om even op het eigenlijke onderwerp van dit topic terug te grijpen.
Ton, Achter de schermen wordt er heel hard aan gewerkt om zaken
geregeld te krijgen iedere week wel rijders/officials/organisaties over de vloer en het gaat maar over een ding en dat is hoe houden we het betaalbaar en hoe houden we /krijgen we rijders aan de start.
kokkie schreef:Ja het is allemaal duur en dit en dat . . . maar de reden dat ik meer bij de zuider buren zit dan in Nederland is dat ik het er ook gezelliger vind.
Ik krijg daar het gevoel dat ik als klant word behandeld en daar word ik happy van, hier in Nederland ben ik een melk koe geworden.
Nu staat er in je papieren dat je een boete krijgt voor te laat op de keuring aanwezig zijn, terwijl we allemaal een leuk weekendje willen hebben en dit niet doen om op onze donder te krijgen als we een klein dingetje verkeerd doen.
Nu weet ik wel dat je die boete niet zo snel krijgt maar er is wel gedreigd en dat zet een toon bij de mensen.
Nog een iritatie punt begint vaak bij het keuren daar is de macht die een paar van de mannen hebben soms te erg voor woorden, voorbeeld ik word afgekeurd op een dingetje en dat was helemaal terecht!!! Vervolgens fiksen we dat en moet terug om het te laten zien maaaar we zijn 2 min telaat omdat het snotje druk is en worden niet meer geholpen terwijl de hele tent nog vol staat met wagens???
Onze auto had 1 ding wat verbeterd moest worden en ze verrekken het om het te af te handelen, dus we moeten de volgende morgen het verholpen probleem laten zien en hebben daar een tijd voor meegekregen, vervolgens komen ze zelf een half uur later aan kakken en kijken je een partij arrogant aan tja dan word je niet behandeld zoals het moet en begin je al geiriteerd aan de rally.
Belgie we worden afgekeurd op een te grote restrictor voor de turbo helemaal terecht 1mm te groot vervolgens is de hele keuringsboel bezig om voor ons om het probleem op te lossen?? En vervolgens brengen ze ons naar een staalboertje die ons een nieuwe restrictor draait voor een kratje bier?????dan zeg ik weer tja dit is gaaf ik kom zeker weer volgend jaar.
Het zal niet de bedoeling zijn van de organisaties maar in Nederland heb ik maar bij een paar evenementen dat in me welkom voel als deelnemer dus dat de organisatie blij is dat wij er zijn.
Bijvoorbeeld als er een rally krantje is zet iedereen erin die actief is dat jaar al is het maar 1 regel! Die mensen voelen zich dan wel meer betrokken bij het evenement.
En dan de beloningen Euregio vind ik een topper met de bekers omdat er veelmeer bekers zijn dan nodig, doe niet moeilijk en geef er gewoon drie per klasse ook al zijn er maar drie nou en lekker boeien. Je betaald je het schompes en een stukje blik van een paar knaken kan niet???
Met andere woorden ja het is duur maar het mag ook wel een beetje meer klant gericht worden door de diverse instanties en mensen.
Hoe was het ook al weer in de verkoop? De prijs is ondergeschikt aan het product toch.
greeets kokkie
MartijnB schreef:Wat ik begrepen hebt loopt er al een juridische zaak tegen de KNAF
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten